Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
many_xr3i transformers, black ... Strzelin | 2008-09-24 21:55:33 |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2008-09-24 22:00:07 na zlotach w wrc się nie pojawia... |
many_xr3i transformers, black ... Strzelin | 2008-09-25 09:22:00 co myślicie o tym silniku, bo kompletnie ich nie znam. da rade go podkręcic, a najlepiej uturbić??? |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-09-25 11:08:45
1.6 8v EFI katalogowo ma 105km a nie 90 więc widać wiedzę sprzedającego... 16vEFI ma 90 km a 8v na gaźniku 115km |
many_xr3i transformers, black ... Strzelin | 2008-09-25 12:06:58 arek a jak ten silnik sie zachwuje, w jezdzie???? co wybrać taki czy zetec??? powiem że kupuje cabrio jako baze do przeróbek, silnik będzie uturiony, a styl zewnętrzny będzie jak marcinos. no może nawet trochę bardziej, hard style, ale napewno nie bedzie tam laminatu jak w przypadku mk7 czekam na pomocne odpowiedzi, pozdro |
stilon Ford Escort RS2000 Elbląg | 2008-09-25 14:49:57 cabrio ???? nie lepiej hatchback ? i 2.0 |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-09-25 16:08:58
to ja się pytam gdzie Ci koledzy ?? bo na forum to TURBO to temat RZEKA a odważnych jak nie było tak nie ma |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-09-25 16:54:58 auto z cabrio clubu, poproś o zdjęcia dachu na zgięciach za tylnymi bocznymi szybami. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-09-25 17:20:55 sugerowałem się naklejką a dopiero później zobaczyłem link ale on już nie istnieje. |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-09-25 17:47:03
Moim zdaniem Many lepszy był by chyba Zetec 16waflowy, 16v lepiej się kręcą, są bardziej żwysze i gdyby porównać 105konne 8v a 90km 16v to 16 i tak bedzie lepsza i szybsza chociaż ma 15km mniej. Takie jest moje zdanie |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2008-09-25 17:57:58
I powiem Ci więcej dalej ich nie będzie a projekty turbo tak samo szybko giną jak i powstawały w zamysłach niedoszłych wykonawców.I bede naprawde zadowolony jeśli dwie no może 3 osoby w histori tego forum wogóle tego dokonają. Od chęci do realizacji baaardzo długa droga,z której to co raz jak kamienie wyrastają koszty, sprzęt, trudność instalacji, zestrojenia, skompletowania części układu etc...Pomijam fakt że w przypadku escorta wielokrotnie przewyższa to wartość większości egzemplarzy. Swoją drogą w przeciągu ostatniego roku mieliśmy tu 3 niedoszłe projekty których autoży zawzięcie twierdzili że dokończą dzieła.Pomine że dwa z aut zostału sprzedane, a w trzecim przypadku zmianie uległa koncepcja. |
Dominic229 Escort MK V, Cabrio Bialystok | 2008-09-25 18:51:26 Bardzo dobrze poznalem te autko hehe, taka fajna skarbonka ale
wrazenia z jazdy bezcenne, troszke galaretowaty ale po prostej bez dziur plynie. Silniczek 105 BHP daje sobie rade ale mogloby byc to 1,8 (taka moja opinia) Przejechalem nim w trase Bialystok-londyn i dal rade jeszcze czeka mnie powrot (to juz pozniej opisze) Ogolnie autko jest jak na swoje lata jeszcze jary i naprawde mozna je super przyozdobic pozdrawiam i POLECAM |
many_xr3i transformers, black ... Strzelin | 2008-09-25 19:05:25
|
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-09-25 19:09:42
Tos teraz zaszalal ,nawet wg katalogow 105 ma jakies 1,5 sek mniej do sety od zeteca Wg mnie czuc znaczna roznice przy swirowaniu na korzysc CVH ,ale dla calkowice normalnego urzytkownika lepszy jest zetec - przyjemniejszy ma zakres Nm. Oczywiscie mowie o calkiem sprawnych obu silnikach,a CVH czesto cos boli bo ktos olal diagnostyke i nie znalazl przyczyny zeslabniecia itd |