Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Assmen Probe GT I / Essi mk6 Bełchatów | 2007-06-17 14:53:20 Jaki silnik Turbo wejdzie do mk6, nie chce sie rozstawac z budą bo ją wyremontowalem duzym kosztem i mi sie nie oplaca to teraz |
saintadamus Sympatyk FEFK deskowóz hożuf | 2007-06-17 17:40:15 pewnie każdy tylko jakim kosztem |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-06-17 20:39:26 1.6 RST |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-06-17 20:39:53 najprosciej i najtaniej to 1.6 turbo z MKIV |
arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2007-06-17 21:21:07
te silniki są po prostu boskie cieżko je zajechać czesci tanie jak od xr3 proste w konstrukcji jak cep;] |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-06-17 22:49:45 seryjny to moze i ciezko zajechac |
Assmen Probe GT I / Essi mk6 Bełchatów | 2007-06-17 23:22:17 czyli JEST NADZIEJA na w miare tani swap ? co zmieniac oprocz silnika ? prosz eo konkretne odp co pasuje co moze zostac itd |
adi_85 escort mkV 1,6 '91 wałbrzych | 2007-06-18 01:35:56 sądząc po tym, co zrobiło duże grono użytkowników, swap na 2.0 jest najbardziej opłacalny i przynosi najlepsze efekty.
irekcity ma 2.0 w mk4, więc odwrotnie pewnie też powinno się dać ps. mogę się mylić |