Wtrysk bosh L/LE Jetronic- regulacje, problemy itd

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Halo
Kolejne pyteni czy mozecie napisac jakie macie nr przeplywomierza i jaki nr komputera z nim dzialajacego w autach z wtryskiem l-jetronik. I jaka macie kolejnosc wtykow w przeplywce liczac od lewej ?

Dosc pilne bym pejdziol

felga
  
 
jaki samochod jaki model
l-jetow bylo przynajmniej kilka rodzajow
  
 
no wlasniew tym trick , ja mam kompa l-jet , 0280 000 174 , biale wtryski, i przeplywomierz ale ma inaczej piny tj: od lewej 39,36,6,9,8,7,27, a w instrukcji od porsza jest 39.7.8.9.6.36.27 i ede zamienial kable na wiazce zeby to dzialalo ,przeplywomierz ma dziwny nr 0285 501 035 i dlatego pytam , moze to normalny ale cos mi sie zdaje ze to od jakiegos turbo przeplywomierz
  
 
ej ziomek!
jaki samochod, jaki model ?
  
 
polonez caro plus

Juz sie okazalo ze pin 29 i 36 sa obok siebie ale mimo to uruchamiaja pompe paliwa , a w manualu od l-jeta z porsze te piny sa po prawej i 2 od lewej.
ALe to juz poszlo teraz mam kolejny problem , spalila mi sie cewka , jak wiem od Sera mozliwe ze mam cewke ze stykowca :/
Teraz kto ma nr seryjny cewki zaplonowej do 132. 2.0 na l-jetroniku z zaplonem elektronicznym ( na wydechowym )

To tyle
  
 
podchodzi od zwyklego poldka elektronika

p.s.
-nie badz za cwany jak ktos chce ci pomoc,
bo wkoncu nikt ci nie pomoze
-jak pytam jakie auto to chyba chodzi o dawce
a nie w jakim nadwoziu to teraz siedzi
  
 
Cytat:
Teraz kto ma nr seryjny cewki zaplonowej do 132. 2.0 na l-jetroniku z zaplonem elektronicznym ( na wydechowym ) To tyle



MED 402A
1) Od kiedy plusy z L_jetronikiem przechodza przegląd ??
2)Przepływomierz moze pochodzic od silnika 6 cylindrowego
3)włacz zaplon
styki
6-7 Ok50ohm
6i8 Ok180
6i9 Ok280
8i9 Ok100
27i6 Ok350
Nr styków sa numerami we wtyku do komputera a nie numerami przepływomierza. Przepływomierzy było kilka typów w zaleznosci od modelu auta i rocznika NIE WSZYSTKIE SA ZAMIENNNE
  
 
Cytat:
2006-11-07 20:12:03, felga pisze:
.....mam kolejny problem , spalila mi sie cewka , jak wiem od Sera mozliwe ze mam cewke ze stykowca :/ .....


a jaki problem zamontować cewkę od poloneza GLE ????
ja tak mam w argencie IE i tak 10lat działa
  
 
Cytat:
2007-01-03 08:43:00, automatic pisze:
a jaki problem zamontować cewkę od poloneza GLE ???? ja tak mam w argencie IE i tak 10lat działa



Mozna isc jeszcze dalej

http://img138.imageshack.us/img138/4572/crim0009gf5.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/4383/crim0010ft4.jpg

Próbowalem normalnie wkleic ale chyba cos skopalem


[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2007-01-03 15:06:19 ]
  
 
Cytat:
2007-01-03 15:01:26, Michallodz pisze:
Mozna isc jeszcze dalej http://img138.imageshack.us/img138/4572/crim0009gf5.jpg http://img515.imageshack.us/img515/4383/crim0010ft4.jpg Próbowalem normalnie wkleic ale chyba cos skopalem [ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2007-01-03 15:06:19 ]

tu klik
tu też klik
nie jest to złe


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-01-03 16:36:57 ]
  
 
Problem na razie pod znakiem zapytania
Cewke kupilem od poloneza ale okazalo sie ze ta od stykowca zniszczyla modul
Kupilem modul i zalozylem cewke , zagadal , ale jak sie rozgrzal to zgasl :/ TEwno pierwsza pompa padla albo filtr sie zapchal.
Caly czas sie zastanawaim co z tym przeplywonierzem, moze skurat startuja pompe ale jak sie auto nagrzeje i przeplywomierz zaczyna kontrtolowac wszystko wtedy gasnie bo jest zly :/
Juz powoli trace sile z tym wtryskiem.
  
 
Cytat:
2007-01-03 17:03:16, felga pisze:
....jak sie auto nagrzeje i przeplywomierz zaczyna kontrtolowac wszystko wtedy gasnie bo jest zly :/ Juz powoli trace sile z tym wtryskiem.

przepływomierz cały czas kontroluje !!! zimny także !
  
 
Ok to zakladajac ze to nie on to musze wymienic bak i zrobic z jedna pompa i wtedy zoaczymy.
  
 
Witam,

Koledzy mam problem, potrzebuje numer bosch-owski przepływomierza na 7 pinów do l-jetronica.(fiat argenta 2.0 i.e)

Koledzy czy nikt nie ma tego numeru?? Ewentualnie jaki numer przepływomierz podejdzie??

pozdrawiam,

[ wiadomość edytowana przez: poltec dnia 2007-01-21 20:26:39 ]
  
 
Witam mam problemy z wtryskiem autko raz pali a raz nie kiedy wymienie swiece odpala bez problemu az kiedy postoi 1 dzien znow niechce odpalac niewiem jak ustawic sklad mieszanki paliwowo powietrznej poniewaz sa 2 sroby regulacyjne na ptrzeplywomierzu i na czujniku polozenia przepustnicy
  
 
na przepustnicy to nie sklad mieszanki tylko wolne obroty
sklad jest tylko na przepływce
  
 
wiem ze na przeplywowce to mieszanka ale na przepustnicy przy czujniku polozenia znajduje sie jeszcze jedna sroba krece nia i nic sie nie dzieje ??a i po zatym jaki ma byc kat wyprzedzenia zaplonu??
  
 
jeszcze moglbys kopulke sprawdzic.u mnie kiedys w ardze byla taka przypadlosc,ze wilgoc sie dostawala i takie mial objawy
  
 
Jak wyregulowac zaplon i ustawic wtrysk w silniku 2.0 dohc z l-jetronikiem

Zaplon to bewno lampa stroboskopowa i krecic aparatem az bezie dobrze. A ustawienie wtrysku ? jest pare sruba na przeplywomierzu i sruba na kolektorze ? Jaki ma byc sklad mieszanki , jakie co2 ( mam taki gas tester z sonda do rury). CO ustawia sie najpierw wtrysk czy zaplon ?

Pomocy auto stoi juz 2 rok szade :/

FElga
  
 
krecenie aparatem w przypadku digiplexa da niewiele (ale digiplex wystepowal z LE jetronikiem) Najpierw ustaw zapłon, posprawdzaj wszelkie mozliwe przewdy od podcisnien, sprawdz dzialanie wtryskiwacza rozruchowego (czy nie leje kiedy nie powinien), sprawdz zawor powietrza dodatkowego i dopiero bier sie za regulacje. Sklad miesznaki ustawia skie na przeplywomierzu, sruba reguluje swiatlo kanalu obejsciowego, sprawdz przy opkazji czy przy zamknieciu przepustnicy "cyka" czujnik jej polozenia . Milej zabawy