Potrafi mi ktos odpowiedziec na pytanie??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zaczynam watpic w to forum. prosze juz 2 raz o odp. i chyba nikomu sie nie chce... pyt. jest nastepujace:
jaki moze byc powod ze nie trybi pompa paliwa po swapie na 1,6 16v?? skrzynka bezp. zostala ta sama... po 1,4
czy to moze byc wina jakiejs masy z pompy?? z gory dzieki jesli sie komus bedzie chcialo
  
 
A jesteś pewien, że pompa jest identyczna? Ja pewności nie mam
  
 
Cytat:
2006-07-11 22:13:15, DarasBB pisze:
A jesteś pewien, że pompa jest identyczna? Ja pewności nie mam


a co za róznica jaka jest??
pompa jest w baku i ma za zadanie pompowac paliwo. co za różnica jaka pompa będzie je pompowac?
BTW pompa i tak jest taka sama
  
 
Cytat:
2006-07-11 22:27:44, VinCe pisze:
a co za róznica jaka jest?? pompa jest w baku i ma za zadanie pompowac paliwo. co za różnica jaka pompa będzie je pompowac? BTW pompa i tak jest taka sama
tak jest... popma tylko ma pompowac i dawac cisnienie.. nic wiecej

[ wiadomość edytowana przez: liked dnia 2006-07-11 22:47:06 ]
  
 
a wylacznik uderzeniowy sprawdzales?
  
 
Cytat:
2006-07-11 22:39:32, borys pisze:
a wylacznik uderzeniowy sprawdzales?


no wlasnie poszedlem za rada i wypialem z niego wtyczke, podalem prad bezposrednio na kable do niego idace... na sam uderzeniowy nie plynie prad.
  
 
a na krótko jak podłączysz pompa działa ??
  
 
moze cos z kompem? zle cos podlaczone..... albo nowy komp nie wspolgra ze stara skrzynka....
  
 
Cytat:
2006-07-11 22:46:40, mss pisze:
a na krótko jak podłączysz pompa działa ??


tak, na krotko dziala przekaznik w skrzynce tez sie odzywa nie dziala po przekreceniu kluczyka.. przekaznik wtedy tez nie tyka.. a przez uderzeniowy nie przechodzi prad
  
 
ale uderzeniowy pominąłeś tak??
  
 
Cytat:
2006-07-11 22:50:55, mss pisze:
ale uderzeniowy pominąłeś tak??


tak... i tak jak mowilem nie idzie na uderzeniowy prad
dlatego podalem na kable idace do uderzeniowego '+' z aku i dziala
  
 
nigdy nie miałem do czynienia z uderzeniowym dlatego się zapytam, czy z niego wychodzą tylko 2 przewody , tzn. plus i powrót
  
 
tak, wchodzi do niego plus ze skrzynki bezp. i wraca on spowrotem do niej przechodzac przez uderzeniowy
  
 
schemat masz?? pewnie trzebaby było pójść po przewodzie i miernikiem sprawdzać
  
 
no wlasnie juz poszedlem miernikem, i doszedlem do tego iz przewod doprowadzajacy prad do przewodu idacego na wspomniany uderzeniowy, jest "pusty" czyli nie ma na nim pradu.
moj wniosek jest taki, iz juz na skrzynke nie idzie prad potrzebny do uruchomienia pompy. ale jaka moze byc przyczyna tego?? czy w komorze silnika jest jakis "+" idacy poprzez skrzynke na pompe?
  
 
Cytat:
2006-07-11 23:15:00, liked pisze:
no wlasnie juz poszedlem miernikem, i doszedlem do tego iz przewod doprowadzajacy prad do przewodu idacego na wspomniany uderzeniowy, jest "pusty" czyli nie ma na nim pradu. moj wniosek jest taki, iz juz na skrzynke nie idzie prad potrzebny do uruchomienia pompy. ale jaka moze byc przyczyna tego?? czy w komorze silnika jest jakis "+" idacy poprzez skrzynke na pompe?



na pewno tak jest , w skrzynce jest przekaźnik który uruchamia pompe , możesz pokombinować i dać na cewkę przekaźnika plus np. ze stacyjki ,ale to już chałtura
  
 
Ja kiedyś przez przypadek nie podpiąłem masy od komputera przy akumulatorze i jak twierdził elektryk komputer pociągnął sobie mase przez urządzenia i coś się w nim spaliło.Na szczęscie to opanował (50 zeta) ale zanim to zrobił to efektem spalenia tego czegoś było brak napięcia na skrzynce bezpieczników a konkretnie na bezpieczniku od pompy paliwa.Więc może coś w komputerze masz walnięte.