[MKV] Bijące koło kierownicy i wibracje na zakręcie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, do ok. 70-80 km/h kierownica drży zauważalnie, jakby ktoś nią skręcał 0,5 cm to w lewo, to w prawo, a dodatkowo na zakręcie w lewo i dodaniu gazu trzęsie całym samochodem. Wymieniłem już końcówki drążków, zewnętrzny prawy przegub, do się manszeta przedarła i nic to w zasadzie nie dało. Może mi ktoś pomóc w odnalezieniu problemu?

[ wiadomość edytowana przez: bartekpoczta1 dnia 2013-07-23 09:21:40 ]
  
 
może zacznij od wyważenia kół
  
 
Były wyważane, nawet 2 razy i są idealnie wyważone, a to nadal się pojawia.
Cytat:
2013-07-23 09:44:25, S3ci0r pisze:
może zacznij od wyważenia kół

  
 
zamień koła z tyłu na przod, bedziesz pewny ze to nie wina kół, a przeguby sprawdzałes,może luzy w maglownicy


-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów

[ wiadomość edytowana przez: michno45 dnia 2013-07-23 10:20:48 ]
  
 
Cytat:
2013-07-23 10:20:16, michno45 pisze:
zamień koła z tyłu na przod, bedziesz pewny ze to nie wina kół, a przeguby sprawdzałes,może luzy w maglownicy [ wiadomość edytowana przez: michno45 dnia 2013-07-23 10:20:48 ]



Zmieniałem koła stronami, nic to nie dało. Maglownica nie ma luzu na pewno, bo prowadzi się jak po szynach, niedawno końcówki drążków zmieniałem, szarpałem drążki i nie było nawet milimetra luzu, tak że moim zdaniem wszystko git majonez. A może to przegub wewnętrzny?