Problem z wolnymi obrotami w 1.4 mpi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam poloneza z silnikiem rovera 1.4, i kłopot ze zbyt wolno spadającymi obrotami po wrzuceniu biegu jałowego. Poza tym po przygazowaniu do 3-4 tyś. obr obroty spadają do około 1300 i następuje zatrzymanie i dopiero powolne spadanie do 900.Jaka może być tego przyczyna???Może ktoś ma też taki problem? putynek28@wp.pl
  
 
Skożystaj z wyszukiwarki, był juz o tym temat....
  
 
hiehie u mnie jest podobnie, jak znajde troche wolnego czasu to zajme sie rozebraniem silniczka krokowego i jego wyczyszczeniem, opisze czy sa jakies efektyi mam jeszcze w planach plukanie magistrali wtryskowej.
  
 
ja silniczek czyscilem i zero efektu ;p

Pozatym temat ten juz byl walkowany;p
  
 
Formula a czysciles wtryskiwacze i uklad paliwowy ?
  
 
Poczytaj - >> T U T A J <<
  
 
GDA ty dzialasz jak wyszukiwarka
  
 
Skoro nie znam sie na mechanice to staram sie chcociaż w ten sposób pomóc
  
 
Zrób sobie diagnostyke komputerka to może pomoże
  
 
To chyba silnik krokowy
  
 
Robiłem diagnostykę komputerka i okazało się że nie działa układ czujnika tlenu i przekażnik rrzałki czujnika tlenu, komputer ustawił wartość na 2,2185V i tak ciągle trzyma bez zmian. Może to jest powodem problemu z obrotami?
Pozdrawiam wszystkich klubowiczów.
  
 
Szczeże powiem że zastanawiam sięczy tak przypadkiem nie miałoby być. Powolne zchodzenie z obrotów występuje tylko po przegazówce i po gwałtownym zdjęciu obciążenia z silnika. Przeciwdziała to zgaśnięciu silnika. Ostatnio miałem tak ale obroty były za wysokie więc podregulowałem śrubką na dźwigni przepustnicy. Jakieś pół obrotu w tył (przymknięcie przepustnicy) może załatwi sprawę. Oczywiście spadną też obroty biegu jałowego. Może to herezja co napisałem ale możesz spróbować.
  
 
Bocian taka regulacje juz wykonalem, ale mi zazwyczaj obroty powoli zpadaja od ok 1100 w dol
  
 
na forum roverkow pojawil sie temat "falowanie obrotow" jest tam troche informacji co prawda troche objawy sa inne niz tu opisane mianowicie obroty zatrzymywaly sie na 1500 rpm, zawsze to lepiej wiecej wiedziec