Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Fedor Escort Ipswich, UK. | 2006-07-31 19:20:54 |
Fedor Escort Ipswich, UK. | 2006-07-31 19:26:17 No dobra agdzie te zdjecia sie podzialy |
Fedor Escort Ipswich, UK. | 2006-07-31 19:44:28 NIKT NIC NIENAPISZE |
KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2006-07-31 20:15:20 Są są. W zasadzie można by dorobić pierścień dystansujący. Tylko, trzeba to zamocować jakoś. Można zastosować np taki patnet, jak robią producenci zawieszeń gwintowanych przy tego typu rozwiązaniu konstrukcyjnym zawieszenia, jakie występuje w Essim kombi. Zresztą podobnie ma z tyłu np Clio 2, Golf mk4, Audi A3, Skoda Octavia itd.
Zatem pod sprężyną, w środku w tym bajerku trzeba by przewiercić otwór do zamocowania tego dystansu po to, żeby ten klocek dystansowy był nieruchomy. Czyli klocek, w nim otwór, śrubę przekładamy od spodu, pod belką i wkręcamy w klocek. Na klocek wchodzi sprężyna i masz auto wyższe. Gdyby ten klocek jeszcze nagwintować i zastosować narkętkę na której leżała by sprężyna, no to masz pełnego gwinta - regulowane tylne zawieszenie hehe. Zresztą, wrzucam Ci fotkę poglądową, jak to miałem rozwiązane w Clio przy zastosowaniu zawieszenia gwintowego firmy FK i KW. Na tej samej zasadzie możesz zrobić u siebie. Tylko, czy nie lepiej kupić sobie nowe, porządne springi ? |