Filtr paliwowy E36

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie! Mozecie ktos powiedziec gdzie jest filtr paliwowy E36? Kilka miesiecy jezdzilem tylko na gazie, a dzis sie skonczyl to przestawilem na bezyne! Nie wiem czy filtr troche zapchany czy cos innego, szarpie silnikiem jak dodaje wiecej gazu, na wolnych obotach wrocilem kilka km, lecz cos nie tak! Na gazie wszystko cacy bylo! Jak by ktos mial kiedys z czyms takim do czynienia to prosilbym o rade! Dzieki!
  
 
Oprócz filtra (potrzebujesz kanał albo podnośnik bo jest pod spodem), sprawdź też pompę paliwa (w baku, pod tylną kanapą) - masz symptomy kończenia się pompki.
Pozdrawiam
  
 
u mnie dzieje sie podobnie. Mam tez E-36 i przy zimnym silniku jak dam jej troche wiecej gazu to przerywa. Dzieje sie tak tylko przy zimnym silniku i do 3 tys obrotów na zimnym jest strasznie mółowata.

Przyczyna mogą byc świece i kable WN ? Bo sa juz w opłakanym stanie. Kupiłem z takimi i kazdy jest inny..

Ps. odbiegając od tematu...Mogłby ktos napisac w ktore gniazda mają byc podpiete kable (sa to chyba od pompy) pod tylnym siedzeniem z prawej strony. Bo ostatnio probowałem popatrzec na stan pływaka ale kostki z kabi sa powyciagane i sa wpiete osobno (bez kostek) 4 sztuki. Wogole sa jakies poprzecierane..

[ wiadomość edytowana przez: grimx dnia 2006-06-27 19:42:40 ]
  
 
Cytat:
Przyczyna mogą byc świece i kable WN ? Bo sa juz w opłakanym stanie. Kupiłem z takimi i kazdy jest inny..


Na 99% świece i kable.
  
 
Sprawdzilem filtr, jest OK! Pompe tez wykluczam gdyz na wyzszych obrotach chodzi normalnie! Szarpie i jakby na dwoch cylindrach chodzil tylko przy ruszaniu i na drugim biegu, pozniej jakby normalnie! Na gazie wszysko OK! Poradcie co moze byc Wczesniej bylo OK, az do dzis jak gaz sie skonczyl i przerzucilem na benzyne! Serdeczne dzieki!
  
 
Cytat:
Na 99% świece i kable.


U mnie jak by byly świece to na gazie by nie chodzil!
  
 
Odpowiedz tyczyła sie mojego postu...

Dzieki biem za odpowiedz...
  
 
Valdas mogą być padnięte wtryski.....
  
 
No mozliwe, lecz tak poprostu one mogly wysiasc? Jak to sprawdzic? Pod komputer trzeba podlaczyc? Nie wiesz ile moglaby kosztowac wymiana, boje sie ze to duza suma ! Dzieki kornat
  
 
Wtryski mogły się zabrudzić i właściwą dawkę dostaje tylko przy większych obrotach. Jednak nie wykluczałbym nadal pompy paliwa z tego względu, że jak będzie miała za niskie ciśnienie to sytuacja będzie bardzo podobna - muł i rzucanie przy niskich obrotach a normalnie przy wysokich (miałem tak kiedyś w E30).
Pozdrawiam
  
 
biem i jak te wtryski wyczysciles?sam? w warsztacie? czy jakims preparatem co niby wystarczy wlac na pelny bak cale opakowanie i juz ma byc ok?
  
 
U mnie to była akurat kończąca się pompka paliwa. Najlepiej sprawdzić to jeżdżąc z podniesioną tylną kanapą by słychać było jak pompa pracuje przy niskich i wysokich obrotach. Jeśli nierównomiernie, przerywa i czka to tylko wymiana. Jeśli nie pompka to przyjżałbym się wtryskiwaczom ale z tym to już raczej do mechanika (w preparaty za bardzo nie wierzę).
Pozdrawiam