Max predkosc . . problem badz nie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj jadac z Lodzi w strone Kalisza jedzie sie pewien odcinek po takim nieduzym lotnisku . . pomyslalem a wcisne sobie, zobacze do ilu dojdzie . . droga sucha, szeroko wiec warunki ze tak powiem byly spelnione . . no i tutaj powstal problem . . silnik C20NE a predkosc max. jaka uzyskalem to 160 km/h . . 4.5 tys obrotow i koniec . . ani ciut wiecej (mowie o jedzie na PB) . .
Pytanie jakie do was kieruje to: "czy ten silnik w Combi ma takie osiagi i nie powinno mnie to dziwic, czy tez powinienem szukac problemu w silniku "
  
 
Ten silnik w Cali spokojnie 220 leci a w Astrze do 200 powinien bez problemu!!!.

Więc masz coś nie tak, chyba ze licznik ci przekłamuje i to sporo
  
 
w asconie, którą jeździłem 180 zamykał bez wysiłku na LPG. Więcej nie próbowałem z uwagi na stan zawieszenia

pzdr
  
 
Hmm... jak sprawdzic czy to przeklamania licznika ? takimi w miare domowymi sposobami . . moge szukac Drogowki z radarem , nie mam niestety mozliwosci przelozenia zegarow z innego samochodu
  
 
A czemu tylko 4,5 tyś.? Jakie obroty taka prędkość
  
 
Dwulitrowe Ascony wg. fabryki miały Vmax. ok 195 km/h. Coś słabo ten Twój silnik. A licznik nie był zmieniany?
  
 
w calinie c20ne 220km/h- moge filmik posłac mailem w kadecie cabrio 210 z otwartym dachem
  
 
Moje c20ne na lpg 190 i ani metra wiecej, na pb 200 było więcej sie bałem

P.S.
bobski podeślij filmik
  
 
Skoro watek jest "na luzie" to napisze:

Szkoda, ze moje autko jezdzi tylko 160/h
(oczywiscie predkosc jest w milach )

Pozdrowienia dla klubowiczy ze slonecznego (dzis) Southampton.
  
 
Cytat:
2006-03-06 14:46:28, _Grzesiek_ pisze:
A czemu tylko 4,5 tyś.? Jakie obroty taka prędkość


No wlasnie . . to koniec . . pedal w podlodze i ani ciut wiecej . . jakby jakas blokada byla
  
 
czy na wszystkich biegach masz tak samo?? znajomy w vectrze 1.8 16v ma czasem podobny problem. dochodzi do 4,5 tys obr i odcina. a chwile pozniej potrafi dokrecic do 7 tys, bo odciecie nie zadziala. i tez nie moze dojsc o co chodzi. czy moze to miec zwiazek z jakas usterka kompa, czy raczej blad z jakiegos czujnika??

pozdro
harlej vel komarek
  
 
wlansie nie . . tlyko na tym 5 biegu jej tak idzie . . tak to do 6 tysi dojsc jest nie problem . . przyspieszenie ma ladne . .
  
 
Jakis czas temu mialem tak na gazie, obroty dochodziły do 4 tys koniec, nastepny bieg i znowu 4 tys i koniec. Wymieniłem filtry i jest w porządku
  
 
Cytat:
2006-03-06 22:40:18, Adrian_M pisze:
Jakis czas temu mialem tak na gazie, obroty dochodziły do 4 tys koniec, nastepny bieg i znowu 4 tys i koniec. Wymieniłem filtry i jest w porządku


To bedzie pierwsze co mam zamiar zrobic to bylby cud jakby to pomoglo . . ale moze . .
  
 
a ja mam lepszy pomysl kup sobie nowy samochod
  
 
tak jasne najlepiej powiedzieć kup nowe auto

sprawdż czy na 5 przy 4500obr ci odcina czy możesz kręcić auto wyżej, ale skoro trzymasz noge w podłodze to faktycznie jest coś nie tak, spróbój z filtrem a jak nie to jeszcze jedno na innych mniejszych biegach na ilu masz odciecie?
  
 
albo wsadz se navi typu tomtom & inne tam przy pelnym zasiegu podaje najdokladniej predkosc
  
 
Taxi mandat 200 PLN i 2 punkty ;] o ile jechałeś po autostradzie ;P
Mój wyciąga coś w okolicy 130 ale tyle nie jeżdżę "z uwagi na stan zawieszenia"
  
 
Cytat:
2006-03-25 02:11:24, Paladinus pisze:
Taxi mandat 200 PLN i 2 punkty ;] o ile jechałeś po autostradzie ;P Mój wyciąga coś w okolicy 130 ale tyle nie jeżdżę "z uwagi na stan zawieszenia"



Paladinus ja kiedys swoim jechalem 155 i to jeszcze nie byl koniec. Inna sprawa ze rozpedzenie sie do takiej predkosci zajelo tyle ze skonczyla sie prosta i nie moglem do konca sprawdzic jego mozliwosci
  
 
Marcij skrzynia 5 ?