PROSZE O RADE-ESCORT 1,6 16v- SILNIK GASNIE PO 2 SEKUNDACH

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
NA RESZTKACH PALIWA DOJECHALEM DO STACJI BENZ;PO ZATANKOWANIU PRZEJECHALEM BEZPROBLEMOWO DO MIEJSCA POSTOJU (ok 200m) NO I RANO JUZ SIE ZACZELY PROBLEMY...POMPKA PALIWA "CHODZI" ; POMYLKA Z OLEJEM NAPEDOWYM-WYKLUCZONA ;FILTR BENZYNY CZYSTY - WYCIAGALEM; PRZ WLACZONYM ROZRUSZNIKU ZMIERZYLEM CISNIENIE BENZYNY NA ZAWORKU (PRZY KOLEKTORZE WTRYSKOWYM)- ok 3 ATM (NIE ZA MALO ?) ; ZAMIENIALEM TEZ CEWKE WN WRAZ Z KABLAMI - (MAM MONDEO NA CZESCI Z TAKIM SAMYM SILNIKIEM) ... CO POWINIENEM JESZCZE SPRAWDZIC ??? MOZE ISTNIEJE JESZCZE JAKIS FILTR W SAMYM KOLEKTORZE WTRYSKOWYM ???
  
 
cisnienie jest ok, filtra zadnego w kolektorze nie ma...rozumiem,ze iskre na swiecach masz? moze silnik krokowy padl?
  
 
Opisz więcej szczegółów - co z obrotami wolnymi, czy jak go podgazowywujesz to nie gaśnie? Jakieś dźwięki, objawy?
  
 
ISKRA JEST,SILNIK ZAPALA ALE NIE ZDAZY WEJSC NA OBROTY BO JUZ GASNIE ( TAK JAKBY NIE DOSTAWAL PALIWA) ; JAK SPRAWDZIC SILNIK KROKOWY - JAKIE ON MA ZADANIE ?
  
 
Cytat:
2006-09-25 15:39:25, piotrek-w-niemczech pisze:
ISKRA JEST,SILNIK ZAPALA ALE NIE ZDAZY WEJSC NA OBROTY BO JUZ GASNIE ( TAK JAKBY NIE DOSTAWAL PALIWA) ; JAK SPRAWDZIC SILNIK KROKOWY - JAKIE ON MA ZADANIE ?



wiesz, mam czasami to samo, ale tylko wtedy gdy auto postoi pare godzin na pelnym słońcu, po czyszczeniu przeplywki bylo lepiej na tydzień, ale w tej chwili znowu jest to samo, krokowca czyscilem i tez efektu zamierzonego nie było...

te 1,6 16V to nieudane sztuki są
  
 
Krokowy wpuszcza powietrze do kolektora żeby silnik nie gasł na wolnych obrotach, gdy przepustnica jest zamknięta.
Ale w momencie gdy naciskasz pedał gazu, otwierasz przepustnicę i krokowiec nie ma już nic do roboty.
Więc to nie on jest chyba problemem.
Sprawdź może odpowietrzenia...
  
 
witam ponownie,dziekuje za sugestie ; po wielu probach metoda prob bledow , po wymianie komputera (z mondeo)silnik zapalil ale okolice ogarnela chmura bialego dymu ??? pozniej zaczalem zastanawiac sie dlaczego plamy paliwa na betonie pozostale po sprawdzaniu filtra nie odparowuja wrecz sa dziwnie tluste;zdecydowalem sie wypompowac cala zawartosc zbiornika i nalalem swiezej benzyny z innej stacji benz; po kilku kilometrach wszystko wrocilo do normy nawet zmienilem spowrotem oryginalny komputer i teraz jest OK ;jak z tego wynika , nawet w Niemczech moze sie zdazyc "chrzczone"paliwo (na pewno bez udzialu wlasciciela stacji-znam go); na reklamacje nie moge liczyc bo na tej stacji czesto kupuje samochody i szkoda bybylo zepsuc kontakt ,zreszta nie mam kwitka z zakupu benzyny; ....... jeszcz raz dziekuje za dobre checi i polecam sie gdyby ktos kiedys potrzebowal pomocy w Niemczech - technicznej a moze "jezykowej" (mieszkam w Gelsenkirchen-Westfalia) Pozdrawiam -Piorek *** auto77@vp.pl ***
  
 
Cytat:
2006-09-25 15:22:20, maciek701 pisze:
cisnienie jest ok, filtra zadnego w kolektorze nie ma...



Abstrahując, że naszemu koledze w Niemczech udało się odpalić auto, a i benzyny chciałbym tylko zauważyć, że każdy wtryskiwacz ma własny filtr paliwa.
  
 
Witam!
Faktycznie Wilk ma racje, filterek w samym wtryskiwaczu jest, ale jak się jeździ na paliwie z naszych stacji to efekt jest taki że owe siteczka rozpuściły mi się (dosłownie) i pozapychały mi wtryskiwacze. Sprawdzałem porównując jak wyglądają wtryskiwacze od Forda który zrobił prawie 300KKm w niemczech póki nie trafił na polski szrot , moje wtryski (150KKm) kompletne dno a tamte jak nóweczki aż lśniły w środeczku. Na czym my u licha jeździmy że aż sie rozpuścił plastik??? Na rozpuszczalniku???
A! I rada dla posiadaczy LPG: Dużo świństwa zaciąga pompka paliwa jak ma się malutko w zbiorniku. Kiedyś wrzucałem taki temat aby zamienić oryginalny zbiornik 58l (???) takim małym np.10-15l można by wtedy sobie zatankować do pełna .
Pozdrawiam
  
 
czym się objawia gaśniecie daje coś wcisnięcie gazu?