[mk5] bi-xenon

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

czy montował ktoś może do swojego essa bi-xenony...??
moze ma ktos, lub moze na "odpiernicz" narysowac jak powino sie to podlaczyc?? bo tam maja byc tez dlugie i jak to poprawnie zainstalowac??

pozdrawiam
  
 
normalnie podpinasz a długie obsługuje elektromagnes od przesłony którą podłanczasz zamiast długich.
  
 
Bixenon przełączany (krótkie-długie) jest elektromagnesem, a H4 ma dwa żarniki...
A jakie biksenony masz na myśli dokładnie? Same żarniki H4, czy coś innego? Przetwornica zasilana jest z kabla świateł mijania, a kabel od długich przełącza elektromagnes żarnika na światło długie.
  
 
Fryszard to ma być do mk5...
no więc tak...
-polerowanie szkła reflektora
-spryskiwacze reflektorów
-auto-poziomowanie

koszt mysle że ponad 1tys. zł

Wszystko w temacie...
  
 
Cytat:
2010-10-28 21:22:21, Bercik89 pisze:
Fryszard to ma być do mk5... no więc tak... -polerowanie szkła reflektora -spryskiwacze reflektorów -auto-poziomowanie koszt mysle że ponad 1tys. zł Wszystko w temacie...


kolega pytał o elektrykę, a nie o to czy przejdzie przegląd, czy będzie oślepiał innych, czy gliny nie zabiorą dowodu...itd...
  
 
tylko ze ja mam lampki morette i soczewki, wiec chyba nie bedzie tak zle co??

[ wiadomość edytowana przez: Loud-speakers2 dnia 2010-10-28 21:47:18 ]
  
 
Cytat:
2010-10-28 21:47:01, Loud-speakers2 pisze:
tylko ze ja mam lampki morette i soczewki, wiec chyba nie bedzie tak zle co?? [ wiadomość edytowana przez: Loud-speakers2 dnia 2010-10-28 21:47:18 ]



To jak masz choćby ręczną regulację to zakładaj. Raczej nikogo nie będzie razić.
Ja latam teraz na ksenonach i nikt mi nie mruga, wsiadałem do innego samochodu, żeby postawić się na miejscu osób które mnie mijają i nie rażą bardziej niż oryginalne.
Natomiast jak masz ryflowane szkło to nie zakładaj. Dzisiaj takiego spotkałem i mógł sobie popatrzeć jak moje długie świecą w nocy .
  
 
No w ryflu jest porażka, dla jadących z przeciwka, ale i dla posiadaczy ... jedynie "lans". Miałem takie coś, więc wiem co mówię. W soczewce jest super
  
 
5000K u mnie w samochodzie
Co prawda marnej jakości film, ale mniej więcej widać o co chodzi
  
 
Cytat:
2010-10-28 21:47:01, Loud-speakers2 pisze:
tylko ze ja mam lampki morette i soczewki, wiec chyba nie bedzie tak zle co?? ...


a to miło, że nam powiedziałeś...
A jakie tam masz żarówki i czy przypadkiem soczewki nie są only na mijania? Chcesz w obie lampy wpakować ksenony? Jakie tam masz żarówki i czy szkło właśnie jak piszą koledzy jest ryflowane, czy gładkie?
  
 
jesli chcesz włozyc bixenon to soczewki i tak masz do wymiany, bo to muszą być soczewki pod bixenon
  
 
Jak do soczewek może być szkło w ryflu ??? Nigdy czegoś takiego nie spotkałem ...
  
 
W morettach były na soczewkach H4 ? Pewnie soczewka z innego auta, więc pewnie ma H1 albo H7.
  
 
Cytat:
2010-10-29 08:14:35, Pietrq_TSZ pisze:
Jak do soczewek może być szkło w ryflu ??? Nigdy czegoś takiego nie spotkałem ...


ale nie wiemy, czy kolega chce włożyć też pod szkło bez soczewki, a te raczej jest ryflowane...
Fryszard, są bixenony zamienniki na H4-wtedy tylko podmieniasz żarówkę...a są też wkręcane zamiast żarówki soczewki na bixenon...
Ja mam np takie soczewki pod H7, gdzie przesłona jest uruchamiana elektromagnesem i wtedy mam światła długie...
  
 
tylko i wyłacznie oryginał zadne wynalazki chinskie typu bixenon h4 to według mnie chłam dziadostwo i strata pieniędzy, wiec albo robimy raz a dobrze albo wogóle.
  
 
Cytat:
2010-10-29 08:14:35, Pietrq_TSZ pisze:
Jak do soczewek może być szkło w ryflu ??? Nigdy czegoś takiego nie spotkałem ...



W BMW jest. Przed soczewką połowa szkła jest ryflowana, żeby rozproszyć światło przed samochodem. Z tym, że działa to tylko na boki, a nie góra-dół.
  
 
Cytat:
2010-10-29 20:03:34, fryszard pisze:
tylko i wyłacznie oryginał zadne wynalazki chinskie typu bixenon h4 to według mnie chłam dziadostwo i strata pieniędzy, wiec albo robimy raz a dobrze albo wogóle.


Ty tak robisz, ja tak robię, ale...