S.O.S. dla 1,8TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!Mam problem wymieniłem filtr paliwa przy 1,8 TD MkVII,Silnik zaskoczył ale na chwilę potem zgasł i nie mogę odpalić co robić??
  
 
Po wymianie filtra? Moze po prostu zapowietrzony
  
 
Cytat:
2006-07-28 21:21:02, hepos pisze:
Po wymianie filtra? Moze po prostu zapowietrzony



raczej tak jak się odpowietrza?Wiadomo w filtrze paliwowym paliwa nie było bo wymieniłemw pompie trochę było ale wybrał bo zaskoczył a zaraz potem zgasł więc niema paliwa
  
 
przekręć kluczyk w pozycje zapalonych kontrolek i na filtrze paliwa masz ręczną pompke, pompuj aż ten guzik będzie twardu. Dopiero wtedy zapal. Ważne żeby kluczyk był przekręcony.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2006-07-28 21:28:44, Kleszczak pisze:
przekręć kluczyk w pozycje zapalonych kontrolek i na filtrze paliwa masz ręczną pompke, pompuj aż ten guzik będzie twardu. Dopiero wtedy zapal. Ważne żeby kluczyk był przekręcony.



Dziękuję!!!!! Odpaliłem a wszystko w przekkręconym kluczyku będę pamiętał Jeszcze raz wielkie dzięki
  
 
Witam wszystkich.Pisze do marka007 po wymianie filtra paliwa nie odpowietrzyłeś filtra i w ten oto sposób zapowietrzyłeś cały układ teraz musisz prawdopodobnie odkręcić przewody od wtrysków i odpowietrzyć układ jak nie da rady zapalić.pozdrawiam
  
 
nie ma potrzeby odkręcać przewodów z wtrysków. Wystarczy przekręcić kluczyk w stacyjce, jeżeli ktoś sie upiera pompować bez kluczyka to powodzenia i cierpliwości.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
dokładnie tak jak pisze kleszczak-kluczyk i pompować
  
 
Cytat:
2006-07-28 22:59:51, OFEN pisze:
dokładnie tak jak pisze kleszczak-kluczyk i pompować



...i wiecie co tak zrobiłem kluczyk i pompowanko do momentu aż stwardniała pompka,przekręciłem i załapał Podobno przy lukasach nie trzeba kombinować z odpowietrzaniem.Wymiana filtra paliwa okazała się strzałem w dychę ,teraz czuję kopa
  
 
Cytat:
2006-07-28 22:58:12, Kleszczak pisze:
nie ma potrzeby odkręcać przewodów z wtrysków. Wystarczy przekręcić kluczyk w stacyjce, jeżeli ktoś sie upiera pompować bez kluczyka to powodzenia i cierpliwości.



mozna i bez, zalezy czy ma imobiliser
  
 
A jeżeli ma imobiliser to co? Mozna bez??????
  
 
Cytat:
2006-07-30 15:47:39, Kris75 pisze:
A jeżeli ma imobiliser to co? Mozna bez??????


Przypuszczam, że wątpię . Jeśli auto jest z immo, to o ile pamiętam nieco inny jest zawór start-stop (w sensie elektrycznym), przy czym nie sądzę, że w tym przypadku obędzie się bez przekręcenia kluczyka ...
  
 
No właśnie. No chyba że kolega tofast ma jakieś dziwactwo zamontowane.....