Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-05-10 09:37:40 Mam pytanie-czy przy zaświeceniu sę powera skrzynia przechodzi w sportowy tryb pracy,czy tylko świeci się kontrolka?I czy oprócz tego są jakieś inne objawy?
Czyli po przerzuceniu z P czy N na D zapala się kontrolka? [ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2006-05-10 09:42:31 ] |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-05-10 12:58:13
I co było?Bolało w kieszeni? A propos palenia gumy: Kup zapasową skrzynię i można popróbować .I daj znać jakie efekty |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-05-10 13:04:05 Sprawdź przede wszystkim poziom oleju w skrzyni. Może trzeba uzupełnić, a może czas na wymianę?? NIe wolno zlekceważyć obowiązku wymiany oleju w skrzyni jeśli ma ona dobrze służyć.
Co do przełączania z N na D przy pełnym gazie - na pewno nie jest to mądre. |
Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2006-05-10 13:57:15 Mruganie kontrolki POWER oznacza awaryjny tryb pracy skrzyni Wskazana szybka wizyta w porzadnym serwisie gdzie mają skaner do tej skrzyni..
Co do działania Powera - dobrze opisał to ElChopin z zastrzeżeniem, że zwiększone spalanie powoduje pedał wciśnięty w podłoge a nie sam tryb pracy skrzyni. Co do pytania Króliczka - raczej prędzej niż później spalisz tarczki lub pościnasz wypusty na tarczkach. Dołączam się do pytania - ile kosztowała naprawa skrzyni, gdzie robiłeś i jak wrażenia? |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-05-10 19:16:05 a mi laikowi w kwestii automatow wydaje sie ze po prostu w automacie pali sie gume majac odpowiednio duza pojemnosc silnika i moment obrotowy |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-05-10 19:39:06
Wnikając w schemat elektryczny esperala (AUTOMATA !), doczytałem,że nasze automaty mają czujnik TCS. Czyli jakby nie kombinować palenia gumy nie będzie |
Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2006-05-10 19:48:53
No.. nie wiem... Co to za czujnik? Kontrola trakcji w esperaku? Mnie parę razy udało się zakręcić kołami na suchym. A w zimie na śliskim przeca nie ma z tym problemu. Qbaj: my tak tylko teoretycznie. Przy tej mocy silnika kółkami można zapiszczeć w manualu strzelając ze sprzęgła. Teoretycznie to samo możnaby zrobić w automacie właśnie wrzucając tryb D przy wysokich obrotach. Metodą alternatywną tak dla manuala jak i automata jest mocna wciśnięcie gazu - ale wtedy faktycznie potrzebna jest moc i moment. [ wiadomość edytowana przez: Navi dnia 2006-05-11 14:34:47 ] |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-05-10 22:30:26
Kontrola trakcji to ESP.A na schemacie to się nazywa czujnik momentu obrotowego w każdym razie brzmi to mniej więcej tak (z pamięci)- złącze czujnika momentu obrotowego ASB |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2006-05-10 22:33:05
e tam ESP - to stabilizacja jazdy TCS - Traction Control System - system kontroli trakcji |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-05-10 22:38:56 coś mi się poheblowało sorki |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2006-05-10 22:40:59
Nic nie szkodzi Przyjedziesz na zlot, obskoczysz wpierdol - będzie luz |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-05-10 22:50:41 Taaaaaaa,to już drugi obiecany .
Ale jako,że nie jestem skąpy i jestem wielkoduszny ,w swojej ostatniej woli , proszę o wypłacenie całej należności np.Esperynkowi-żółtodziobowi.Niech wie,że membry klubowe dzielą się z młodszymi |
elChopin Volvozłomek V40 Warszawa | 2006-05-11 09:45:50 eee - chłopaki w instrukcji wyraźnie pisze, że jazda z wciśniętym powerem wiąże się z większym spalaniem. |
kinatS Bochnia | 2006-05-11 10:07:54 co do palenia gumy, to patrzac pod katem skrzyni biegow, jej trwalosci itp, z tego co wiem, to znacznie przyjazniej jest zarzucic D, wcisnac ile sie da hamulec i gaz do konca, jak obroty osiagna zadowalajacy poziom, puszcza sie hamulec i juz, tak czy inaczej palenie gumy nie jest zdrowe, bardziej w automacie, w manualu tez.... oprocz sprzegla sa jeszcze przeguby i kilka innych gadzetow, ktore nie koniecznie musza lubic duze obciazenia.
A przedewszystkim, po cholere palic gume, przecie wtedy samochod wolniej odjezdza i w ogole... Kazdy robi tak jak lubi... P.S. Jak chcesz palic gume, zamontuj sobie instalacje nitro, naswietl panom jak beda montowac zeby wysterowali na jakies 250-300KM, nie bedziesz musial sie zatrzymywac zeby gume spalic... co najwyzej pewnego pieknego dnia cza bedzie wykazac sie refleksem co by zdazyc zlapac swiece spadajace z nieba, tu dziez tlok lub cos w tym stylu |
Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2006-05-11 10:27:48
dŻISUS, CHŁOPIE. tak nie wolno robioć. Rozwalisz skrzynię |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-05-11 13:52:38 O MODOWIE
Zamknijcie ten wątek ,bo coraz genialniejsze pomysły przychodzą użytkownikom nieautomatów |
kinatS Bochnia | 2006-05-11 15:15:25 Navi: a myslisz ze rozkrecanie silnika i wrzucanie D jest zdrowsze ?? Tak ogolnie to tak jak wspomnialem, w zadnym samochodzie palenie gumy nie jest zdrowe, szczegolnie w tkaim gdzie do osiagniecia efektu trzeba kombinowac, typu strzelanie ze sprzegla itp itd... nie ma to tamto... zreszta... ogolnie jak dla mnie jest to idiotyczne poprostu ... |