Potężna tuba basowa - co sądzicie ??

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Szukam dla siebie jakiejś tuby basowej, na allegro natknąłem się na tubę 1200W/600W. Jest to dość wysoki parametr w porównaniu z większością pozostałych. Cena jest niska 200 zł. Nazwa jaka widnieje to Black Devil Extreme, na głośniku extreme, których jest sporo na allegro.

Zastanawiam się nad nią, więc jeśli ktoś ma doświadczenie to proszę o poradę.

Jako drugą część postu również prośba o pomoc.

Chciałbym zrobić w autku dobre nagłośnienie ( wiadomo za najmniejszą kasę .

Ale kompletnie nie mam z tym doświadczenia.

Mam radyjko JVC 4x45 W ( chciałbym je zostawić, myślę że jest ok, nie narzekam na nie). Samochód to Opel astra F, sedan, więc spora przestrzeń bagażnika, którą mogę zagospodarować tubą.

Z przodu w drzwiach mam głośniki alpine mocy gdzieś 120W (165mm) już z adapterem, tył mam również 165 mm 110W B52(taniocha), ale wydaje mi się, że nawet zmieszczę 8" czyli 200 mm, po małej zabawie z wyrzynarką.

Trochę wiedzy mi brakuje, zastanawiam się, jakie głośniczki wwalić, czy bawić się w głośniki 3-drożne z przodu, czy jechać system, oddzielnie nisko, średnio i wysokotonowe. Kwestia zwrotnic jest dla mnie zrozumiała, więc jej nie podejmuję. Ale mam pytanie, jeśli nawet wsadziłbym 200W przód średniotonowe, jakieś tweetery 80-100W i z tyłu ok 300W niskotonowe , to czy na te głośniczki dać jeszcze dodatkowo wzmacniacze.

Proszę o pomoc. Każda uwaga jest cenna. Nie piszę o kasie, ale jeśli już, to mogę wydać 800 do 1200 zł (chociaż wolałbym najmniej).

Pozdrawiam

Otyg

Co do subwooferow marki extreeme alpharad, first i tym podobne z wielkimi napisami 1000W a koszujace 200zł W wiekszosci jest to straszny badziew nie warty ani jednej złotowki. Nie kupuj tuby tylko skrzynie basową. Tuby basowe sa dla głuchych ludzi ktorzy chca nagłasniac okolice a nie odrozniaja pierdniecia od niskiego zejscia

Radio jezeli ma wyjscia rca to moze zostac
Co do moich typow to wszystko zalezy czego słuchasz...