Koniec fazy I- efekty:)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no i skonczylem rozbic dol silnika, a oto efekty, nowie pierscienie na swoim miejscu, a przy okazji grzechem bylo by nie wypolerowac tlokow
teraz czas cos przy glowicy dlubnac




paluchy mnie bola juz od tej roboty ale 10KM jak nic bedzie wiecej
  
 
Świeci się jak psu... No nieważne Ciekaw jestem ile Ci naprawdę tych koni przybędzie jak już górę skończysz


[ wiadomość edytowana przez: Cioska dnia 2006-01-31 00:03:03 ]
  
 
Cytat:
2006-01-31 00:02:47, Cioska pisze:
Świeci się jak psu... No nieważne Ciekaw jestem ile Ci naprawdę tych koni przybędzie jak już górę skończysz [ wiadomość edytowana przez: Cioska dnia 2006-01-31 00:03:03 ]


jak będzie tyle ile fabryka deklaruje to operację można uznać za udaną
  
 
kiedy bedzie faza II ??
  
 
hmmm... a więc to tak wygląda mój silniczek w środku
  
 
faza II zaczyna sie jutro glowica idzie do obrobki i tu w zasadzie moje pyanie: czy ktos planowal 0,5mm? wydaje mi sie ze baks chyba tak robil? jaki jest maxymalny plan dla 1,4? ktos moze wie?
vince... ja wlasnie na to licze ze bedzie tyle ile fabryka przewidziala
ale musze sie przyznac ze mam cykora, pierwszy raz pierscienie zakladalem, niby szczeliny na zamkach zrobilem tak jak ksiazka podaje, ale pierwsienie to gowno ktorego bez szlifu cylindrow nie warto ruszac, takie jest moje zdanie
  
 
liznij ja 0,1 a wsadz robiona uszczelke
  
 
Cytat:
2006-01-31 00:12:27, MasterCheat pisze:
hmmm... a więc to tak wygląda mój silniczek w środku


hehe, wyglada tak jak kazdy inny
ale przyznam sie ze sie zawiodlem, myslalem ze budowa tloka bedzie taka jak w 1,6.. a tu zonk! kompresje podniesli poprzez zabudowanie komory spalania tloki natopmias sa lekko skosne w przeciweniestwie do 1,6 gdzie komora spalania jest niezabudowana a tloki maja 2 garby
  
 
Cytat:
2006-01-31 00:19:29, Bakster pisze:
liznij ja 0,1 a wsadz robiona uszczelke


a masz dostep do takich uszczelek? u siebie pytalem i nie ma jesli masz, to gadaj cene od razu