Sony vs Pioneer vs JVC vs Panasonic

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam taki dylemat jak w temacie. Chcę wydać na radio do 350 zł i w tej cenie na Allegro znalazłem powyższe marki. Są to raczej modele ze średniej półki (chyba). Zależy mi na jakości dźwięku, a nie na bajerach. Słucham mocnej muzyki (Marilyn Manson, System of a Down itp. ). W przyszłości chcę do tego podłączyć 2 głośniki niskotonowe, 2 tweetery i suba.

Które polecacie jeśli chodzi o jakość dźwięku?
Bardzo proszę o pomoc, bo nie znam się w ogóle na car audio.

Witaj!
Raczej chyba będzie to sprzęt z niższej niż średniej półki. No ale to nie istotne.
Jeśli o mnie chodzi to wymienianie w jednym szeregu tych marek to już pomyłka. Sony nijak się ma do JVC czy Pioneera. Ogólnie rzecz biorąc nie można też porównywać marek jako takich, ponieważ każda firma ma w swej ofercie przeróżne modele o różnym stopniu zaawansowania technicznego. Trzebaby skupić się na konkretnych przykładach.

No fakt, z tą średnią półką to przesadziłem.

Z selekcji wstępnej pozostały mi dwa radioodtwarzacze:

JVC KD-G612
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96423920

Pioneer DEH-1800R
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96584699

Teraz ktoś mi pomoże?
Tak nawiasem mówiąc jeszcze jedno pytanie. Ten model JVC nie ma chyba RDSu. Wynika to ze "starości" modelu czy jego okrojenia ze względu na cenę?

I jeszcze jedno pytanie. Którym radiem można bardziej manipulować tonami?

Za te pieniążki wiadomo że nie kupi się wypasionego radia, więc oba modele są bardzo prościutkie.
I chyba źle napisałeś model? W aukcji jest KD-G161 czy 162 KD-G612 to już nieco droższy, bogatszy radioodtwarzacz (swoją drogą pomyśl może o nim, ma mp3, sterowanie SUBem itp).
Ja jestem bardzo za JVC, tak ogólnie, nie za tym konkretnym modelem, po prostu lubię te radia, brzmienie bardzo mi odpowiada, o Pioneer'ku obiektywnie się nie wypowiem, więc może poczekajmy na opinię kogoś kto ma lub miał z tą firmą więcej do czynienia