126p 1.9TDI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pamietacie go napewno - ten zielony z moejj storny. Przeszedl metamorfoze, ktora mozecie zobaczyc tutaj, czego efektem jest taki wyglad. Jesli chcecie to poprosze zone, zeby przetlumaczyla tekst z pierwszego linku na polski, choc na szybko powiedziala mi ze do setki ma 3,4s....
A jesli chcecie zobaczyc jak to jezdzi to tutaj jest filmik z jednego ze spotow, na ktoryym byl ow malar (56MB).
Do tego gosc ktory go ma, podczas rozmowy na Hungaroringu powiedzial, ze w domu ma jeszcze jednego takiego z silnikiem BMW M5 o mocy 350KM i moze przyjechac obydwoma do Zvolenia. Rozmowa miala miejsce w sierpniu, wiec obecna sytuacja Zvolenia nie byla jeszcze znana. Bede sie w kazdym razie z nim jeszcze kontaktowal i namawial na przyjazd od Czech.

I pare zdjec malarii:




A tu my podczas spotkania na Hungaroringu:




Info wygrzebali chlopaki z Terytorium.
  
 
Ja nie mam pytan po tym jak zobaczylem jak objezdza Gallardo...
  
 
autko fajne tylko teraz inaczej wygląda 126p 1.9 TDI
  
 
Cytat:
2006-01-25 00:20:29, Malkers pisze:
autko fajne tylko teraz inaczej wygląda 126p 1.9 TDI

no teraz tak bardziej wiejsko a był taki stylowy drag raider
  
 
Stasiu - mistrz cietej riposty?
w kazdym razie jak byl podrapany to byl fajny. Teraz wyglada wiesniacko i beznadziejnie (pewnie dlatego go terytorialni wygrzebali) ale przynajminej szybko jedzie
  
 
pomijajac wyglad, bo faktycznie zrobilk sie troche dziwny;p, moje pytanie brzmi - jak sie jezdzi z niezaslonietym moteoem tu z za plecami? w maskach gazowych i naucznikach?
  
 
Wszysko piknie tylko dlaczego u nas takie coś nie powstanie ? Jest masa złomów sprowadzonych z zagranicy to może komuś sie uda z jakiegioś golfiana wytargac ten 1.9 TDI i zrobić coś takiego.
  
 
Cytat:
2006-01-25 07:44:28, Pat_kdb pisze:
pomijajac wyglad, bo faktycznie zrobilk sie troche dziwny;p, moje pytanie brzmi - jak sie jezdzi z niezaslonietym moteoem tu z za plecami? w maskach gazowych i naucznikach?



Bargnet na wyciągnięcie ręki...można sprawdzac poziom oleju w czasie jazdy na bieżąco :]
  
 
wiesz dooh wsadzaliśmy z kolegą silnik 1,9TDi do golfa jedynki. sam silnik to koszt ok 3000 do tego skrzynia + sprzegło + przegóby ok 1500, rozkodowanie komputera + mocniejszy program 1500 to jest narazie 6000 pln. a do tego jeszcze troche czesci za ok lekko 1000 i juz wyszła suma. Niestety silniki TDi stoją w niezłych cenach. Silnik sami wkładaliśmy, a instalacje elektryczna robił moj kolega, też sam. wiec koszty smego silnika uważam że są na tyle duże ze mało opłacalne jest wsadzanie tego do malucha. ale jeśli ktoś ma za duzo pieniedzy to fajna zabawka
  
 
oprocz tego ze jest szybki to nic wiecej paskudztwo jakich pełno na polskich wsiach, moze troszke staranniej wykonane
  
 
Cytat:
2006-01-25 09:03:38, stefanax pisze:
wiesz dooh wsadzaliśmy z kolegą silnik 1,9TDi do golfa jedynki. sam silnik to koszt ok 3000 do tego skrzynia + sprzegło + przegóby ok 1500, rozkodowanie komputera + mocniejszy program 1500 to jest narazie 6000 pln. a do tego jeszcze troche czesci za ok lekko 1000 i juz wyszła suma. Niestety silniki TDi stoją w niezłych cenach. Silnik sami wkładaliśmy, a instalacje elektryczna robił moj kolega, też sam. wiec koszty smego silnika uważam że są na tyle duże ze mało opłacalne jest wsadzanie tego do malucha. ale jeśli ktoś ma za duzo pieniedzy to fajna zabawka



Jesli takie "coś " zbidowaliscie to prosimy o pokazania dziela na forum
  
 
Cytat:
2006-01-24 23:48:52, Zuraw pisze: wygrzebali chlopaki z Terytorium.



Szukalem szukalem i znalazlem pare fot i zamiescilem na terytorium nowe jego oblicze
  
 
Ehhh....po cholere robic malucha turbo klekota?? Przecie to na torze bedzie niewidoczne a dzwiek tlukacych młotków po garnkach za plecami chyba nalezy do najgorszych jakie moge sobie wyobrazic. Jak to zacznie kopcic to nic wiecej poza mega wielkimi wentylatorami na torach niepomoze a jeszcze widzow to zakopci i tyle bedzie z zabawy.Po co budowac klekota jak benzyna jest lepsza I na dodatek ma dzwiek !!!!BEZSENS!!!!
  
 
A to mocowanie pasow do klatki wyglada jak pol dupy z za krzaka

P.S.HEMIGTX - ten diesel przyspiesza tak szybko jak ty nigdy nie bedziesz

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2006-01-25 12:01:35 ]
  
 
Cytat:
2006-01-25 11:59:21, bart322 pisze:
A to mocowanie pasow do klatki wyglada jak pol dupy z za krzaka P.S.HEMIGTX - ten diesel przyspiesza tak szybko jak ty nigdy nie bedziesz [ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2006-01-25 12:01:35 ]


Jakkolwiek nieprzyspiesza mnie to auto nierajcuje bo to klekot...a z pewnoscia ma gorsze czasy niz malce z GB ktore maja 500HP i silniki V8 Choc przyznam,ze koles naprawde sie staral i tego faktu niepodwazam.
P.S:a kto tutaj na forum ma takie czasy.....poza czuczu oczywiscie
  
 
Cytat:
2006-01-25 12:43:12, HEMIGTX pisze:
a kto tutaj na forum ma takie czasy.....poza czuczu oczywiscie



  
 
Cytat:
2006-01-25 11:52:07, HEMIGTX pisze:
Po co budowac klekota jak benzyna jest lepsza



hehe bo malo pali
  
 
Mariusz126p specjalnie dla Ciebie. Golf jedynka 1,9TDi tak dla ciekawości:





zapomniałem wcześniej napisać ze potrzebna jest w sumie deska rozdzielcza, bo w niej jest imobilajzer dosyć trudny do wykodowania. Nam rozkodowanie imobilajzera i wgranie programu zrobił MASTERS (specjalista w dziedzinie tuningu diesli). Ten golf po wstępnych pomiarach drogowych jest wstanie przyspieszyć do 100km/h w niecałe 7s. predkość max oscyluje w granicach 200 km/h a przy tym spalanie nie przekracza 7L/100km i to przy intensywnym deptaniu.
A co do silników diesla to sa naprawde fajne silniki. Kiedyś uważałem inaczej ale zmieniłem zdanie. Nie dość, że mało palą to podpinasz box i bez grzebania w silniku juz masz spory przyrost mocy i to odczówalny.
  
 
Cytat:
a kto tutaj na forum ma takie czasy.....poza czuczu oczywiscie


reszty nie trzeba...
  
 
stefanax, a ten interkulerek to z czego? oryginał z 1.9tdi?