Porada i pytanie!!!Jakie dysze do 2.0 dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Niestety w moim 2.0 dohc mam zalozony gaznik z fiata 125p.Jakie dysze zalozyc zeby caly uklad pracowal nienagannie?jakie srednice gardzieli beda odpowiadaly najlepiej?Przepustnice sterowane sa mechanicznie,usunolem urzadzenie podcisnieniowe otwierajace 2 przelot....Podczas wcisniecia pedalu gazu slysze wielkie bbbuuuuu...a potem auto zaczyna sie zbierac pali naprawde duzo,nawet i 18 na sto.....cos chyba jest tu nie tak

Pozdrawiam
  
 
kup orginalny gaźnik
  
 
Cytat:
kup orginalny gaźnik



Dokładnie, na seryjnym gaźniku od 125p to nie będzie jechało. Jak by nie było to gaźnik do poj. 1500/1600
  
 
Żuk też chodził na tym gaźniku. Więc stwierdzenie że że nie bedzie chodził uważam za przesadę. Szczególnie że miałem taki gaźnik wsadzony do bmw 1,8 i spokojnie dawał radę.
Ja bym zaczął od ustawień żukowskich tj:
Gardziele 25/25
Paliwowe 120/150
Ham powietrzem 210/210
poziom paliwa 5,5

teraz druga kwestia jak wyżuciłeś podciśnienie z drugiego przelotu ?? dałeś dźwignie z poloneza czy obie otwierają się równocześnie ??
  
 
Do tego gaznika przelozylem dzwignie z poloneza.Po otwarciu sie moze 3/4pierwszego przelotu zaczyna sie otwierac drugi przelot.Z dyszami paliwowymi w tym gazniku chyba ktos przesadzil w 1 przelocie mam 150 a w drugim 200.pewnie dlatego tyle pali
  
 
ja w obu mam 150 i mi pompka elekryczna nie wyrabia
  
 
Moj potworek teraz chodzi na licencjonowanym przez webera gazniku polskim i lata jak ta lala Mogloby byc lepiej ale zle naprawde nie jest ))))))))))
  
 
Hey chopaki..mam takie pytanko mam zarzuconego 2 lirowego dohca do 125 ale załozyłem gaznik z ohv bo mialem go w super stanie w porownaniu do rozpi.. i zgnitego gaznika z dohca. i mam mały problem bo od 2 dni dumam jak podłaczyc pedał gazu próbowałem z dzwigienkami cos porbic giołem , montowałem robiłem jakies dodtakowe uchwyty i dupa albo przepustnica sie otwiera do 1/2 albo sie w ogóle nie otwiera .Macie jakis pomysł na to?? A i mam jeszcze jedno pytanko nie zwiazane z tematem macie pomysł dlaczego cewka mi sie straszliwie grzeje ??? mam klasyczny układ zapłonowy.Pozdro i dzieki z góry
  
 
Cytat:
2007-04-11 21:24:08, bimber1 pisze:
ja w obu mam 150 i mi pompka elekryczna nie wyrabia


Podstawowy błąd, w gaźniku stopniowym dysza pal II przelotu powinna byc większa od pierwszej, po otwarciu spada podciśnienie i zanadto zubaża się mieszanka.

borysirl pochwal się swoimi ustawieniami.
  
 
Cytat:
2007-04-12 12:00:03, pavlus pisze:
Podstawowy błąd, w gaźniku stopniowym dysza pal II przelotu powinna byc większa od pierwszej, po otwarciu spada podciśnienie i zanadto zubaża się mieszanka. borysirl pochwal się swoimi ustawieniami.




Poniewaz ja nie znam sie na mechanice, regulacjach, gaznikach, rozrzadach to poprosilem kolege ktory mi ten gaznik zestrajal o dane wiec taki o to jest wynik :

"Jest to gaznik 34 DCMP 2/250 o nastawach

Przelot I II
gardziel 24 mm 26 mm
dysza paliwa 120 155
rurki emulsyjne F35 F30
dysza powietrza 220 200
d. wolnych obr. 50 100
poziom paliwa 6mm "
  
 
pavlus jak to montowalem z 1.5 roku temu to nie wiedzialem, ale teraz wiem, tylko ze ja jedze na gazie wiec jakos ta nie moge sie zebrac zeby zmienic