A może taki rozrusznik??? ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A może taki rozrusznik??? http://crass.on.ru/flash/honda-ad-300k.html

Ech, ludziska to mają pomysły
  
 
niezłe to jest
  
 
ale się ktoś napracować musiał,a ile prób na to się musiało złożyć...
dobre
  
 
Efektowne... i zarazem efektywne
  
 
Ciekawe w czym to wyrenderowali?
  
 
ponoć prace nad tym trwały 2 lata,ale fakt ze kazdy szczegol jest dopracowany na medal i dokladnie obiczony
  
 
Czy istnieją jakieś rozruszniki od diesli, które dałoby się założyć do Łady? Mam problem, bo gdy silnik się zagrzeje i uszczelniają się pierścienie, to rozrusznik nie ma siły przepchnąć wału za GMP.

Wiem, że nalezy w ogóle sprawdzić, czy rozrusznik jest w dobrym stanie, zrobię to, ale w razie gdyby jednak rozrusznik był ok, a nie miał siły, to czy jest jakiś mocniejszy zamiennik?
  
 
Tak, od lady nivy MPI. Jest satelitarny. Podróba 200, oryginał 400. Oba działają. Oryginał naprawialny, chińczyk wymienialny.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Tak, od lady nivy MPI. Jest satelitarny. Podróba 200, oryginał 400. Oba działają. Oryginał naprawialny, chińczyk wymienialny.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Super, dzięki za info, a czy da się jakoś odróżnić zwykły od tego mocniejszego? Bo na oko, to są identyczne, a nie chciałbym, żeby ktoś mi kit wcisnął.
  
 
Od mpi dwa razy mniejszy.

Oryginał

chińczyk

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
To Mastersport ma chińskie rozruszniki? Ten Chiński jest gabarytami i wygladem podobny do tego, co mam w moim 1.9tdi.
  
 
MS to chińczyk. Oryginał i chińczyk wymiarowo są podobne. Tylko jak coś ci padnie, to nic nie dostaniesz do niego.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Coś chyba podrożały te rozruszniki, ja 1,5 roku temu kupowałem oryginał nowy za niecałe 250zł. Ale coś mi się nie chce wierzyć że rozrusznik nie jest w stanie ci przekręcić, jak masz naładowane ako , jak jest dobry i nie ma luzów na tulejkach to musi kręcić. U mnie na mrozach w oleju jak kisiel nawet kręcił ostro ile było prądu tylko. Nie ma opcji - no chyba że masz zatarty silnik.
  
 
Sytuacja wygląda tak, że jak jest silnik zimny, ew. tylko kilka minut działa, to rozrusznik kręci bez żadnych problemów, a wał nawet często nie zrobi całego obrotu i już zadziała. Jednakże jak złapie temp. roboczą, to obroty nieco spadają (z 1500 na 1100) i rozrusznik kręci do dosłownie tyci tyci przed max kompresją w gmp... za gmp nie ma już siły przekręcić, a aku ma prawie 13V (spada do około 8 - 9 podczas rozruchu). Może mam lipny aku i tylko dlatego? Nie jest nowy... spróbuję przełozyć z TDI na chwilę aku jak będzie silnik gorący i sprawdzę.
  
 
Cytat:
a aku ma prawie 13V (spada do około 8 - 9 podczas rozruchu). Może mam lipny aku i tylko dlatego? Nie jest nowy... spróbuję przełozyć z TDI na chwilę aku jak będzie silnik gorący i sprawdzę.



Jak napiecie w aku spada ponizej 10,5V podczas obciazenia (rozruchu) to akumulator juz padaka (zwarte cele). Moze jeszcze cos pojezdzi ale w zimie na pewno bedziesz musial co chwila go ladowac,