Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2006-01-13 19:44:30
...a jak nie to...................CO???????????? |
Pigletto TOYOTA DRIVER V50 Orzesze | 2006-01-13 21:33:43
Rocznik 01 czyli to już VVTi... W takim razie ja raczej odradzam ten model. Dowiedziałeś się że silniki lubią pić olej, ale czy wiesz dlaczego? Z tego co ja pamiętam to występowały wady fabryczne w tych silnikach. O ile dobrze kojarzę to np. brak jakiegoś kanaliku w bloku silnika - ASO niektorym szczęśliwcom (?) wymieniało tzw. short block silnika. Poza gwarancją to są jakieś chore koszta... Poza tym był chyba problem z komputerem (spalanie stukowe czy coś...). Polecam lekturę: http://www.forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=1847&highlight=e11+olej Co do gazu to instalacja gazowa do VVTi to z tego co wiem też raczej problem - czy tam czasem nie ma ceramicznych gniazd zaworów... Jak chcesz kupić to auto to dobrze się zastanów, poczytaj, popytaj gazowników o te silniki... Ehhh... teraz popatrzyłem na datę pierwszego posta... Już chyba temat jest nieaktualny. [ wiadomość edytowana przez: Pigletto dnia 2006-01-13 21:36:31 ] |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-01-13 21:46:51
To juz raczej cos innego nie majaca duzo wspolnego z orginalnymi japonczykami, ale to temat rzeka, jakos materialow, pasowanie ich, jakos wykonania itp...... |
GoldCorolla TOYOTA DRIVER Toyota Corolla Sochaczew | 2006-01-14 16:30:27 Mam -polecam , to że piją olej - olej na 10000 km wypiła 0,7 l
nic nie stuka ,nie puka ,gaz- wiadomo w zależności od instalacji i jakości wykonania oraz eksploatacji, generalnie jakichś przeciwwskazań brak (kolega ma firmę montującą instalacje ,sam ma założoną w RAV 4) Ja osobiście nie jestem zwolennikiem gazu w jakichkolwiek samochodach dlatego nie posiadam Corolka ma najechane 140 kkm i dzielnie posuwa do przodu i oby tak dalej.Oczywiście wszystko zależy od stanu zakupionego egzemplarza |
little-turpe TOYOTA DRIVER Toyota Carina E Kombi Limerick (irl) a tak to Gdansk | 2006-01-16 19:15:46 to i ja sie podlacze pod temat bo niedlugo trzeba bedzie stanac przed zakupem autka i corolka z okolicznych rocznikow brana jest pod uwage.
czy jesli auto jest robione w japonii to wspomniane problemy z silnikiem nie wystepuja, czy dotyczy to wszystkich modeli? czy wszystkie corolle z serii "8 i pol" w wersji diesel wposazone byly w silniki D4D? jak sprawowaly sie diesle z poprzedniej i jeszcze poprzdniej generacji (od 92roku)? na toytaklub.hg.pl znalalzem info ze pod koiec 99 roku pakowali tam tez diesle od PSA 1.9l - ktos wie czy warto ewetualnie sie pakowac w tego wynalazka? |
Pigletto TOYOTA DRIVER V50 Orzesze | 2006-01-16 19:44:00
Pewny nie jestem ale chyba w japońskich rollkach było lepiej (robili te dodatkowe kanaliki w silniku). Nie było napisane pod tym linkiem który podałem?
Możliwe, ale pewności nie mam...
Dziesle z generacji E10 (od 92 roku) to były sprawdzone silniki jeszcze w Carinie II i z tego co wiem to są wytrzymałe choć nieco mułowate. Co do wynalazku z PSA to wg. mnie silniki diesla robione przez ten koncern (przynajmniej te troche starsze...) sa bardzo dobre (miałem Puga 205 1.8 D), ale niestety w połączeniu z technologią japońską to ponoć wyszły z tego niezłe padła i raczej bym się 1.9 D wystrzegał. |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2006-01-16 20:43:44 Te wynalazki 1.9D z PSA (ktore byly wkladane do 306,Partner, Berlingo itd.) byly montowane tez do Polonezow Caro, podobno to bardzo dobry silnik, ktory w wiekszosci przypadkow zajezdza Poloneza na smierc . Jego wada jest mala moc
[ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2006-01-16 20:50:56 ] |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2006-01-17 06:44:27 tak było. |