Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2006-12-18 21:58:26 W tym silniku powyżej 10,5:1 to już loteria, rozp... albo wytrzyma. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-18 22:30:02 Chciałem się dokształcić i popytałem gdzie trzeba, bo sam byłem zainteresowany i mi znajomek powiedział, że albo pierścionki nie wytrzymają albo uszczelka pod głowicą pierdyknie.
Powiedział że da mi gwarancję na dojazd od garażu do bramy na pełnych obrotach (dla niewtajemniczonych powiem że to ok. 30 metrów) Ja chyba wymienię motorek... może monciak albo acropolis albo 2.0 czas pokaże (czyli kasa, kasa, dostępność motorków i humor mojej żoneczki hehe [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2006-12-18 22:31:54 ] |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2006-12-18 22:43:55 maluchy jezdza na stopniach sprezania zblizonych bardzo do 12 lub wyzszych i robia przebiegi powyzej 30m |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2006-12-18 22:45:21 tyle ze im sie waly korbowe nie wyginaja |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-12-18 23:01:40 Kiedys rozmawialem z Jankowskim pozniej Tarasiewiczem z innymi jeszcze i zgodnie mowili ze maja srednio po 12-13 st sprezania |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-18 23:04:57 To napisz jak oni to zrobili albo gdzie może nie będe motoru zmieniał.
Mam nadzieję że wszyscy rozmawiamy o seryjnym motorku FSO 1500 |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-12-18 23:08:32 opsss pomyliłem 126 z 125 sorka a slyszalem i nawet bylo w jakiejs gazecie opisywane ze poldek mial splanowana głowice 7 mm tylko czy to prawda ( auto moto ) gazeta tjuningowa... |
krzysztof433 DF Poznań | 2006-12-18 23:11:51
czytałem to i jakos sie nie chce wierzyc |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-18 23:16:22 Może na problemy z wałem pomogloby pożądne hartowanie????
Ale nie wiezę, żeby to coś zmieniło - trzy podpory jak nie ugnie to się urwie... i ciul... po ptokach |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-12-18 23:37:06
a obr nic nie kombinował własnie z podporami a ktoś pamieta tego zlomowo dresowatego z autotuningu fiacika z turbo mechanicznym ?? polski charger coś takiego ?? |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2006-12-18 23:53:50 a ja dalej nie wiem czy się da czy nie
no nic, trzeba będzie zdjąć głowicę i pomierzyć |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-12-18 23:59:51
to co tam dorwales?? |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2006-12-19 00:29:02 z tego co wiem do sie nie da jak sie da to co chwile bedzie cos puszczac... niestety ale seryjna ohv`ka jest totalnie niedłubalna |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-19 06:55:24
nie chodzi o podpory ale o wał co sie ugina albo rwie... i o pierścionki seryjne co nie będą trzymały i o uszczelkę pod głowicą bo jak nie wał i pierścionki to uszczelka napewno piredolutnie... Nie wiem jak obr wzmacniał seryjne silniki fiata bo go już nie ma i zapiski po nim szlag pewnie trafił ale co do tych silników to przypuszczam, że to byly motory "jednego OS-u" |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2006-12-19 07:56:06 [quote]
2006-12-18 23:37:06, Mariusz126p pisze: a obr nic nie kombinował własnie z podporami a ktoś pamieta tego zlomowo dresowatego z autotuningu fiacika z turbo mechanicznym ?? polski charger coś takiego ?? o to chodzi? |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-12-19 09:17:08 fiat 1500 s berlinetta abarth czyli ponton po tuningu u karlo abartha z 1500 ohv mial 108 koni przy niecalych 6000, przy 9,5:1 stopniu sprezania na 2 weberach, potwierdza to slowa mruka ze da sie troche podrajcowac ohv ale bez szalenstw ze stopniem sprezania, szwepi potrzebuje wiekszy stopien ze wzgledu na inne paliwo, a nie rajdowe zapedy poza tym to ma dzialac tylko chwile wiec mysle ze tak doprezony ohv da rade wystarczajaco dlugo ----------------- sedicivalvole http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw |