Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
onip17 Legnica | 2007-07-14 10:53:09 Pytanie dokladnie brzmi jak od podstaw przeprowadzic polerke czyli jaka pasta itd. |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2007-07-14 10:59:33 ja robiłem tak: pasta scierna farecla
a na to wosk wszystko robione mechanicznie i efekt miodzio ps. nie pamietam nazwy wosku ale cos kolo 30zł kosztował - czarna butelka (chyba jakis carfinisch czy jakos tak) |
Fenek Ford escort Koszyce k.Krakowa | 2007-07-14 11:36:44 Też mam zamiar przeprowadzić polerke...... ale musze skądś dorwac maszyne do polerki.. |
adi_85 escort mkV 1,6 '91 wałbrzych | 2007-07-14 11:37:40 a ja z braku wszelkich elekrtomechanicznych przyrządów, udałem sie do sklepu, kupiłem 3 tubki pasty tempo (czarne opakowanie, oryginalna czeska), ręka, szmatka i jedziemy...
oczywiście kilka godzin mi to zajęło... auto trzeba było wcześniej umyć, ale efekt oszałamiający... dosłownie miodzio... |
Fenek Ford escort Koszyce k.Krakowa | 2007-07-14 11:41:45 Tempo tez używałem... ale to tego trzeba mieć cierpliwość której mi brak
jednak te najmniejsze ryski znikneły |
marimar Sympatyk FEFK XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2007-07-14 11:59:54 najlepsza jest pasta G-3 polerska na mokro
u mnie dała super efekt,lakier prawie jak nowy najpierw trzeba zmatowić całą bryke potem pasta G-3 i na koniec mleczko nabłyszczające można się przejrzeć w masce.a mam czarną |
skryba escort sedan zawiercie | 2007-07-14 23:03:37 >>najpierw trzeba zmatowić całą bryke
A czym matowiłeś ? papier w ręku czy jakiś korkowy klocek. skryba |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-07-14 23:44:32 Też kiedys używałem G3 ale o matowaniu to nie myslałem. Napisz czym to robiłeś i jak? |
marimar Sympatyk FEFK XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2007-07-15 21:35:57
normalnie papierkiem wodnym-2000 ręcznie tylko delikatnie aby lakieru nie przeszlifować tylko lekko zmatowić i jazda z pastą(najlepiej polerką na mokro,ale ręcznie też zrobisz) jak masz metalik to tempo nie działa na taki lakier za bardzo,ale na zwykły lakier to daje efekt [ wiadomość edytowana przez: marimar dnia 2007-07-15 21:38:28 ] |
lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2007-07-15 22:25:47
taaaaa pasta tempo zrobiles wiecej spustoszenia na lakierze w niektorych miejscach niz to warte znajac cie - oszczedz - oddaj na polerke do profesjonalnego zakladu |
arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2007-07-15 22:39:01 właśnie co myslicie nad polerka reczna i nad polerką mechaniczna? a moze profesjonalny warszta? ile kosztuje taki zabieg- całe autko przepolerować
mam nowy lakierek na którym niesrtety przez 2 lata uzbierało sie troche rysek szkoda by go zepsuć wiec nie wiem co wybrac zeby7 nie zaszkodzic mojej Corsince |
marimar Sympatyk FEFK XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2007-07-15 22:49:25
najlepij polerka mechaniczna-całe auto |
lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2007-07-16 07:34:43 koszt w zakladzie 200-300 zl |
szymonwro escort wronki | 2007-07-16 10:13:35 ja wczoraj użyłem pasty tempo i jestem w szoku widzac efekty,normalnie bryka jak nowa... |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-07-19 22:24:56 Dawno, dawno temu robiłem polerkę na swoim pastą G3. Robota okazała się totalnym eksperymentem który zakończył się miernym efektem. Robiłem to oryginalną szczotką firmowaną G3 ale na wiertarce. Samochód wyglądał dość ładnie, póki nie wysechł. Po wyschnięciu okazało się że mam Esa w kółka... Sam nie wiem jak to się stało że po jakimś czasie kółka same zniknęły i dziś jest zszarzały ale kółek nie ma. Mam zamiar ponowić próbę tym razem przy pomocy polerki G3zamontowanej na przecinarce kątowej. Fprecla zastrzega max obroty do 2500, mam przecinarkę z regulacją obrotów ale min 2800 za to do 11000. Myślę (mam nadzieje), że te 300 obrotów różnicy nie zaważy zdecydowanie na robocie i końcowym efekcie.
Jest jeszcze drugie wyjście - zakup polerki elektrycznej. Koszt to jakieś 50 PLN. Co mi radzicie? |