Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MalinowyAtu Miłośnik FSO Polonez Atu wsp. kier. Poznań | 2005-06-15 00:00:56 Znalazłem rozyjską strone z danymi tech. eksportowanych Polonezów:
Rosyjska strona z danymi tech Polonezów Ku mojemu zdziwieniu wynika z tego, że już w roku 1989 była wersja z wtryskiem: Prima 1.5 SLXi Widziałem kiedyś takiego Poldka przejściówkę z klapą właśnie z takim oznaczeniem, ale myślałem, że to właściciel sobie z innego auta znaczek przekleił. Czy ktoś wie coś bliżej na temat tego samochdu? Jaki miał wtrysk i gdzie był eksportowany? [ wiadomość edytowana przez: MalinowyAtu dnia 2005-06-15 00:15:29 ] |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-06-15 07:36:40 Szkoda że te dane pisane są jakimiś krzaczkami Zna ktoś dobrze rosyjski i może to wszystko przetłumaczyć ? chętnie dodałbym te dane do WW |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-06-15 07:57:17 Jakby to powiedzieć - z całością Nigdy nauka rosyjskiego mnie nie pociągała |
paulus77 FSO GOLF III 1.4 MUU ... Mszczonów | 2005-06-15 08:13:11
w takim razie musisz dochodzić przez dedukcję a miałeś kiedyś szansę nauczyc sie języka bratniego za darmo... nie skorzystałeś to teraz płać! Da zdrawstwujet FSO AK! Urrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-06-15 10:00:36 Prima 1.5 SLX Injectie byla sprzedawana w Holandii od 1990 r. - wtrysk jednopunktowy "Abimex".
Pozdrawiam Adamus |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-06-15 10:05:17 Ww. strona zawiera sporo bledow - np. Prima 1.4 ma przspieszenie 0-100 km - 9,8 s (w rzeczywistosci 12,0 s), a taka Celina 1.6 GLI ma miec OHC
Pozdrawiam Adamus |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-06-15 13:47:08 A mnie zastanawia jak wiele opcji trafiło na eksport z kilkuletnim wyprzedzeniem w stosunku do produkcji na Polskę? Nosek opływowy montowali już w Borewiczach, a na kraj trafił w przejściówce, wtrysk jak się okazuje był już w przejściówce, a na kraj trafił w Caro. Ciekawe co jeszcze? |
Bialy (A) Miłośnik FSO wawa | 2005-06-15 13:49:37 Szto wy gawaritie? Ja eto mogu wam (to i tamto przetłumaczyć) ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
MalinowyAtu Miłośnik FSO Polonez Atu wsp. kier. Poznań | 2005-06-15 15:21:25
Dzięki za odpowiedź! |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-06-15 16:15:39
Nosek trafial sie tez na kraj juz od 1985 r., na poczatku rzadko, ale jednak. Tak samo na eksport szly dlugo pozniej takze Poldki z morda borewicza. Przejsciowka z wtryskiem zaszczycila o ile wiem tylko Holandie - w innych krajach brali tylko gazniki. Pozdrawiam Adamus |
Ziaro Seicento, BMW E-34 5 ... Sosnowiec | 2005-06-15 17:14:30 Z tego co wiem to firma ABIMEX sama bez udziału fabryki zaczęła montować do POLONEZÓW wtrysk paliwa, przecież Abimex to chyba importer polonezów na Holandię.Do Holandii przychodziły prawdopodobnie na gażniku a oni wkładali wtrysk. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-06-15 17:17:45
Nieprawda - zamontowanie wtrysku do gaznika to nie takie hop-siup jak przykrecenie spojlera. Uklad wtryskowy zostal opracowany we wspolpracy FSO-Abimex. Pozdrawiam Adamus |
rheum Miłośnik FSO Polonez Caro 1.6 GLI Śrem | 2005-06-15 23:28:23
Na tej stronie jest faktycznie mnóstwo błędów i rzeczy iście zastanawiających! Nigdy nie słyszałem o tylnych hamulcach tarczowych w Polonezach, a tam pisze , że 'zadnyje: diskowyje"... Jeszcze lepsza jest 'garantija protiw korozjii'(let)...:6!!!!! Jutro sobie więcej poczytam-tak dla polepszenia wiedzy o postrzeganiu FSO przez ruskich i poćwiczenia języka zardzewiałego już jak mój poldi A tak w ogóle: eksport do ZSRR miał miejsce w FSO (chodzi mi o Poloneza)? |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2005-06-15 23:36:56
Rzadko bo rzadko, ale sa takie w niektórych unikalnych Polonezach |
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-06-15 23:43:52
Mam unikatowego polda Najebab - napisz cos o tym wiecej, bo mnie strasznie zaintrygowales |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2005-06-15 23:53:59
A wiesz, niedawno odkryłem też że mój tez posiada tą unikalną cechę, zatem nalezymy zapewne obydwaj do nielicznego grona szczęśliwców jeżdzących, jak się tu okazuje prototypami. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-06-16 00:15:21 Ja też mam tarczowe z tyłu, zresztą hamują jak brzytwy - lepiej niż Lucasy z 2paskowca. Z tego wynika, że też nabyłem nieświadomie jakiś prototyp. |
profil-usunięty | 2005-06-16 01:07:33
Tia, a ja w pomaranczowym Borewiczu to mam hamulce indukcyjne, tak? Dałbym głowę że z przodu i z tyłu widzialem tarcze z zaciskami, ale pewnie to nie były zaciski tylko elektromagnesy neodymowe a w srodku w tym cylindrycznym przetłoczeniu w tym okrągłym talerzyku siedzi ultra mocna cewka prądnicy do ładowania akku |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-06-16 03:00:34 Jak masz te słynne hamulce elektromagnetyczne od FIATa to pamiętaj, że zaciągniętego ręcznego na mrozie nie zostawiać bo jak przymarźnie to żadna siła tego nie ruszy. (wbrew pozorom to nie jest dowcip). |