Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-10-11 18:21:54 Musiałbyś je zrobić od nowa. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-10-11 19:07:46 wystarczy zmienic walek rozrzadu. |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2005-10-11 19:49:38 tak mozna walek wymienic ale dzwignie tez maja znaczny wplyw na otwieranie zaworow
a jak by skrocic nieco dzwignie od strony sruby regulacyjnej? nawiercic i nagwintowac nowy orwor obok orginalnego? albo obciac dzwignie i przyspawac obcieta czesc blizej osi dzwigni (strona z regulacja) |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-10-11 19:49:49 nie tylko katy otwarcia zmieniasz na walku.
mozna jeszcze zmniejszyc srednice kola podstawowego.czego efektem jest wieksze otwarcie zaworu. |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-10-11 19:56:38
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ta albo debowe zrobic.i pospawac elektroda brzozowa bo jest mieksza i bardziej plastyczna. miales kiedy ta dzwigienke w reku. a ile tego chcesz zrobic. bo zauwarz ze ze sprezyny zgniataja sie tylko do pewnej wartosci.potem juz jest opor. ale sprezyne mozna rozwinac i zwinac nowa ![]() ![]() ![]() |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2005-10-11 20:01:48 kto powiedzial ze to zastosuje
to sa rozwazania czysto teoretyczne ![]() a debine sie stosuje ponoc do stabilizatora hehehe pozdrawiam |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2005-10-11 20:47:56
tak. Był na Forum jeden Wizjoner z dębowym stabilizatorem tylnego mostu ![]() ![]() |
![]() lukaszenty6 CARO 1.6 GLE zduńska wola | 2005-10-11 21:58:27 znajomi kumpla kupili kiedys auto(nie pamietam jakie) ale z napedem na tył... jechali tym z francji i niedaleko od domu wal im sie urwał...
ktos wstawił drewniany... swoja droga to i tak długo wytrzymal ![]() |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2005-10-11 22:50:13 co do drewna w pojazdach mechanicznych to bylem swiadkiem rozbierania silnika od jakiegos motoru silnik 2 cylindrowy na jeden nie palil ,jak sie okazalo tlok byl z drewna ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-10-12 08:57:21
Twoja odpowiedź powala ![]() ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
mark23 lomza | 2007-01-20 19:32:38 stukają mi zawory po regulacji trochę mniej ale dalej pracują za głośno więc zdjąłem klawiaturę i widać że dzwigienki zaworów w miejscu styku z trzonkiem zaworu są wyrobione dosyć mocno i tu mam do was pytanie jak rozebrać klawiaturę ![]() |
![]() Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2007-02-02 22:40:19
nie ma sensu wymieniać dźwigienek. zdejmujesz klawiaturę, bierzesz szlifierke kątową z tarczą listkową albo stajesz przy szlifierce stołowej i zabielasz delikatnie po tym samym łuku każdą dźwigienkę aż do gładkiej powierzchni. spoko. jeżeli zrobisz to odpowiednio delikatnie i zbierzesz jedynie niezbędną ilość materiału nie martw się, regulacji wystarczy. jeżeli nie wiesz o czym piszę, nie zabieraj się za to. wymień klawiaturę... |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2007-02-02 23:34:58 trzeba pamiętać że jeszcze luzy mogą być na tych dwóch wałkach po których poruszają się "koniki" to teżą powoduje "cykanie" |
![]() Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2007-02-03 00:11:17
czasem, ale jeżeli będziesz miał wyczuwalne zużycie miejsca współpracy dźwigienki z trzonem zaworu, niemożliwe będzie prawidłowe ustawienie luzu zaworowego co będzie powodowało dalszą destrukcję dźwigienek a następnie trzonków zaworów do tego stopnia, że utrudnione będzie wyjęcie zaworu z prowadnicy w przypadku naprawy głowicy. ale długie zdanie. a ile błędów interpunkcyjnych [ wiadomość edytowana przez: Admiral dnia 2007-02-03 00:13:24 ] |