Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Gozer LOB NET MEMBER MV6 Siedlce | 2006-03-31 20:08:15 A zamien opony z lewej strony na prawa i odwrotnie |
arturlobodzinski honda accord executive warszawa | 2006-03-31 20:12:48 Mechanicy twierdzą, że nie mam luzów w zawieszeniu. Opony przekładane na wszystkie możliwości, kóła wyważone i doważone. |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2006-03-31 20:27:12
A jak ma opony kierunkowe ?? Po za tym opony przeklada sie z tylu na przod i odwrotnie, a nigdy z lewej na prawa.
Zadajesz pytanie tendencyjne czy po prostu ? Moze "po prostu" jedz i sprawdz zbieznosc i niech diagnosta sprawdzi przednie zawieszenie. Czasami, raz na jakis czas, warto to zrobic. Nawet dla zasady raz do roku. |
Gozer LOB NET MEMBER MV6 Siedlce | 2006-03-31 20:34:29 A jak nie ma kierunkowych??
Poza tym na kilka kilometrow dla sprawdzenia mozna zamienic z lewej na prawa i raczej nic sie nie stanie a zobaczy czy cos sie zmienilo ze sciaganiem. |
robert1x LOB SYMPATYK DAF Audi Wrocław | 2006-03-31 20:50:25 Co 20 zł szkoda żeby pojechać na stacje diagnostyczną i sprawdzić na szarpakach tuleje wahacza |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2006-03-31 21:14:14 A hamulec w lewym kole sprawdziłeś?
Może warto byłoby oczyścić zacisk. Tłoczek może nie odbijać, klocek w prowadnicach stoi itd,itp..... A może łożysko? Zwróć uwagę czy nie dochodzą jakieś dziwne odgłosy z tego lewego koła |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2006-03-31 21:25:58
Znajdz inna "prosta" droge, lub jak nie pomoze, to wal do Nysy, tu diagnosci wykrywaja rozne awarie zawieszenia. |
robert1x LOB SYMPATYK DAF Audi Wrocław | 2006-03-31 22:58:19
Też może być A ściąga w czasie hamowania czy wcześniej już |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2006-03-31 23:23:40
Jeśli będzie ściągało w trakcie hamowania , znaczy, że heble biorą mocniej z jednej strony a z drugiej słabiej. Więc chyba nie tedy droga. Chodzi mi tu bardziej o efekt nie "rozbrojonych" hamulców z jednej strony. Napisał przecież, że w trakcie jazdy Oma myszkuje po jezdni. Poza tym napisał, że zawiecha sprawdzona dogłębnie. No chyba że diagnosci byli do luftu lub auto było walone i wszystko sie porozchodziło. Wtedy choćby nie wiem jak wszystko sprawdzali i regulowali, to samochód bedzie prowadził kierowcę a nie odwrotnie Acha. Jest jeszcze sprawa kapci. U siebie założyłem letnie 17. I potrzeba naprawdę bardzo równej drogi, żeby auto nie latało po jezdni.Równej, tzn. takiej bez najmniejszego śladu kolein. |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2006-03-31 23:41:28 Zgodze sie z toba Kuba.Tez mam 17-stki,moje pierwsze doswiadczenie z takim rozmiarem,jako kierowca.Szczerze,to do dzisiaj nie przestawilem sie jeszcze,Na trojmiejskich drogach tranzystowych dla tirow,puszczenie reki z kierownicy rowna sie jezdzie jak po torach i pewnie pierwszy lepszy slup... Co do problemu kolegi,jesli nie zbieznosci,nie tloczki hamulca z jednej strony,jesli nie bita omega To moze sprawdz felge?Jak jest moze,nie jajo,ale na boki chodzi,to tez bedzie stawiac opor.. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2006-03-31 23:46:09
Tylko że w tym wypadku czułby ewidentne bicie na kierownicy i jego pytanie byłoby raczej zbędne Poza tym, nie raz miałem bicie na kołach a samochód jechał prosto. A tak a propo elg i kół w ogóle. Czy kolega przypadkiem sprawdził cisnienie w oponkach |
darq LOB MEMBER SENATOR C30SE Warszawa | 2006-04-01 09:37:47 Moim zdaniem, dopóki tylko znosi na prawo, to bym się tym nie przejmował. Jak zacznie znosić na prawo i sprawiedliwość to lepiej sprzedaj auto |
Joka89 OPEL OMEGA Zgierz | 2006-04-01 11:18:59 albo po przejechaniu kilku km sprawdż czy prawa tercz nie jest cieplejsza od lewej jak bedzie to znaczy że trzyma szczęka |
Browarny OmegaA2,0/OmegaB2,5TD Katowice/Mysłowice | 2006-05-28 22:52:58 Mam dokładnie ten sam problem. Lekkie ściąganie w prawo, odczuwalne nawet przy minimalnej prędkości.
Walczę z tym w wolnych chwilach od jakiś 5 lat Naprawy zawieszenia nic nie dają, opony wyeliminowane gdyż wyjeździłem w tym czasie ze cztery komplety, geometria ustawiona idealnie, hamulce sprawdzane w tym czasie i naprawiane nieraz. Efekt prawie w ogóle zniknął na dobrych kierunkowych oponach ale przyczyna ściągania nadal pozostała tylko jest mniej wyczuwalne. Moje podejrzenia kierują się w jedynym możliwym kierunku tj. wspomagania, chociaż naprawdę nie wiem jak to możliwe. |