318is 93r. silnik m42, to ma łańcuch czy pasek rozrządu??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
318is 93r. silnik m42, to ma łańcuch czy pasek rozrządu??
pozdrawiam
  
 
ma lancuch, kazde bmw e36 od 09.1993 ma lancuch, is mial nawet jeszcze wczesniej
  
 
Cytat:
ma lancuch, kazde bmw e36 od 09.1993 ma lancuch, is mial nawet jeszcze wczesniej


bzdura!
w roku 1994 produkowano jeszcze trójki z silnikiem M-40 a on ma pasek. dopiero od kwietnia 1994 roku 318 były produkowane tylko z silnikiem M-43 w którym to rzeczywiście jest łańcuch.
zebys sie tolo nie męczył poszukiwaniami sprawdź TU
pozdrawiam
  
 
mozliwe ale myslalem ze jak silnik 1,6 dostal lancuch w 09.1993 to 1,8 tak samo. w ogole to zaciekawilo mnie ze E36 318 i 325 bylo produkowane juz w 1989 roku !!!! na 100% nie ma bledow na tej stronie ???? jestes pewien ???
tak samo wydaje mi sie ze jest blad w e36 318is coupe ktore bylo produkowane od 1992roku a na tej stronie jest od 1993...
to samo z M3 ktore wg tej strony produkowane bylo od 1994 a sa na rynku egzemplarze z 1993...

i tylko czesciowo masz racje bo w 318 z 1993 roku tez juz byl lancuch !!!!!!!!!! wiec nie mow mi ze to bzdura. poporostu w 1993 i 4 byly dostepne wersje z lanuchem i paskiem!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-01-17 18:48:31 ]
  
 
oczywiście były i takie i takie, a ty napisałeś:
Cytat:
kazde bmw e36 od 09.1993 ma lancuch


więc jednoznacznie to napisałeś.

Cytat:
na 100% nie ma bledow na tej stronie ???? jestes pewien ???



pozdrawiam
  
 
nie widze tu nic smiesznego. niech mi ktos powie czy widzial e36 z 1989 roku ?

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-01-17 19:36:05 ]
  
 
ja nie jestem fachowcem od E-36. opieram sie na tej stronce dość często i jeszcze nie wprowadziła mnie w błąd.
Cytat:
niech mi ktos powie czy widzial e36 z 1989 roku


produkowali je tylko w grudniu 93 roku wiec szansa na to jest nikła.
Cytat:
nie widze tu nic smiesznego


a ja tak.
  
 
dobra zgadza sie m3 jest od 1993 ale tylko jako coupe, moje niedopatrzenie : ale z czystej ciekawosci niech sie ktos wypowie jak widzial kiedys e36 rok 1989 !!
  
 
dzieki za wyjasnienia, pozdrawiam
  
 
I kto to mowi że bmw jest drogie w utrzymaniu, a tutaj genialny łańcuch którego nie trzeba prawie wogóle wymieniać - święty spokój i żadnego stresu przy zakupie ze coś się urwie i czy aby na pewno ktoś już wymieniał ten przeklęty pasek.
  
 
nie pamietam kto ale ktos na forum mowil ze lancuch w 318is trzeba wymieniac co 160 tys km. nie wiem czy to prawda.
  
 
Nie to, że trzeba, ale przy około 160 tyś już go słychać, więc jeśli wymiana napinacza nic nie da to łańcuch kaputt. Kto chce to wymieni inny nie, ale nic poza okropnym rzężeniem się nie stanie.
Pozdrawiam
  
 
w silniku m43 tez spotkales takie objawy albo slyszales co ile ludzie wymeiniaja ?
  
 
Problem tkwi chyba jedynie w silnikach m42, o innych przypadkach nie słyszałem. Te 160 tysięcy to zaczerpnąłem z takiej jednej strony i u mnie się sprawdziło, nie wiem jak u innych z takimi samymi silnikami. Ja jestem zdania że jeśli łańcucha nie słychać to go nie ruszać, sama wymiana bowiem jest dosyć kosztowna.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
Problem tkwi chyba jedynie w silnikach m42, o innych przypadkach nie słyszałem. Te 160 tysięcy to zaczerpnąłem z takiej jednej strony i u mnie się sprawdziło, nie wiem jak u innych z takimi samymi silnikami. Ja jestem zdania że jeśli łańcucha nie słychać to go nie ruszać, sama wymiana bowiem jest dosyć kosztowna.
Pozdrawiam

w życiu nie uwierze że łańcuch pada w tym modelu po 160tyś to jakieś brednie które gość wyssał z palca albo kupił bmw z przebiegiem 600tyś a na liczniku było 150tyś
  
 
Ja nie napisałem, że to jest regułą. Swoją betke jak kupiłem to miała nastukane 170 tysięcy i rzęziła po nagrzaniu, wtedy mechanik powiedział, że to łańcuch słychać. Też był zdziwiony, że w bmw takie numery odchodzą. Wtedy zacząłem szukać po sieci informacji i w kilku źródłach spotkałem się ze stwierdzeniem, że silniki m42 tak mają. Nie twierdze również, że mój licznik nie był kręcony.
  
 
tak sprężyna starego napinacza była o 1cm krótsza (wytarte zakończenia) łańcuch wygląda ślicznie ale żęcholi to feler m42 po 185tys km, w M43 po 360tys km tego niema , po za łańcuchem trzeba wymienić ślizgi które są tylko w serwisie BMW do kupienia (250zł jeden lewy od napinacza, a są 4 ale pozostałe tańsze) łańcuch podruba 140zł orginał 350zł - !@#$

to przykre ale dzięki temu kupiłem BMW IS M42 od niemca z prawdziwym przebiegiem 185tys km a nie np 600tys ..wielkie oczy?? tak spód silnika BMW wytrzymuje nawet 750tys km sam widziałem takie i jeździ bo niemca przekręcenie licznika kosztuje bagatela 50EUR..(u nas 10EUR). i dlatego u nich średnia przebiegu to 250tys a w polsce 160tys hihihi

[ wiadomość edytowana przez: DominIS dnia 2006-05-08 18:38:42 ]
  
 
jak gosciu zadaje takie ''proste i głupie'' pytania,to oznacza,ze to jego pierwsza beemka w zyciu. p.s. a silnik m42 b18 to chyba jeden z najlepszych pomysłow bmw
  
 
mam styczen 94 silnik 1,6i m43 lancuch ma juz 237tys km i jest oryginalny.
pozdr k1c
  
 
Cytat:
silnik m42 b18 to chyba jeden z najlepszych pomysłow bmw


Osobiście uważam, że od tej jednostki BMW powinno wydawać silniki w górę. Bez 1.6 i 1.8 w benzynie!