Przepływomierz a może wcale nie to, wiec co???????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
potrzebuję waszej pomocy poniewaz mechanicy zdzierają ze mnie pieniądze a ja zupełnie nie znam się na mechanice

Posiadam opla astrę 2.0 8v z 93 roku c20 ne. Od pewnego czasy samochód dziwnie się zachowuje, tzn silnik pracuje nierówno na luzie, przy gwałtownym dodaniu gazu (tylko benzyna) słabnie, ale jak go sie łagonie przyspiesza to posiada moc i równa prace, czasem przy zapalaniu silnika gaśnie lub dławi się i wyrównuje obroty. mechanicy zmienili mi już silnik krokowy 900 zł, kable rozruchowe, 250, świece 100, sondę lamdba, 350 zł i...........dalej to samo. Jestem zrozpaczony, bo uwielbiam to autko, nic mu nie dolega poza tyą przypadłościa a to strasznie wkurza i wydałem okropnie dużo pieniędzy. i chyba to będzie przepływomierz, aż nie chce myśleć

poradzcie mi jeśli możecie, a jeśli by to była przepływka to gdzie kupić zamiennik i czy warto kupować używany, choć właściwie go nigdzie nie można dostać, ten model to przejsciówka z przepływomierzem drutowym. pozdrawiam.
  
 
Polecam diagnozę Techem. Będziesz wiedział co szwankuje. Może to wcale nie elektryka tyko zapchany filtr paliwa, ot.....

Podróbka tego przepływomoerza to około 200 zetek.
  
 
problem w tym że na tech 1 wszystko jest ok. komputer nie wykrywa żadnej usterki
  
 
Więc nie ma jej na elektryce, sprawdź stan pompy paliwa, napięcie na zaciskach, ciśnienie paliwa, wydajność......
Cytat:
przy gwałtownym dodaniu gazu (tylko benzyna) słabnie,

Stawiam na układ paliwowy.
  
 
dziękuję bardzo.
  
 
a może to jest własnie całe urządzenie sterujące?ja mialem też takie wymienianie metodą prób i błędów - a nóż się trafi i będzie dobrze..jak komputer będziesz miał zły to wcale nie musi pokazać kodu błedu. pojechałem na giełdę i kupiłem za 50 zł komputerek i założyłem i odrazu lepiej chodził.już nie jeżdżę do "mechaników"