Filtr paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć

Czy warto wymienić filtr paliwa na firmę FILTRON? i gdzie on jest w E34 525 2.5 litra benzyna ???

jest zimno i moja bemka nie odpaliła aż prawie bym wykończył aku, piłowałem rozrusznikiem i prawie załapywało i dupa
(czuć było benzyną)
jak przyjdę z pracy muszę obejżeć świece i czy na coś jeszcze zwrócić UWAGĘ ?? paliwo dobre podejżewam filtr paliwa

pozdrawiam
  
 
jak było czuć benzyne to go zalałeś , czyli filtr chyba jest ok
  
 
... czyli czyszczonko 6 świeczek ? ...
  
 
... a gdzie ten filtr paliwa jest ? tak z czystej ciekawości ?
  
 
To może być wiele rzeczy, świece tylko wprzypadku jeżeli wcześniej już Ci kulał, źle jeździł i źle odpalal, bo jak było dobrze to wątpie, że nagle się coś pochszaniło. Marka filtra na pewno nie ma wplywu !!! Może to być pompa paliwa, chociaż jak śmierdzi benzyną to raczej bym to wykluczył. Sonda lambda, przepływomierz, silniczek krokowy!
  
 
... Aldik dzięki, a gdzie ten filtr paliwa jest ? tak z czystej ciekawości ?
  
 
sprawdz jeszcze przewody w komorze silnika może ci któryś pękł po prostu, ajezeli chodzi o filtr to w 520 jest umieszczony pod spodem przy tylnin kole pasażera
  
 
Cytat:
to go zalałeś


hmm, jeszcze nie spotkałem sie z tym zeby zalać silnik na wtrysku. byc może takie miałem szczęście, jednak z definicji jakoś to brzmi dziwnie.
pozdrawiam
  
 
... z pośpiechu do pracy nawet nie miałem czasu zajrzeć pod maskę, ale czuć było benzyną i tak myślę sobie na co się szykowac po powrocie, bo jeżeli czuć z przodu tzn że paliwo dochodzi przez pompę i filtr (i coś z przewodami jak kolega powiedział albo to co Aldik a jeżeli smród z tylu to celuję okolice tyłu = filtra+przewody, a może gdzieś weszła woda do paliwa? i stąd to całe zamieszanie

a na bank to aku : prostownik i ładowanko oraz wyciągnięcie świec i przepalenie
  
 
Hmm ile by tej wody musiała być aby auto wogóle nie chciało odpalić !? Możliwość łatwa do sprawdzenia to przewody paliwowe przy silniku, może gdzieś wycieka i stą śmierdzi benzyną a nie odpala bo paliwo ucieka na zewątrz zamiast do silnika!
  
 
Cytat:
2005-01-27 13:42:36, MARCIN_RADOM pisze:
hmm, jeszcze nie spotkałem sie z tym zeby zalać silnik na wtrysku. byc może takie miałem szczęście, jednak z definicji jakoś to brzmi dziwnie. pozdrawiam


nie da sie "zalać"
a co jeśli wtryski "leją" ??? np. jak się zawieszają przez zanieczyszczenia wydaje mi się ze na 100% wtedy zalejesz silnik


[ wiadomość edytowana przez: toptuning dnia 2005-01-27 20:53:40 ]
  
 
jak wtryski są zabrudzone to odpalisz silnik, nie widziałem aby nagle zatkały się wszytskie i auto nie chciało jeździć, przeważnie dzieje się to stopniowo i czujesz ze auto przestaje chodzić jak należy i nie pracuje na wszytkie cylindry - ale ODPALA! no i po za tym jak moze sie zalewac skoro sa zadkane!?!?
  
 
... na razie na wieczór wyjąłem aku i się ładuje cały czas, oględziny zewn. pod maską - jakby ok, nic nie leci, było b. zimno i nic nie czyśćiłem (garaż pod chmurką ), zobaczymy na wieczór po założeniu naładowanej,
możliwe że śmierdziało z tyłu i do silnika nic nie dochodzi ?
czyżby jednak filtr?
w poprzedni dzień wszystko było OK ! ładnie palił i jeździł, nic kompletnie ! paliwo na którym jeżdżę jeszcze mam polowę baku, tak że nie sądzę że chyba cos w paliwie, bezpieczniki ok ...
  
