Cabrio zimą opinie ogólnie proszę użytkowników o wady zalety

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam propozycję cabrio ess xr3i 18 16v 94r max opcja w tych latach jak sprawują sie te autka zimą , czy głosniej w nich , ogólnie proszę o opinie dzięki.
  
 
Poszukaj w arch. bo były już wątki z takim pytaniem, zawsze były 2 frakcje: jak w blaszaku <-> gorzej niż w blaszaku
  
 
troche glosniej, ale mozna sie przyzwyczaic. Poz tym wszystko spoko. Dziala lux. Podgrzewane szyby przednia itylnia i abs to zima naprawde luxus. Polecam!!!
  
 
no wiec tak jak pisze kolega kinmaj1 jest troszke głosniej tak po przekroczeniu setki a le nic nie wieje i cieplutko w środku , jednym słowem bez problemowo !


  
 
Opcja xr3i 1,8 16V jest bardzo, bardzo w 1-szym rzędzie
Mnie odpowiada pomimo większego hałasu wewnatrz. Jest pare mitów które należy obalić
1-primo, guzik prawda że w cabrio jest zimniej( chyba że z otwartym dachem)- dach trójwarstwowy wolniej odprowadza ciepło niż 2 warstwowy( blacha+podsufitka).
2-secundo, cabrio jest lżejszy- nieprawda, jest cięższy ze względu na wzmocnienia płyty podłogowej, słupków, drzwi oraz innych elementów poprawiających sztywność nadwozia.
3-tertio, w cabrio wieje po głowie, mnie nie wieje, a jesli już to po potylicy, lekartwem jest wtedy roleta rozpinana za oparciem siedzeń a wręgą przeciwkapotażową.
4-quatro cabrio jest super i już( szczególnie wersja 130 PS)
pozdrawiam imovane.
  
 
Cytat:
2006-01-24 22:00:20, imovane pisze:
3-tertio, w cabrio wieje po głowie, mnie nie wieje, a jesli już to po potylicy, lekartwem jest wtedy roleta rozpinana za oparciem siedzeń a wręgą przeciwkapotażową. 4-quatro cabrio jest super i już( szczególnie wersja 130 PS) pozdrawiam imovane.

Potrzebuję taką roletę bo nie mam,jakby ktoś miał prosze dać znak.
Już mam dość ludzi co pytają się czy nie jest mi zimno.A dlaczego ma być zimno???Zawsze odpowiadam "pewnie cieplej niż w Twoim"
  
 
to samo pytanie slysze na codzien!!! "czy w cabrio jest zimno??" a moja odp. jest zawsze taka sama - kup sobie to sie sam przekonasz bo juz mnie to pytanie naprawde nudzi!! boze skad sie biora te mity?? ps. a ta roleta o ktorej tu mowa to ma profesjonalna nazwe Windshot!!
  
 
oczywiście że jest głośniej, to normalne, ale nie stwierdziłem żadnych problemów z grzaniem w porównaniu do zwykłych essików
  
 
a ja nie wiem bo moj stoi w zaspie jako ze mi sie nie chce od 3 tyg przegubu zmienic
  
