Alarm silikon omega A

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem omesi no i mam maly klopot z alarmem a konkretnie chodzi o to ze nie mam do niego zadnej instrukcji niewiem czy jest to alarm fabryczny (pilot breloczek z wysowana antenka SILIKON TX) czujki ruchu na przednich słupkach ktore nie dzialaja a czulosc alarmu jest przerazajaca moge skopac auto i dopiero łaskawie sie odzywa , a najbardziej drazni mnie pikanie syreny gdy zamykam centralny z pilota, czy mozna to pikanie wylączyc-zeby mrugały tylko kierunki,gdzie reguluje sie czulosc tego alarmu, jedyne co udalo mi sie zrobic to wyregolowac pilota, nie musze juz wtykac go pod maska, byloby super gdyby tos posiadal taka instrukcje i chciałby mi pomóc, pozdrawiam.
  
 
nie jest fabryczny, instrukcje znajdziesz albo w googlach a jak nie to na pewno są na osiołku czy torencie ,
czułość czujników regulujesz peerkiem w centralce od ultradźwięków
  
 
Cytat:
2006-09-15 22:57:27, adam7213 pisze:
Witam, od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem omesi no i mam maly klopot z alarmem a konkretnie chodzi o to ze nie mam do niego zadnej instrukcji niewiem czy jest to alarm fabryczny (pilot breloczek z wysowana antenka SILIKON TX) czujki ruchu na przednich słupkach ktore nie dzialaja a czulosc alarmu jest przerazajaca moge skopac auto i dopiero łaskawie sie odzywa , a najbardziej drazni mnie pikanie syreny gdy zamykam centralny z pilota, czy mozna to pikanie wylączyc-zeby mrugały tylko kierunki,gdzie reguluje sie czulosc tego alarmu, jedyne co udalo mi sie zrobic to wyregolowac pilota, nie musze juz wtykac go pod maska, byloby super gdyby tos posiadal taka instrukcje i chciałby mi pomóc, pozdrawiam.



musisz zlokalizować "czerwony wyłacznik awaryjny alaru" korzystając z tego przycisku zaprogramujesz właściwe działanie jak ustalisz gdzie jest ukryty służę pomoca w programowaniu
  
 
Wszystko zgoda, tylko pytanie jaką wersję Silicona ma nasz kolega. Sam znam 4 rózne centralki.
Jeśli masz centralny to na ucho wyszukaj centralkę i ją wyciągnij.
Jeśli jest czarna, prostokątna, a pilot ma dwa guziki to wystarczy ciachnąć kabelek-pętelkę jeśli dobrze pamiętam to żółty.
Jesli masz szarą centralkę to raczej jak pisz mój przedmówca- instrukcja, w wawie jest przedstawiciel, a jak nic nie pomoże to to wywal, rzadko który silicon długo działał bezawaryjnie.

[ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2006-09-18 08:55:28 ]
  
 
Dzieki za zainteresowanie moim problemem, wiec pilot ma dwa przyciski czerwony i zielony a jaki to model to niewiem nie idzie odczytac z pilota, sprobuje odczytac z centralki jak ja znajde, rzeczywiscie jest czerwony przycisk o ktorym mowi WINKLERW, jest zmontowany na tunelu kolo siedzenia kierowcy, nawet wczesniej zastanawialem sie do czego on sluzy-wyje syrena jak go nacisne czesto przypadkowo siedziskiem, gdy szukam czegos w schowku, a co do ciachniecia przewodu to rozumie ze chodzi o to,ze jak to zrobie to nie bedzie pikala syrena przy zamykaniu z pilota (tak wogole to pilot wyglada jakby byl z przed 20 lat, klocek z 2 przyciskami i z wysówana antena, kluczyk osobno) dobra rozpisalem sie okropnie, pojde lepiej szukac tej centralki.
  
 
Witam ponownie, znalazlem centralke od zamka jest czarna plastikowa wielkosci dwoch paczek zapalek z napisem KIEKERT, ale gdzie jest centralka od alarmu nie mam pojecia, no i jak to programowac, moze ma ktos instrukcje albo link na temat tego alarmu, w wyszukiwarce niestety nic nie znalazlem pozdrawiam.
  
 
Centralkę wymacasz na ucho. Tak wali przekaźnikami że nie sposób jej nie namierzyć naciskając w kółko pilota. Czarnych centralek się nie programowało tylko ciachało kabelki.
Masz pewnie pierwszą wersję Silicona sadząc po pilocie.
  
 
ciche właczenie alarmu- włż kluczyk do stacyjki i przekręć do p[ozycjiradiowej wciśnij i przytrzymaj włącznik awaryjny oraz jednoczesnie przycisk nadajnika " unlock"
a nastepnie zwolnij wył.acznik awaryjny sprzwdz poprawnośc przyjęcia funkcji wcisjajac "lock" lub unlock od tej chwili tylko potwierdzenie kerunkowskazami

automatyczne powtórne uzbrajanie
wciśnij "unlock" jesli nie otworzysz drzwi w ciagu 30s alarm powtórnie sie uzbroi
automatyczne powtórne blokowanie centralnych zamków jw
zgodnie z instrukcja dla silicon elektronic auto akcesories
poza tym alarmy te sa niezawodne i sprawdzone i nie trzeba nic wymieniać na nowy niekoniecznie lepszy

