Ktoś wymieniał szczęki w tarczo-bębnach?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

O mk7 się rozchodzi. Ile taka przyjemność?
To są takie same szczeki jak w Escorcie, co to ma tylko bebny z tyłu?



[ wiadomość edytowana przez: wesul dnia 2007-09-17 23:51:26 ]
  
 
co to są tarczo-bębny? pierwszy raz o czymś takim słyszę. Są albo tarcze albo bębny... opisz to dokładniej
  
 
Cytat:
2007-09-18 15:17:46, wrzeszyk pisze:
co to są tarczo-bębny? pierwszy raz o czymś takim słyszę. Są albo tarcze albo bębny... opisz to dokładniej



Jak sama nazwa wskazuje to połaczenie tarczy i bębna.
Tarcza jest do hamulca zasadniczego, a bęben do postojowego
  
 
w rs/xr3 jest tarczo-bebęn czyli reczny szczeki ,hamulec roboczy klocek ale z tego co wiem mk7 ma bęben chyba że sięmyle
  
 
Cytat:
2007-09-18 15:29:41, RemikGT pisze:
w rs/xr3 jest tarczo-bebęn czyli reczny szczeki ,hamulec roboczy klocek ale z tego co wiem mk7 ma bęben chyba że sięmyle



ZTCW to taki sam petent jest w RS2000 4x4.
  
 
Niom.
  
 
no to lekki problem, poniewaz nie ma zamiennikow i jedynie zostaja motocrafty za straszne pieniadze... chyba ze cos z niemiec mozna sciagnac
  
 
Cytat:
2007-09-17 23:46:02, wesul pisze:
Witam! O mk7 się rozchodzi. Ile taka przyjemność? To są takie same szczeki jak w Escorcie, co to ma tylko bebny z tyłu? [ wiadomość edytowana przez: wesul dnia 2007-09-17 23:51:26 ]



Tak z czystej ciekawosci.skoro szeki/beben słuza tylko jako hamulec postojowy to dlaczego chcesz wymieniac, no chyba ze nie tylko podczas postoju uzywasz recznego
  
 
Przecież można nabić nowe okładziny.
  
 
tez prawda...
  
 
Witam!

Dzwoniłem do Forda i mało z krzesła nie spadłem.
800zeta kosztują szczęki
Chyba jednak dam do nabic nowe okładziny