Przewody wysokiego napięcia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko. Zakupiłem przewody wysokiego napięcia do E36 318i w automacie ale po zdjęciu osłon okazało się, że na jednym ze starych przewodów jest jakaś tulejka do której dochodzi przewód prowadzący gdzieś pod kolektor dolotowy. Co to jest bo w nowych nie mam tego przewodu. Może jakiś czujnik impulsów? Pozdrawiam.
  
 
tez miałem taki problem i nie wiedziałem co zrobic wiec zostawiłem ten stary przewód , czy mozna jezdzic bez tego?
  
 
Witaj
Nie nie można bez tego jezdzić!!! To jest tak zwany impulsator który informuje komputer o fazach rozrządu a także o obrotach silnika i przekada się go na nowe kable. Rada - podczas przekładki podgrzej fajkię zanim ją zdejmiesz np . suszarką
  
 
a wie ktos na ktorym przewodzie powinno to sie znajdowac w e36 316-318?? bo ja nie mam chyba tego wcale ale tak juz kupilem samochod...
  
 
Jesli tego nie posiadasz to widocznie nie musisz zależne jest to tylko od sposobu rozwiązania zapłonu czujnik taki znajduje się na ostatnim przewodzie - przynajmniej w silnikacz 6 cylindrowych
  
 
max230 ma czujnik w 318 to zakladam ze w 316 tez bylo/powinno to byc.
  
 
To znaczy, że muszę zdjąć fajkę aby założyć ten przewód. Mam nadzieję, że nie będzie z tym większych problemów. Dzięki za podpowiedź. Pozdrowienia.
  
 
a ja troszkę na inny temat, choć dosłownie o przewodach wysokiego. byłwm zamówić sobie świece beru do swojej beci i z ciekawości zapytałem ile kosztują przewody wysokiego napięcia do mojej beci, oczywiście o firmę beru mi chodziło. przyznam że doznałem szoku i to nie lekkiego. cena kompletu wynosi 1000 pln (tysiąc złotych).
chyba sobie wezmę na raty.
pozdrawiam
  
 
ja też to mam impulsator
a kupiłem gównane kable za 120 zeta sentech i tam tego nie ma
tylko kazdy mowi ze sie tego nie przełozy bo trzeba nowy kabel przecinać?
u mnie jest on na 1wszym cylindrze od kabiny
i jak wyszła przekłądka?