Pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Potrzebuje pomocy nie moge uruchomic mojego bolida. Akumulator sprawny rozrusznik kreci przewody ok poprostu nie dostaje paliwa jak sprawdzic pompe paliwową (była wymieniana niedawno).


Help
markus
  
 
Kilka raz z pompą byłem na ty! Ale do rzeczy: może być spalona lub może nie dochodzi do niej napięcie. Tak czy inaczej zanim ją wymontujesz, to sprawdź czy "zgłasza" się po włączeniu stacyjki. W tym celu najlepiej wyłącz wentylator i radio i zapnij pasy a dopiero potem przekręć klucz w stacyjce.

Pozdr.,
Wrolo
  
 
Witaj

Jak mozna inaczej sprawdzić napięcie na pompie paliwa np. poprzez przewody podłaczone do akumulatora.

pozdrawiam
Markus
  
 
markus ale czemu chcesz komplikowac?? po prostu podnies siedzisko kanapy i tam zobaczysz pompe z podpieta do niej wtyczka..zanim cokolwiek zrobisz po prostu przekrec kluczyk z ta podniesiona kanapa i posluchaj czy pompa pracuje..jak nie pracuje to odepnij wtyczke od pompy i sprawdz czy jest napiecie..jak jest napiecie to masz odpowiedz.. najlepsze sa najprostsze rozwiazania
  
 
Sytuacja może jeszcze być tego rodzaju, że kostka jest poprawnie połączona nad dekielkiem, ale rozłączone są przewody w samej pompie. Wówczas należy wyjąć pompę poprawić przewody i z powrotem umieścić ją w baku a następnie ponownie złączyć kostkę.

Pozdr.,
Wrolo
  
 
Cytat:
..jak nie pracuje to odepnij wtyczke od pompy i sprawdz czy jest napiecie..jak jest napiecie to masz odpowiedz.. najlepsze sa najprostsze rozwiazania



A tu mam ciekawą uwagę, jak wiadomo po przekręceniu kluczyka pompa pracuje przez jakiś czas...myślałem że aż nabije do odpowiedniego ciśnienia..jednak jak wyjąłem pompę i odłączyłem przewód paliwowy to po przekręceniu kluczyka pompa i tak pracuje tylko chwilę. Więc z tym sprawdzaniem napięcia trzeba się śpieszyć po mamy najwyżej kilka sekund
Tom
  
 
ja miałem inny przypadek u mnie pompa niebyła spalona, napiecie miała wporządku tylko miała słabe ciśnienie, chodzi o to że samochód początkowo dało się odpalić ale niedało sie jechać, silnik gasł po przekroczeniu ok 1200 obr, później już wogule niedało się zapalić.
  
 
Witam wszystkich
Dzieki za informacje. Mam pytania:
jak sprawdzic napięcie na kostce?
ile tam jest kabli?

Pozdrawiam
Markus
  
 
Witam.
Ja miałem podobnie, ale to nie była pompa. Poszła cewka w aparacie zapłonowym. Sprawdź czy jest iskra na przewodzie przed kopułką.
Kobar