[Scoupe] Regulacja wolnych obrotów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ponownie.... Furka odebrana, prawie zrobiona.... Właśnie prawie... Jak sie ustawia obroty... Ma za niskie, około 800 i się trzęsie... Jak je podnieść?? Mechanior zrobił:
*głowica- planowanie
*zawory- szlifowanie
*pierścionki- nowe
*wszystkie uszczelki- nowe
*rozrząd- nowy
*napinacz- nowy
*planowanie i spawanie kolektora
*świece- nowe
*filtr oleju- nowy
*nowy olej
*płyn chłodniczy- wymienienie z wody na płyn

Całkowity koszt 2400 z częściami.... A jeszcze zostały do wymiany hamulce łącznie ze szczękami i przewodami na nowe sportowe (właśnie co polecacie??) podciągnięcie sprzęgła(jak to zrobić??), wnętrze(myślę nad skórą ekologiczną), oraz zewnątrz (skąd wziąć body kit-a lub same spoilery).... Na dniach kupię blow off-a oraz filtr stożkowy (jaki). Sorry że tak dużo no ale...
  
 
tak ma byc,w instrukcji nawet jest ze na wolnych ma 800obrotow....u mnie tez jest 800 i tez trzesie,niewiem czemu,ale dobrze drga kiera
  
 
Same się ustawią po iluś uruchomieniach.

Pytanie po co wyminiłeś pierscienie bez szlifowania tłoków??
  
 
Ładnie ktoś na Tobie zarobił
  
 
właśnie nie chcą.... Silnik nie reaguje na podkręcanie śrubki ani na nic.... Tak jakby obrotami sterował ECU.... Heh nie wiem co zrobić... W poniedziałek idzie do następnego mechaniora ze sprzęgłem oraz hamulcami.... ;d Zobaczymy co z tym wymodzi.... PoZdRo
  
 
po co masz podnosic..masz przeciez 800 obrotow i tak ma byc....niewiem jak sie reguluje obroty,ale np w mazdach trzeba jakies zworki przestawic,zeby przejsc w tryb serwisowy i wtedy sie reguluje dopiero na przepustnicu

[ wiadomość edytowana przez: maspex dnia 2008-02-29 17:02:08 ]
  
 
właśnie coś tak myślałem.... próbowałem na wyłączonym silniku zaocznie ustawić napięciem pancerza a później śrubką na przepustnicy ale nic... Mechanicy coś pomyślą....
  
 
masz przewod ktory trzeba zmasowac, nie wiem gdzie jest w s-coupe ale w lantrze obok pompki sprzegla,
po zmasowaniu auto przechodzi w tryb serwisowy.
dalej np w lantrze trzeba przekrecic zaplon i poczekac az krokowy wsunie czpien (slychac jak sie cofa) potem trzeba go odlaczyc i dopiero uruchomic silnik i regulowac obroty.
nastepnie wylaczyc silnik podlaczyc krokowy, zdejmujes mase z przewodu serwisowego nastepnie najlepiej odlaczyc kleme na 15s w celu zresetowania ECU potem jeszcze pozostawic auto na jalowych do chwili wlaczenia wentylatora.
wtedy proces regulacji mozna uznac za zakonczony.

no to tak ogolnie o regulacji ;-D
  
 
Tylko gdzie ten kabelek może być.... ;/
  
 
Buuuuu..... Teraz się pompa wodna wylała..... Ma ktoś czy wie jak zrobić..... Mam powoli dość tego samochodu....
  
 
Nie rozumiem tej wypowiedzi do końca - pompa wody się uszkodziła??
To jedz do mechanika który Cie remontował - przecież rozrząd wymieniał - a pompa wody do niego tez nalezy i powinien sprawdzić czy jest ok.
  
 
czyli-jak-ponpa-wody-poszla-to-rozwalilo-ci-rzorzad?co-to-za-nechanik-co-niesprawdzil-tego-przy-wynianie-paska-rozrzadu????
  
 
Mam pytanko samochód po odpaleniu ma 700obrotów i jesli go nie rozgrzeje tak z 5 min ma tendencje do gaśnięcia po od puszeniu gazu.
Zastanawiam sie co to myślałem o silniku krokowym podobno można go wyczyścić ale nie wiem jak a jak ktoś z poznania zna kogoś kto mi to zrobi to będę wdzięczny (tylko nie aso)



z góry thx



[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-13 20:29:03 ]
[ powód edycji: połączyłem wątki ]
  
 
Stary xxxxx który chce zarobić... Następne 120 zł. Już na naprawę poszło 2800 dojdę do 4000 i sobie w łeb strzelę... HeHe





[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-10 10:25:43 ]
[ powód edycji: usunięcie wulgaryzmów ]
  
 
sorki ale pomoże mi ktoś mam jeszcze jedno dodatkowe pytanie czasami jak odpalam to mam taki dziwny zgrzyt co to może byc
  
 
zgrzyt to może być rozrusznik... A co do wolnych obrotów to możesz popróbować śrubką przy lince gazu.... Może to coś da a jeśli nie to trzeba przełączyć ECU w tryb serwisowy ja nie wiem jak się to robi.... A co do krokowego to rozebrać wyczyścić i złożyć i tyle....

[ wiadomość edytowana przez: Cibor dnia 2008-03-12 21:16:32 ]
  
 
Albo go wymocz tylko pytanie w czym bo zapomniałem chwilowo, może w denaturacie. Jak sobie przypomnę to napiszę.
Zgrzyt przy odpalaniu to zapewne rozrusznik,
a zimny silnik trzyma obroty na ssaniu?
bo jeśli nie to może być uszkodzenie ECU co z kolei nie będzie dobrze działać z sondą.
Opisz więcej o obrotach.

Jak podniesiesz maskę, widać silniczek krokowy, złap go jedną ręką i przekręć w górę chyba, ewentualnie w dół.
Obroty zmaleją lub się podniosą.


[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-13 20:27:29 ]
[ powód edycji: scalone 2 posty ]