Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-01-21 22:39:01 Ponieważ zawiasik mi już umarł jakieś 2 tys km temu skrzypiąc i stukając przy tym niemiłosiernie powoli zbieram sie do remonciku
Odrazu pytania: 1) Tuleje wahacza - okej, wiem już że oryginały są the best, ale jak poznać (wymiary?) że gniazda nie są wyrąbane i nowe tuleje nie pójda się paść za niedługi czas? 2) nadal tuleje - wymieniał będę sam, a prasy nie mam za to mam spore imadło.... może być ? 3) sworznie wahacza - ktos na forum pisał że kupił od mondka bo są 5mm większe a mocowanie pasuje... co to daje? jak większe? 4) amorki - jakie kupić aby nie spłukać się do zera, a żeby przetrwały troche na naszych drogach? gazowe? olejowe? jaka firma? duży to szajs: http://allegro.pl/show_item.php?item=82811182 5) co jeszcze z części można sprawdzic w zawieszeniu z przodu? (tuleje, sworznie, amory, koncowki drążków, łączniki stabilizatora) PZDR |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2006-01-21 22:41:13
AD 4 ) większego shitu juz chyba nie ma |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-01-21 22:43:55 tak właśnie myślaęm ale zawsze warto spytac
Chodzimi Kayaba po głowie ale tanie nie są :] |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-01-21 22:59:22
Jedyne co ci pewnie puka to laczniki stabilizatora.wymien najpierw je na takie lepsze ok 60 zl jeden i zobaczysz czy pukanie ustalo.jesli tak to po co bedziesz wyrzucal kase na amory i reszte |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-01-21 23:06:45
Oczywiscie ze nalezy najpierw wszystko sprawdzic ale miałem juz u siebie 2 razy problem pukania i 2 razy byly to laczniki.pierwszy raz zmienilem na takie za 30 zł jeden i po 4 miechach zaczelo znów pukac a teraz mam te za 60zł jeden i jak na razie jest git! |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-01-21 23:10:22 amory są zarżnięte i to jest pewne ze to one stukaja, tuleje sie kończą bo przy okazji mieszków przegubów oblookałem, tak samo jak sworznie, a reszta do sprawdzenia dlatego pytalem co jescze, łączniki akurat maja po ok 8kkm i to naewno nie one.
ogólnie objawy nie sa wazne bo wiem ze remoncik potrzebny, tylko poprostu szukam wskazówek zeby mnie jaknajmniej zaskoczyło przy nim. |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-02-05 08:44:06 jakby ktoś chciał tez remont robić to części godne uwagi:
1. Tuleja wahacza przedniego-tylna(duża) Ford 2. Tuleja wahacza przednia(mała) Ford 3. Łączniki stabilizatora Lemforder 4. Gumy stabilizatora Ford 5. Sworzeń wahacza ze śrubami ASM 6. Końcówka drążka RTS 7. Amortyzatory przednie: - Bilstein gazowy - NK gazowy - Kayaba olejowa - Kayaba gazowa - BOGE olejowy UP co do moich pytań |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2006-02-05 10:08:38 u mnie naprzykład stukał stabilizator na gumie. Oczywiście kupiłem gumy forda i śmiga.
Ale przy okazji wymineiłem tez łączniki, właśnie na takie od Mondeo. podobną sa trwalsze.. zrobiłem już 20000 km i narazie loozik.. nic nie stuka. |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-02-05 18:37:09 hmmm laczniki stabilizatora od mondeo cenna uwaga MasterCheat
a jak z reszta pytan?? : 1) Tuleje wahacza - okej, wiem już że oryginały są the best, ale jak poznać (wymiary?) że gniazda nie są wyrąbane i nowe tuleje nie pójda się paść za niedługi czas? 2) nadal tuleje - wymieniał będę sam, a prasy nie mam za to mam spore imadło.... może być ? 3) sworznie wahacza - ktos na forum pisał że kupił od mondka bo są 5mm większe a mocowanie pasuje... co to daje? jak większe? 5) co jeszcze z części można sprawdzic w zawieszeniu z przodu? (tuleje, sworznie, amory, koncowki drążków, łączniki stabilizatora) |
retrospect byl MKV Opole | 2006-02-05 18:47:52
moze byc zaopatrz sie jeszcze w przecinak i porzadny mlotek oraz pomocna dlon (dwie dlonie) kolegi, kilka browarow i duza porcje wytrwalosci domowym sposobem ciezko wybic stare.. mi wymiana zajela okolo 2h na pierwszy wahacz.. z drugim poszlo znacznie szybciej - opracowalismy technike przy pierwszym [edit] zapomnialem dodac, zebys zaopatrzyl sie w jakies metalowe 'tuleje', ktorymi bedziesz pozniej wciskal tuleje w wahacz. moga byc np klucze nasadowe o odpowiedniej srednicy. [ wiadomość edytowana przez: retrospect dnia 2006-02-05 18:51:44 ] |
Senna escort Gliwice | 2006-02-05 19:26:10 Zamiast bawić się w wybijanie tuleji lepiej wahacz zmienic wahacz-allegro cena moim zdaniem jest do przyjecia. Gdybym wcześniej wiedział to bym zapodał sobie cały wahacz a nie kupował zestaw reanimacyjny. |
Radek_ZG BMW 320i coupe Zielona Góra | 2006-02-05 20:32:35
|
retrospect byl MKV Opole | 2006-02-05 23:48:27
sorry.. ale wahacza za cene tulejek z motorcrafta to ja bym nawet do malucha nie pchal... |
Senna escort Gliwice | 2006-02-06 08:00:59 ale tu za to masz pewność, że nie masz rozbitego gniazda tulejki. Co ci po tym, że założysz motocrafta jak bedzie luz. |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-02-06 10:57:02 ktoś sie wypowiadał o tych wahaczach że po 3 miesiacach mu padły tuleje i chciałwymienić i rozmiar nawet był inny i jedyna rada bylo zalozyc stary wahacz i nowe tuleje motocrafta....
co do gniazd tulei w wahaczu to jak to sprawdzić czy nie są wyrąbane? |
Senna escort Gliwice | 2006-02-06 17:03:57 Pewnie po tym czy tuleja łatwo wyszła/weszła czy też nie. |
retrospect byl MKV Opole | 2006-02-06 18:04:46
dokladnie. chyba nie ma innej mozliwosci aby domowym sposobem to sprawdzic. |