Znikający olej e36 316

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki problem że znika mi olej z silnika, z nikąd nie cieknie, ani w spalinach nie czuć żeby palił olej. Co to może być??
  
 
Ile Ci tego oleju znika (w ml) na ile km?
  
 
jak kupiłem autko na miarce niebyło nic,dolałem litr oleju i była połowa miarki, po przejechaniu 500km jest już końcówka miarki
  
 
to duzo za duzo... a w spalinach sie bada jak masz na budziku 3tys obrotow, wtedy popatrz na kolor i zapach spalin lub zrob analize... bo przyczyn moze byc kilka od peknietej uszczeli pod glowica poprzez pekniete pierscienie czy uszkodzone uszczelniacze...
  
 
spaliny są bardzo zdrowe ,a właśnie myślałem nad uszczelką pod głowicą, tylko musze sprawdzić czy w płynie chłodzącym niema oleju bo może go tam ładuje
  
 
Każde bmw bierze olej, w m3 lub m5 to nawet nie ma sensu go zmieniać tylko się stale dolewa , no ale 1l oleju na 500km to troche dużo
  
 
no może litra to nie bierze ale z 500 ml weźnie
  
 


Ja mam u siebie wyciek bardzo widoczny na wale korbowym ( nie mam czasu na zmianę uszczelniacza ) i bierze mi 1 litr oleju na oikoło 3000 Km więc ta teoria z wiecznie biorącym olej silnikiem BMW wydaje mi sie coś naciągana


Jak silnik jest sprawny i szczelny to powinien brać około 1 litra na 10000 Km ( to jest norma ) więc mój bierze tylko 3 razy tyle :p
  
 
Dziwne, ja nie zauważam na bagnecie różnicy w poziomie oleju od wymiany do wymiany. Była ona natomiast zauważalna w mojej starej E30 (może zużycie pierścieni)?
Pozdr.
  
 
1 LITR NA TYSIAC TO NIE MA AZ TAK WIELKIEGO DRAMATU

NALEJ MINERALA MOBILA DO PELNA, A NIE JEDEN LITR. JEZELI DLUGO JEZDZIL NA SYNTETYKU NAJPRAWDOPODOBNBIEJ USZCZELNIACZE JUZ PUSZCZAJA, A JEZELI JEZDZIL NA MINERALNYM TO MOGA JUZ NIESTETY PIERSCIONKI
  
 
Zwirowaty wyłacz caps!
  
 
a tam musi nie musi... 250tys na budziku i od wymiany do wymiany nie dolewam ani razu wszystko zalezy od stanu silnika
  
 
witam! ja mam do Was chłopaki tez pytanie, mianowicie: jak wymienilem olej w swoim autku to na miarce na bagnecie mialem miedzy min a max 3/4 ( pisaliscie ze tak jest ok. w jednym z postów) po przejechaniu 10 tys. km jak sprawdzilem olej to bylo na min. (chcialem zaznaczyc ze ok 3500 tys km zrobilem na autostradach w Europie Zach. przy szybkiej jezdzie) teraz pojechalem do mechanika zeby wymienil mi olej i ten pajac jak dolal to mam ze 1.5 do 2 ml ponad max na bagnecie. Samochod jezdzi ciagle tak samo, jest dynamiczny, nie traci mocy, normalnie przyspiesza, nie ma oleju w zbiorniczku z plynem chlodzacym, silnik jest czysty, nie dymi, wszystko gra tylko dlaczego wzial olej i az tyle !!???
  
 
aha i jeszcze jedno czy taki poziom oleju w silniku moze zaszkodzic? nie mam teraz dostepu do garazu zeby cos z tym zrobic bo to wszystko stalo sie w Anglii. Prosze o odpowiedz. Dzieki
Pzdr
  
 
Taki nadmiar nie zaszkodzi. Najwyżej silnik sam sobe skopci naddatek