 
Cytat:
2005-01-28 00:42:29, Aldik pisze:
no i po za tym jak moze sie zalewac skoro sa zadkane!?!?


jesli wtryski są zanieczyszczone(nie zapchane, a to róznica) to mogą zalewać i może być problem z odpaleniem
  
 
Cytat:
2005-01-28 10:08:51, toptuning pisze:
jesli wtryski są zanieczyszczone(nie zapchane, a to róznica) to mogą zalewać i może być problem z odpaleniem



... dzisial po robocie odkręcę aparaty zapł. i dostanę się do świec, jeśli czarne to znaczy że zalało i do wyczyszczenia świeczki, tylko jak sprawdzić wtryski ?
  
 
a jak z tymi filtrami FILTRONA ? warto to kupowac czy lepiej dolozyc na cos zagranicznego ?
  
 
POOOMOCY !!!
aku naładowałem, bezpieczniki jeszcze raz sprawdz. - OK
świece przeczyściłem - iskara jest !!!, paliwo dochodzi bo śmierdzi i jest widać jak wtrysk wyrzuca z cylindra/ów !!! i dupa nie odpala !!!!

właśnie kupiłem nowe świece NGK i zobaczę dzisiaj lub jutro !
dopiero, bo ciągle praca i praca ...

co może być nie tak ????????????
czy zalewa świece i dlatego nie pali?
czy świece zużyte już? silnik ma 187 tys km, te świece wymienia się co 60 tys może niby że dają iskrę ale już zużyte ???
może zapłon jest przestawiony i iskrę daje w dolnym położeniu tłoka?

e34 525 IA touring X 1995r 2.5 litra 187 tys km

w porzedni dzień nic się nie działo, w ogóle nic się niedziało niepokojącego, jeździł w dzień i wieczorem, rano jakby załapał i potem - dupa !!!

już nie wiem ....

pozdrawiam wszystkich
  
 
Zgodze się, że jeżeli wtryski są zabrudzone to autko może mieć kłopot z odpaleniem, ale czy aż taki !?! - bardzo wątpie, no ale skoro wszystko sprawdziłeś to może rzeczywiście.
Ale sprawdź jeszcze silniczek krokowy, spróbuj go przeczyścić, bo on odpowiada za wolne obroty i może sie zasyfil, ale też mnie dziwi że autko cały czas dobrze chodzioło i tak nagle odmówiło posłuszeństwa, hm może ten silniczek po prostu wysiadł do zera!?, może też przepływomierz szlak trafil!? -wtedy róznież nie da się odpalić!
Wydaje mi się że żadne zabrudzenia lub też np duży przebieg nie może tak z dnia na dzień powodować, że nie da się odpalić, objawy takich rzeczy byłyby wcześniej widoczne i objawiały się nierówną pracą silnika!
  
 
weź kolegę ze sobą. włóż akumulator do auta, odkręć gumowy przewód paliwowy z listwy i przekręć kluczyk do pozycji zapłon. kolega niech trzyma przewód. z przewodu powinno leciec paliwo. jeśli nie leci trzeba szukać przyczyna w pompce. paliwo powinno wypływać dosyć silnym strumieniem. jeśli tak bedzie to sprawdzic nalezy regulator cisnienia na listwie, o którym juz wcześniej chyba pisałem. skoro iskra jest to zakładam że układ zapłonowy jest w porządku.
pozdrawiam
  
 
Jak już jestesmy przy temacie filtrów paliwwa to żeby nie zaczynać nowego, co ile trzeba zmieniać ten filtr? Bo ja od sprowadzenie nie myślałem jeszcze o tym, ile może kosztować taki filtr? Czy jechać do pierwszego lepszego sklepu z częściami i kupić , czy szukać jakogoś lepszego???