[s] Cromodora Campanatura 45 - 5,5j14

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na sprzedaz komplet felg jak w opisie. nie wiem czy to alu czy jakies dodatki stopow lzejszych w kazdym razie bardzo lekkie bo niecale 6 kilo wazy sztuka, to pol kilo mniej niz rekin 13stka dla przykladu. rozstaw 4x98.

cena do uzgodnienia, czekam na propozycje na priv.




[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-11-19 13:18:58 ]
  
 
Szkoda, że 14'stki;/
  
 
wszystko wskazuje jednak na to ze te fele to magnezowki. obejrzalem je dokladnie, ranty na obwodzie sa doslownie idealnie proste, nie widac najmniejszego zjajowacenia, a to raczej dziwne biorac pod uwage wiek felg, za to sa po wewnetrznej stronie charakterystyczne dla felg magnezowych ukruszenia rantu.
  
 
No to zaczynamy
Daje 200zł.
Kto da wiecej?
Pozdro!

Wik
  
 
hehe, no powiem tak, jak nie bedzie dobrej oferty to felgi wyjada na allegro od zeta bez minimum i rynek je wyceni
  
 
fele są podobne do
CD 53 5,5X14 ET 22 mag.
CD 98 5,5X14 ET 24 mag.

identyczne ??
  
 
no faktycznie podobne
  
 
Cytat:
2006-11-19 14:09:59, Krzyh00 pisze:
wszystko wskazuje jednak na to ze te fele to magnezowki. obejrzalem je dokladnie, ranty na obwodzie sa doslownie idealnie proste, nie widac najmniejszego zjajowacenia, a to raczej dziwne biorac pod uwage wiek felg, za to sa po wewnetrznej stronie charakterystyczne dla felg magnezowych ukruszenia rantu.



Na magnez są za ciężkie, wprawdzie są to 5.5Jx14"...ale dla przykładu 8Jx13" z magnezu ważą poniżej 5kg.
Nie szalałbym z ceną - podobne felgi robił (może nawet dalej klepie) Stillauto.
Pozdrawiam.
  
 
bzdura z tym"ponizej 5 kilo" 8x13 cd80 rc wazyla 5,4 kilo{4380 gram} czyli nie "ponizej 5 kilo" te felgi od krzycha o ile to wersja magnezowa{bo byl tez ten wzor i rozmiar alu} powinny wazyc 5.5 kilo dokladnie. ats classik 8x13 wazy 6200 gram, aluminiowy. czyli prawie kilo ciezszy od wloskich cromodor, tyle ze sie nie kruszy nie utlenia i po 30 latach nadal mozna na nim jezdzic mimo to nadal jestem fanem wloskich felg "z epoki"
  
 
sam kiedys myslalem ze magnezowe fele musza byc super lekkie a sie okazuje ze pospolite ruski z ładziary w rozmiarze 5j13 waza wlasnie 5kilo. te waza ciut wiecej niz 5,5 ale mniej niz 6 kilo (mam wage dupiatą ) ale o tym ze to magnez na moje (i nie tylko moje) oko wskazuja uszkodzenia rantu wewnetrznego, charakterystyczne ukruszenia bez jakiegokolwiek skrzywienia rantu:





[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-11-19 23:01:05 ]
  
 
Cytat:
sam kiedys myslalem ze magnez musi byc super lekki a sie okazuje ze pospolite ruski z ładziary w rozmiarze 5j13 waza wlasnie 5kilo

otoz krzychu magnez wloski jest superlekki bo przecietna felga magnezowa w rozmiarze "ruska" czyli 5x13 wazy 3950 do 4200 gram nie wiem ile wazy rusek ale jesli 5 kilo to lipa hehe{zart}
  
 
przynajmniej wszyscy posiadacze ruskow podaja taka wage ja tam rusa w reku jeszcze nie mialem
  
 
Cytat:
2006-11-19 22:28:44, Bart128 pisze:
bzdura z tym"ponizej 5 kilo" 8x13 cd80 rc wazyla 5,4 kilo{4380 gram} czyli nie "ponizej 5 kilo" te felgi od krzycha o ile to wersja magnezowa{bo byl tez ten wzor i rozmiar alu} powinny wazyc 5.5 kilo dokladnie. ats classik 8x13 wazy 6200 gram, aluminiowy. czyli prawie kilo ciezszy od wloskich cromodor, tyle ze sie nie kruszy nie utlenia i po 30 latach nadal mozna na nim jezdzic mimo to nadal jestem fanem wloskich felg "z epoki"


Pisz swoje jako teoretyk...ja pisze swoje jako praktyk który takie felgi ma.
  
 
dzisiaj rozwialy sie moje najmniejsze watpliwosci, felgi z ciekawosci wyladowaly na wywazarce... ogolnie wszyscy ktorzy stali w zakladzie zrobili oczy jak pieciozlotowki, felgi sa doslownie IDEALNIE proste, doslownie zadnego bicia w pionie czy w poziomie goscie mowia ze kreca sie lepiej niz niejedne NOWE felgi ktore tam trafiaja... ja ogolnie nie mam pytan...
  
 
Tak jak napisał Lajka, weź nie szalej z ceną, tylko podaj jakąś fajną minimalną
Podbijam, 250zł!
heheh
I jeszcze takie pytanie do speców od felg, jesli one są magnezowe to czy da sie te ranty poobdzierane jakos naprawić??

Pozdro!
Wik
  
 
Cytat:
Pisz swoje jako teoretyk...ja pisze swoje jako praktyk który takie felgi ma.



o jakich felgach mowa? bo ja jako jedynie teoretyk ktory nigdy nie mial w reku zadnej magnezowej felgi wogole zadnej felgi{tylko ogladam w necie } moge ci pokazac fragment katalogu cromodory, jest tu opisana waga felgi magnezowej 8x13, jak masz jakies lzejsze niz 5 kilo 8x13 to baardzo chetnie poszerze moja skromna teoretyczna wiedze i obejrze chociaz ich foto, zapraszam do dyskusji

  
 
Cytat:
2006-11-20 19:37:36, Bart128 pisze:
o jakich felgach mowa? bo ja jako jedynie teoretyk ktory nigdy nie mial w reku zadnej magnezowej felgi wogole zadnej felgi{tylko ogladam w necie } moge ci pokazac fragment katalogu cromodory, jest tu opisana waga felgi magnezowej 8x13, jak masz jakies lzejsze niz 5 kilo 8x13 to baardzo chetnie poszerze moja skromna teoretyczna wiedze i obejrze chociaz ich foto, zapraszam do dyskusji


Pisałem o ATS'ach Classic 8J 98.
  
 
Mam takie same 13stki Campanatura firmy BWA napisane jeszcze jest Alfa Romeo... hmm o co chodzi??foto

[ wiadomość edytowana przez: mauzer64 dnia 2006-11-20 21:06:08 ]
  
 
Image Hosted by ImageShack.us

wciołem się w temat żeby dowiedzieć się.

magnezówki , stosowane w ładach - 4x98???
wykonane w rosji - (podobne do tych z L. DELTY)

- czy może ktoś to potwierdzić ,coś dopisać .
  
 
hehe jak zakombinowal zeby nikt aukcji nie zobaczyl:

http://moto.allegro.pl/item144310721_jedyne_takie_w_polsce_felgi_magnezowe_4x100.html

[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-11-23 20:04:10 ]