Widzieli regulamin ramowy kjs na 2007????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pany widzialem regulamin ramowy i są dziwne zmiany
klasa 1 do 903
klasa 2 903-1300
klasa 3 1300-16000
klasa 4 1600-2000
klasa 5 2000<
jeszcse kilka zmian jest małych i teraz zapytanie jedno czy to tak zostanie, czy okregi będą sobie dopisywały zmiany nop co do podziału na klasy.
czy ktoś ma wiecej info w tym temacie??
  
 
zmiany sa duzo wieksze...
mozna organizowac proby w charakterze oesów tzn na zamknietych drogach, ale przy pelnej obstawie tak jak na pzmocie czyli karetka, straz, ratownicy itp itd...to chyba najwieksza zmiana
  
 
a malaki??

dziwne
  
 
tez chcialem zapodac ten temat.

zaleca sie badanie sprawnosci wydechu, 93 db
 
 
Cytat:
2007-01-02 22:31:43, bizer_trikolor pisze:
pany widzialem regulamin ramowy i są dziwne zmiany klasa 1 do 903 klasa 2 903-1300 klasa 3 1300-16000 klasa 4 1600-2000 klasa 5 2000< jeszcse kilka zmian jest małych i teraz zapytanie jedno czy to tak zostanie, czy okregi będą sobie dopisywały zmiany nop co do podziału na klasy. czy ktoś ma wiecej info w tym temacie??



No i można będzie robić rozwierty, w końcu

PS
Klasa 3 dość pojemna - chyba TIR się nawet łapnie
  
 
Cytat:
2007-01-02 22:34:20, comar pisze:
tez chcialem zapodac ten temat. zaleca sie badanie sprawnosci wydechu, 93 db


jak bede chcial uciułac punkty to wystartuje betą
  
 
Cytat:
2007-01-02 22:35:07, dommel pisze:
PS Klasa 3 dość pojemna - chyba TIR się nawet łapnie



oj ssij, pomyliłem sie

jest jeszcze klika mniej istotnych zmian takich jak to ze musi być minimum 6 prób, musza być naklejki na BK1, zaleca sie aby conajmniej 2 próby miały mete lotną
  
 
Podoba mi się, że jasno została postawiona sprawa wydechów, przynajmniej w świetle ostatnich wydażeń w Krakowie. Wiadomo na co się nastawiać - 93dB przy 3500RPM.
  
 
Cytat:
2007-01-02 23:09:30, dommel pisze:
Podoba mi się, że jasno została postawiona sprawa wydechów, przynajmniej w świetle ostatnich wydażeń w Krakowie. Wiadomo na co się nastawiać - 93dB przy 3500RPM.


dlatego mowie ze jak bede chcial punkty uciulac to wystartuje bmw
  
 
Mam nadzieje jednak, iż automobilkluby pozostaną przy klasie markowej 126p, a jeden z punktów w regulaminie daje taką możliwość. Wiem, że np. w mistrzostwach Tychów 2007 pozostanie klasa maluchów (informacja potwierdzona przez AZT). Myślę , że zupełnie niepotrzebna jest klasa powyżej 2000cm3, a tak poza tym to chyba nastąpiły zmiany na lepsze
  
 
tez licze na sama klase 126 z do 650ccm.
a klasa 5 bardzo dobra, bo jak maja rywalizowac jakies 1.8 z subarynkami ktorych coraz to wiecej
 
 
A ja tam jestem zadowolon, że w Tychach będzie nadal klasa 126p, z kumplem sie wybieramy w tym roku, będzie mała rywalizacja, tylko jeszcze nie wiem na jakim szczeblu
  
 
Z tymi klasami to już była walka rok temu wiec wszyscy od 900 bluli sobie w brode że niemają 1.1 bo jakby niepatrzeć to u nas pomiedzy 2 a 3 klasą jest rożnica. Lecz mi sie podoba opcja do 903 gónt żeby 903 była w 1 a nie 2 klasie co za problem śmigać malcami z cc/sc/tico/trabant/suzuki maruti i co tam sie jeszcze zdaża. Na kjs takie auta niemają żadnych szans z kimś kto ogarnia malca. W poznaniu akurat mamy już blisko 10 malcy w klasie ale np w lesznie byłem w 2 wiec po coś ten regulamin jest. Choć tak jak rok temu kluby bedą go przerabiać wg potrzeb.
  
 
Co do klasy 1 u nas też były w zeszłym roku rozkminki i ostatecznie została jako markowa 126 plus Trabant np.Pozatym ciekawiej będzie pod względem umiejętności i pojemności:]
  
 
jak to zwykle bywa PZm pomyslal jak kon pod gorrke i zlikwidowal klase 650 czy ktos moze mi wytlumaczyc co im do lba szczelilo
jak dla mnie totalna klapa z tymi klasami
  
 
a wg mnie moze byc ciekawie jak jakis lanser przyjedzie swapem 903 na kjs i dostanie lanie od 652
  
 
Cytat:
2007-01-02 22:34:20, comar pisze:
zaleca sie badanie sprawnosci wydechu, 93 db


NO WŁASNIE CO TO ZA PORĄBANY PRZEPIS...CO TO RAJDY CZY PODRÓZ DO SKLEPU PO BUŁKI??...JAKIEŚ DEBILE TO WYMYŚLILI I TYLE...KAŻDY CZEKA TYLKO NA PRZEJAZD KASZLI NA BREDZIE BO TO JEST WŁASNIE PIĘKNE W TYM!!
TAK WOGLE TO MIERZYŁ KTOS KIEDYS FACHOWO ILE BREDA NP. MICHAELA MA dB?? BO COS MI SIE NIEWYDAJE ZEBY SIE ZMIESCILO W TYCH 93dB...TAK POZATYM TO PRZEPISY O RUCHU DROGOWYM MÓWIĄ ZE BODAJZE MAX TO 96dB...WYPOWIEDZCIE SIE O TYM SZERZEJ
  
 
Cytat:
rejser Wysłany: 2007-01-03 16:03:53

a wg mnie moze byc ciekawie jak jakis lanser przyjedzie swapem 903 na kjs i dostanie lanie od 652



Ty sie nie smiej
fakt ze moze na razie wsród swapow 903ccm nie ma jakichs wielkich gwiazd kierownicy, ale na torze w Tychach rzadko sie zdarza , a własciwie nigdy, zeby kierowca swapa 900 był przed zwyciezca klasy 650 (zwłaszcza kiedy jezdza kolega Tomaszczyk, 5 turbo, Rallyfilip, Dommel itp znane nazwiska ) jedynie Andrzej Świat (colorata) dawał rade
  
 
ja miałem pomiar głosności robiony na bredzie i jest to około 125dB
  
 
Cytat:
2007-01-03 17:21:52, lukaszc pisze:
ja miałem pomiar głosności robiony na bredzie i jest to około 125dB


a pamiętasz przy ilu RPM ??
bo pewnie przy 6k heheh