Tłumik, czy kataizator?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Od momentu testowania przyspieszenia i v-max mojego escorta zrobiło się w aucie głośniej . Zaczęło buczeć troche. Pewno tłumik jakiś. Ale jak sprawdzić czy środkowy czy końcowy? Pojawił sie jeszcze taki odgłos przy przyśpieszaniu, takie jaky dmuchnięcie w rurę taki cichutki gwizd, albo w butelke jakby dmuchnał coś takiego. A jak sprawdzić czy katalizator mam ok?
  
 
według mnie kuzyn trzeba się poświęcić i wejść pod bambetla i obadac co jest nietak niema innej rady , napewno nie jest to nic od silnika bo testowalem wczoraj twojego escorta i jest chodzi jak trzeba
  
 
hehe no to mam odpowiedz;P
  
 
A tak w ogóle to jak można sprawdzić czy katalizator jest ok,czy nie jest zatkany albo coś w tym stylu?Tylko poprzez analizę spalin czy jest jakiś inny sposób?

[ wiadomość edytowana przez: gracurulezzz dnia 2008-04-13 23:52:56 ]
  
 
Jak autko Ci nie zamula, nie rzęzi ze środka (można sie położyć i nim potrzepać), nie ma niepokojących odgłosów, to powinien być OK. Analizator spalin tego cy masz przytkany czy nie to Ci nie powie. Niesprawny katalizator nie musi być rozwalony w środku.
  
 
No wiesz.....Przed tym 1.4cvh miałem rs 2000 i po przejściu ze 150 hp na 71 to ciągle mi się wydaje że zamula Nie rzęzi ze środka i nie ma niepokojących odgłosów,ale słaby jest(poprawiło się po wymianie filtrów powietrza i paliwa ale nie wiem czy może być lepiej czy już nie).
  
 
jesli nie ma róznic w osiagach to tłumiki. Zatkany kat charakteryzuje sie drasycznym spadkiem osiagów...