[ wiadomość edytowana przez: winklerw dnia 2006-09-19 13:17:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: winklerw dnia 2006-09-19 13:19:11 ]

[ wiadomość edytowana przez: winklerw dnia 2006-09-19 13:20:32 ]
  
 
Cytat:
poza tym alarmy te sa niezawodne i sprawdzone i nie trzeba nic wymieniać na nowy niekoniecznie lepszy



Jesteś tego pewien? Mój pierwszy z 93r działał bez pudła, a kazdy następny + znajomych potrafił zwariować po roku, a szczególnie ten z programowaniem.( Pierwsze wersje nie miały opcji programowania tylko kabelki di ciachnięcia)

Mialem do czynienia z 6 sztukami z róznych okresów produkcji i tylko jeden ( pierwszy) był ok.
Za pilota życzyli sobie 60zł + centralka do nich na tydzień!!
Całkowita porazka. Kupiłem ELITE do omesi i mam spoko. Całe 100zł + trąba.
  
 
Cytat:
2006-09-19 13:37:23, Scooby pisze:
Jesteś tego pewien? Mój pierwszy z 93r działał bez pudła, a kazdy następny + znajomych potrafił zwariować po roku, a szczególnie ten z programowaniem.( Pierwsze wersje nie miały opcji programowania tylko kabelki di ciachnięcia) Mialem do czynienia z 6 sztukami z róznych okresów produkcji i tylko jeden ( pierwszy) był ok. Za pilota życzyli sobie 60zł + centralka do nich na tydzień!! Całkowita porazka. Kupiłem ELITE do omesi i mam spoko. Całe 100zł + trąba.



W samochodzie żony działa od 1998 r bez zastrzeżeń
wczesniej miałem tez samochody z tym alarmem wszystkie sprawowały sie ok
  
 
WITAM ponownie, jedno jest pewne albo uda mi sie to zaprogramowac albo bede ciachal, bo to pikanie to tragedia. Znalazlem centralke i wyglada to tak : czarna plastikowa skrzynka polaczona z duzo mniejsza, rowniez plastikowa skrzyneczką i do tego trzecia-odbiornik z czerwona diodą oraz potencjometrem do czulosci alarmu. Zastanawia mnie dlaczego z duzej skrzynki wychodzi czarny wolny przewod (wychodzi on z innego miejsca niz pozostale), dlaczego czujki na przednich slupkach sa niepodłączone ( zarobione kable wisza swobodnie ) i dlaczego niemoge wyłączyc kluczykiem syreny i czy ten czerwony przycisk to napewno "ten przycisk" napewno nie wyłącza on alarmu -sprawdzalem. Z waszych wypowiedzi wnioskuje ze jest to pierwsza wersja SILIKONA, oma jest z 92r, spróbuje to dzisiaj zaprogramowac a jak sie nieda to ciacham ( rzeczywiscie przy tej mniejszej skrzynce jest zolty przwod petelka z jakąs nalepką), dzeki za wasze wskazowki, napisze co mi z tego wyszlo, pozdrawiam.
  
 
Czarny wolny kabelek to antenka. Mała czarna z czerwona lampką i kuraskiem do kręcenia jeśli nie ma do niej kabelków do czujników ultradźwiękowych to czujnik wstrzasowy. Druga( trzecia) do czujek to wiadomo co.
Alarm rozbraja się przekręcajac kluczyk i wciskajac czerwony guziczek.

Ciachaj tylko pentelkę na centralce z alarmem.( tam gdzie antenka)
  
 
przycisk awaryjny napewno wyłacza alarm ale juz wszyscy wiedza gdzie go masz teraz tylko podac instrukcje na wyłaczenie alarmu tym przyciskiem chcesz?
  
 
Dzieki panowie, petelka ciachnieta, zaprogramowac sie nie dalo, w koncu moge po cichu zamknąć ome, tylko nadal niewiem jak ewentualnie wylączyćalarm przyciskiem, pisz WINKLERW smialo, przeciez nie podaje tu nr auta ani miejsca postoju. Przelaczalem syrene w obje poz. wciskajac jednoczesnie przucisk, ale ta kombinacja nie rozbraja alarmu. Narazka, jutro jade do gazownika, bo cos moja omcia ma problem z przechodzeniem na gaz , jeszcze raz dzieki, szerokiej drogi.
  
 
Jeśli pętelka ciachnięta i kabelki dobrze podłączone to rozbrojenie za pomoca stacyjki i guzika. Najpierw pierwsze potem drugie.
Sprawdź czy alarm się uzbroi po właczeniu stacyjki. Powinny tylko zamknąć się drzwi bez uzbrajania.