 
zalet nie zawuwazylem
  
 
Cytat:
2006-01-25 01:21:59, RysiekLBN pisze:
zalet nie zawuwazylem



cabrio jest raczej na lato, aczkolwiek... zima nie rozpieszcza w tym roku, a ja jestem ogromnie zadowolony,choc w auta nie przygotowalem w ogole do zimy, olej tylko wymienilem stoi pod blokiem, mroz ponad -25 odpala za pierwszym razem. jak dla mnie bomba. Bo kto powiedzial ze Cabrio tylko na lato!!!
Co do wad... cóż:
1 głosniej jest- jest to zrozumiałe. po miescie smigam mało, głownie trasa, mozna sie przyzwyczaic, glosniej jest przez szum powietrza jazda ponad 110-120, wtedy wystarczy glosniej muze zapodac jesli sie ma z czego i zalatwione
2.wieje? jasne że wieje... przy 120 bez dachu lekko wieje w łepek. z dachem w zime? nigdy... chyba ze sie ma dziurawy (u mnie byl ale poprzednu wlasciciel zalatal aczkolwiek malo estetycznie) bylem ostatnio na slowacji pogoda malo sprzyjala, para na tyle sie bala ze bedzie slabo, ale po przyjezdzie sa zaskoczeni, jest cieplutko, nie wieje nic, nie przemaka. super (to ich opinia a siedzieli na tyle). to byl prawdziwy test i dachu i auta. przeszedl celujaco!!!
3. zimno? moze nagrzewa mi sie minimalnie wolniej, termostat mam do wymiany. a moze obudowa. niewazne i tak jest spoko.
4. ostatnia najgorsza wada (najgorsze ze nie da sie jej wyeliminowac ) ludzie mnie oslabiaja, ciagle dowcipy o kasku na glowe zeby moc jechac, koledzy zartuja, ze mi gil w nosie zamarza i takie tam... cóz poki nie sprobujesz bedziesz sceptykiem. Ja jusz spróbowałem i wiem ze warto
w lato bede to ja sie z nich nabijal ze sie kisza w puszce Ale to juz taka mentalnosc.

Ja kupilem w niemczech, zalezy na co trafisz, u mnie mam skrzynie do wymiany ale to chyba standart. poki co na niej jeszcze posmigam, no a najgorsze ubolewanie jest nad dachem, bo jest fabryczny jeszcze, 13letni, latany. ogolnie brzydko wyglada... ale najwazniejsze... jest caly i nie przemaka choc skladajacy się z kilku łatek. bedzie kasa - bedzie nowy daszek

Ja juz wybralem... Cabrio
Kumpel tez wybral... Cabrio tylko ze punto (bagaznik jak w kaszlu)
  
 
imovane.... niestety cabrio jest ciezsze od zwyklego essa o ponad 100kg wlasnie ze wzgl. na wzmocnienia
  
 
nie wieże chociaż te podwójne progi cos musza ważyc
prosze o sprawdzenie
escort 1,4 gaznik mk4 waga 855kg o ile dobrze pamiętam >
  
 
  
 
kainek ale to przeciez instrukcja z mk7
  
 
Ja dostrzegam tylko jedną wadę albo i.
Niestety jak przyjdzie pora na zmianę poszycia dachu.......... to niestety trzeba wyskoczyć z kasy i kupic ...........
a, albo coś porządnego typu sonnenland na kilka, kilkanaście latek, albo b, typu "badziewka" za 800 lub 1000Pln na 2-3 lata. Mój dach juz niestety dojrzewa do wymiany, w marcu skończy 13 latek i ma typową dla essiego"gabrio" chorobę (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi).Aby do wiosny Koledzy.
P.S. Jezeli chodzi o natłuszczanie dachu z PCV, nie ma sensu natłuszczanie starego dachu który i tak juz jest trwale utwardzony pzrez promieniowanie UV. Mozna i należy tak traktować dach nowy z PCV. Dla "starego" dachu natłuszczanie to tylko poprawa estetyki. Pozdrawiam Wszystkich, imovane.
  
 
dobra kainek ale tam sa wszystkie powyżej jedenj tony a mój waży 850 kg
  
 
Co do dachu to zalezy od tego co sie trafi. Moj ma 15 lat jest tylko lekko naderwany przy tylniej szybie i jak narazie sie trzyma dzielnie.
  
 
Sam już zgłupiałem fajny ten kabriolecik ma uszkodzenie dachu przy bocznej szybce poklejone ale widzi mi się tylko emocje emocjami a pózniej szara rzeczywistosc
  
 
Cytat:
2006-01-27 22:55:58, asc pisze:
dobra kainek ale tam sa wszystkie powyżej jedenj tony a mój waży 850 kg



ale porownaj sobie roznice w masie miedzy 5d,combi a cabrio