Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
taxi1313 Miłośnik FSO Fiaty, FSO i ZASTAVY Tczew | 2005-06-23 22:18:29 Witam!
Zadaję pewnie błache pytanie, ale to dla mnie jest bardzo ważne! Jaki silnik mam wybrać dla PF 125p MR75 Chciałbym taki silnik, żeby mało palił, a zarazem nie był mułowaty! Chciałbym również dowiedzieć się jakie jest spalanie 2,0 DOHC lub 1,8 DOHC, czy 1,6 DOHC!! Istnieje możliwoś podania mi ilości spalonych litrów na instalacji gazowej!! Poprostu niedługo będę miał własną MR-kę i chcę, aby wózek nie był za boardzo przymulony oraz nie chcę też aby palił jak jakiś JELCZ, czy AUTOSAN!! Pozdrawiam. Piotrek_FSO czyli "taxi1313" |
vistula Miłośnik FSO Polonez Caro 95' Przystajń | 2005-06-23 22:28:33 Bądź oryginalny.Wsadź 1.8 rovera. |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-06-23 23:27:32 2.0 na gazniku, mikser palnikowy, dolot sklecony byle jak, zaplon regulowany na oko, gaz tez na oko:
Miasto: 14-20l (zalezy od stylu jazdy i czy jest przykrecony czy odkrecony gaz, na przykreconym powyzej 4500RPM muli, ale po co wiecej ) Trasa: 6,7-9,8l (jak na razie tylko w gory i z powrotem testowalem na ustawieniu ekono i jazda srednio 80-100 w 5 osob) Podejrzewam, ze po ustawieniu zaplonu na lampe stroboskopowa oraz porzadnym ustawieniu gazowni i PRZEDE WSZYSTKIM uszczelnieniu dolotu powinien zjesc w miescie ok. 13l, a w trasie ok. 9l. |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2005-06-23 23:35:52
To tylko roverowski Twin Cam |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-06-24 00:26:54
Czyli diesel odpada ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
DAGBAR ATU PLUS WIELUŃ | 2005-06-24 00:52:05 A ja bym wrzucił typowy 1.6 na gaźniku. Myślę, że to wystarczy, ale oczywiście decyzja należy do Ciebie. |
Zuczek fso dwa zero Kraków | 2005-06-24 13:54:27 ja bym proponował 1.4 dohc! jezdzilem taką mirafiorką! i powiem ze napewno ten silnik jezdzi lepiej niż polonezowy! a napewno już pali znacznie mniej! |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-06-24 15:47:07
a przy tym kreci sie super ale przydal by mu sie jakis inchalatorek zeby konikow sie namnozylo |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-06-24 16:58:42 zależy ile masz kasy. bo jak w dohca fiatowskiego nie włożysz 3 tyś to nie pojedzisz długo.
ja bym proponował do fiata zapodac zwykły silnik CB, czyli 1.6 na gaźniku. Napewno będzie sobie radził z autkiem bardzo dobrze |
taxi1313 Miłośnik FSO Fiaty, FSO i ZASTAVY Tczew | 2005-06-24 17:11:57 A ile pali ten 1,4 DOHC?? To jest silnik z Fiata 131?? Chcę na nego wydać maks. 1000zł!
Pozdrawiam. Piotrek_FSO czyli "taxi1313" [ wiadomość edytowana przez: taxi1313 dnia 2005-06-24 17:12:33 ] |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-06-24 17:13:39
powodzenia z szukaniem dobrego silnika, tak jak pisałem, zastanów się nad polonezowskim 1.6 |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2005-06-24 18:47:13 odp: coś innego |
Michallodz Ford Granada łódz | 2005-06-25 21:49:53 Ja mam 1,8 dohc na abimexie i mi w zupełnosci wystarcza Połącznie całkiem niezłego kopyta z niezawodnoscia. |
burza Miłośnik FSO FSO Polonez 1.5 SLE Warszawa | 2005-06-25 22:11:50 ...nawet niech ci przez mysl nie przechodzi montaz dohc,a jesli sie uprzesz to powodzenia...
Zrob tak jak mowil jojek dobre polonezowskie 1.6 na gazniku,po prawidlowych regulacjech bedzie zwawe i ekonomiczne. |
Chrostek Miłośnik FSO BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-06-26 10:41:07
Hey Taxi1313 ja mam 1.4 od 131, zanim buda poszła na złom to silniczek niezle nią wymiatał, teraz cały silnik i skrzynia leży u mnie w garażu, 250 zł za silnik na chodzie to dużo? myśle że do 1000 byś sie zmieścił żeby go doprowadzić do pożądku, zresztą sie nie znam, pozdrwiam! |
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2005-06-26 11:06:07 Podstawa:
Jak ktoś się pozbywa jakiegokolwiek silnika TC i nie ważne czy to jest 1.4, 1.6, 1.8 czy 2.0, to pierwsza myśl jaka mi przychodzi do głowy to "kupka złomu podobna do silnika" Są oczywiście wyjątki (możliwość odpalenia przed zakupem, silnik po remoncie z Szarych Szeregów i inne), ale w większości te motory po przebiegu rzędu 300 000km znalazły młodego właściciela, który poczuł ciemną stronę mocy i po następnych 5 000 musi się go pozbyć, bo za kapitalkę dobry mechanik krzyknął 3tys. Teraz trzeba się problemu pozbyć więc sprzedaje jakiemuś łosiowi za 1500 pln i jeden się pozbył strupa, a drugi za niego przepłacił. * Moim cichym typem na "inny silnik" jest 2.6 V8 Ale to już trochę inna historia * Wszelkie podobieństwo do osób trzecich jest niezamierzone |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-06-26 14:29:48
Najczesciej tak jest, w dodatku stanu silnika czesto nie da sie ocenic na oko. Nawet odpalenie malo wprawnej osobie niewiele daje, bo zawsze mozna mowic, ze "ten typ tak ma". Najgorsze w fiatowskich DOHC to ich ponad dwudziestoletnia historia, ktora jest wielka niewiadoma. Jest nawet duze pawdopodobienstwo, ze wyjmujac caly uklad napedowy z fiatow 131/132/Argenta bedzie on juz skundlony, niektore czesci pozamieniane na inne itp. Spotkalem sie juz z wieloma rzeczami typu skrzynia z Poloneza w Fiacie 125, czy silnik z Poloneza w Fiacie 132. Ja akurat trafilem na nienajgorszy egzemplarz (kompresja 13), ale trafiaja sie naprawde buble i teraz jakbym kupil silnik osobno (ten kupilem juz wsadzony do DF) to na pewno rozebralbym na czesci i powymienial wszystko, na co mnie stac (uszczelki, panewki, pierscienie, rozrzad to podstawa).
Jak sie samemu robi kapitalke (przy czym wiadomo, ze szlify itp. to juz w warsztatach) to ciezko sie w 3k zl. zmiescic... Mechanik za tyle to ledwo go podpicuje...
Tyle dalem za caly samochod wraz z silnikiem i gazem 2 letnim. Jednak przydaloby sie co najmniej drugie tyle, abym byl usatysfakcjonowany z mojego DF.
jasne |