V6 w Espero ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie wiem czy było ale se wkleje

Znalezione na forum Nexii a opisane jak koleś wsadził V6 z Saaba (bliżniacze silniki do Opla to i pewnie z DU adaptowalne) do Kadeta Cabrio >>> tu klikamy <<<

Może ktoś się odważy zrobić to z Esperakiem
  
 
A na cholerę? Trupa ozdabiać kosmicznym silnikiem... i taki ruski statek kosmiczny wyjdzie.
  
 
ten moteorek z saaba to prawie to samo co 2.5 v6 z vectry czy omegi. Silnik ogolnie niedopracowany, ciezki, paliwozerny i wcale nie taki szybki. Moc 170km wiec lepiej c20xe.
  
 
jak juz brac z saaba to 2.0 turbo..210KM naprawde jezdzi..wiem bo sprawdzilem i prz masie niecalych 1200kg w espero bedzie ponizej 7sekund do paczki..oczywiscie do momentu spalenia sprzegla albo ukrecenia przegubow
  
 
W saabach (tych sprzed 2000r) fajne jest to ze nie czuc turbiny i turbio dziury, ciagnie od 0 do 200 rowno caly czas
  
 
kiedys myslałem nad tym z moim mechanikiem i niejest to opłacalne sam motor v6 to koszt ok 3000 na jakiejs stronie z silnikami na allegro pewnie taniej + osprzet przekładka i lelekrtyka
lepiej i taniej wspomniany 2.0 16v 150km
ale jeszcze taniej 2,4 od omegi 130km dół ma taki sam jak 2.0 wiec mocowania i osprzet tyz pasi (Chyba )
ten 2,4 typ ma w kadecie i jest burza
  
 
Wszystko jest wykonalne, pytanie tylko czy ma to posiadać tzw. "głębszy sens" czy jest to - sztuka dla sztuki.

Ów kadet jest dość znany na forum streetracing.pl i z pewnością właścicielowi należy sie szacunek za ilość włożonej pracy oraz czas potrzebny na przeprowadzenie wspomnianej modyfikacji.

O wiele prostrzy w przełożeniu oraz efektywniejszy ze względu na moc jednostkową, ciężar jednostki itp. wydaje się jednak przeszczep czterocylindrówki (C20XE).

Jeśli chodzi o tego typu modyfikacje, to jak napisałem na wstępie, można dokonać niemal wszystkiego.

Osobiście chętnie zainstalował bym pod maską Espero jednostkę V8 Northstar, tyle że ilość włożonej pracy i gotówki była by niewspółmierna do efektów, choć "lansowóz" był by zapewne - pierwsza klasa

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
...A pokusiłby się ktoś na przekładkę silnika typ ASz-62IR ???
  
 
Cytat:
2007-02-20 11:40:16, nawigator5 pisze:
...A pokusiłby się ktoś na przekładkę silnika typ ASz-62IR ???


no pewnie a pozniej smigac nad polami i pryskac stonke
  
 
BINGO !!!!

gwiaździsta "9" ...1000 KM ....270 l/h
to byłoby dopiero kozactwo

...jaja muszą być
  
 
Cytat:
2007-02-20 11:58:10, desperos pisze:
no pewnie a pozniej smigac nad polami i pryskac stonke



no ja bym się pokosił nad zamontowaniem takiego silnika :

a jak by tak pójść z duchem czasu to jeszcze by można :


sorki za OT
  
 
Cytat:
2007-02-20 13:33:40, Jabuszko pisze:
jak by tak pójść z duchem czasu to jeszcze by można : sorki za OT



ech widok wszystkich tych spopielonych Beem za kufrem