Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
le-mar Ford Escort /Galaxy ... zielona góra | 2007-04-07 09:23:04 no raczej na pewno - ale "odbija " w określonym położeniu ??
- mi nie odbijało w lewo - naprawiłem na trytytke |
Wojtek_k88 Escort Cabrio MK5 Kraków | 2007-04-07 10:34:08 Hmm czyli rozumiem ze kiedy koła przednie masz prosto to kierownica jest obrócona o 1/6 obrotu? Jeśli tak to ma to istotny wpływ, bo pod kierownicą jest taki "dzyndzel", który podczas obrotu kierownicą ma za zadanie odbijanie kierunkowskazów. Jeśli dobrze zrozumiałem to przestaw kierownice i bedzie wszystko ok
A tak btw "jak powinna być ustawiona część kierownicy odpowiadająca za wyłączanie, w stosunku do elementu przełącznika zespolonego, który wyłącza?" Jeśli nic tam nie ruszałeś to ustaw ją po prostu prosto , patent w zespolonym jest po lewej stronie jak co, a na kierownicy masz ten ów dzyndzel |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-04-07 12:33:08 Tyle tylko że krzywka odpowiadająca za wyłaczanie kierunków jest ustawiona chyba na kolumnie kierownicy a nie na samej kierownicy. Jeśli mam racje to ratuje cię tylko taka operacja: Nie ruszaj koła kierownicy ustaw ją do jazdy na wprost a kręć końcówkami drążków tak aby doprowadzić koła do położenia na wprost. Oczywiście jedną końcówkę wkręcasz a drugą wykręcasz. No i oczywiście nie zrobisz tego sam bo to spaprali ci goście którzy ustawiali ci zbieżność, na dodatek jest jeszcze jeden problem z tym związany. Jeśli dawniej obręcz była ustawiona dobrze, a teraz jest źle znaczy to że jedna końcówka drążka kierownicy jest wkręcona więcej a druga mniej - to powinni wiedzieć goście ustawiając ci zbieżność - trzeba mieć tylko nadzieje żę ta która jest wkręcona mniej nie jest na tyle słabo wkręcona że sie sama nie odkręci.
Moim zdaniem musisz jechać z reklamacją do gości co ci tak ustawili i niech ci to poprawią. |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-04-10 15:31:39 Jak już wcześniej wspomniałem "dzyndzel" raczej nie jest na kierownicy tylko na kolumnie, tak więc jego położenie jest nieregulowalne. Z tego co pamiętam (bo fotek nie mam) jego właściwe położenie to: dla kół ustawionych na wprost, zaczyna się około godz. 10, a kończy się około 1 (patrząc zgodnie z ruchem wskazówek zegara). |