Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tanku Ford Escort Kombi Kielce | 2010-03-07 20:46:48
Witam kolegę. Mam identyczny problem. Niestety również nie mogę się z nim uporać. Podmieniałem zawór bocznikowy (krokowca) na inny i to samo się dzieje, diagnozowałem samochód interfejsem, na zgaszonym i odpalonym silniku, również żadnych nieprawidłowości nie wykryto, pomierzyłem czujnik temperatury i również wartości pokrywały się z tymi podanymi przez Ciebie, wymieniłem przewód odpowietrzający skrzynię korbową - miał dziurkę. Jak coś się ruszy w temacie to napiszę ale również Ciebie proszę o jakieś wskazówki jak coś uda się zrobić. Została jeszcze tylko chyba wymiana świec...nie mam już sam pojęcia. |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2010-03-10 18:11:14 Witam
Skoro podłączasz opornik 2k i obroty spadają do 950 to symulujesz mu pracę na rozgrzanym silniku co wynika z danych oryginalnego czujnika temperatury. Żeby sprawdzić pracę na "ssaniu" podłącz mu opornik o wartości około 100k i zobacz jakie będzie miał obroty, następnie podłącz opornik 47k i sprawdź ponownie - jeżeli obroty ciągle będą osiągały wartość 2200 a po zmianie na 2k spadną do 950 to znaczy że z czujnikiem wszystko ok i nie ma co się go czepiać - trzeba by poszukać gdzieś w przewodach podciśnieniowych bo tego komp nie zarejestruje przy delikatnej nieszczelności. Pozdrawiam |