Kokpit z mk7 do mk5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam kilka pytań do osób, które przełożyły wnętrze z modelu mk7 do mk5.
1. Czy deska rozdzielcza od mk5 wejdzie do kokpitu mk7?
W mk5 jest jedna listwa wchodząca do licznika a w mk7 dwie.
2. Czy pokrętła i dżwignie od nawiewów pasują, co trzeba przerobić?
3. Czy tunel środkowy będzie pasował (chodzi o ręczny) ?
itd...
Przedstawcie swoje problemy dotyczące przekładki.
  
 
Cytat:
2009-02-11 12:31:02, snipek pisze:
Mam kilka pytań do osób, które przełożyły wnętrze z modelu mk7 do mk5. 1. Czy deska rozdzielcza od mk5 wejdzie do kokpitu mk7? W mk5 jest jedna listwa wchodząca do licznika a w mk7 dwie. 2. Czy pokrętła i dżwignie od nawiewów pasują, co trzeba przerobić? 3. Czy tunel środkowy będzie pasował (chodzi o ręczny) ? itd... Przedstawcie swoje problemy dotyczące przekładki.


widziałem takiego esa - czyli da się, pozwodzenia, wrzuć manuala, moze w mk6 też się skuszę
  
 
a moze widziales mk7 po dzwonie i przod mial od mk5 albo mk6 nigdy nie wiesz,skad takie wynalazki sie biora,na allegro jest ess cabrio ze srodkiem mk5 a przod ma mk7
Cytat:
2009-02-12 09:34:16, grzesiek127 pisze:
widziałem takiego esa - czyli da się, pozwodzenia, wrzuć manuala, moze w mk6 też się skuszę



snipek: nie przypominam sobie aby na forum byla taka osoba
w mojej ocenie: gra nie warta swieczki
  
 
kokpit od esa można dostać za grosze (ja od mk5 dostałem dwa w gratisie, ale często wyrzucają na śmietnik)...można popróbować...i wtedy dokupić resztę...
  
 
Za 100 zł dostałem cały przedni kokpit z zegarami, przełącznikami i tunelem środkowym od mk7.

Po pierwszych oględzinach doszedłem do wniosku że to może podejść. Jest tylko problem z deską rozdzielczą ( w desce mk7 są dwie listwy sygnałowe a w mk5 tylko 1), chyba trzeba będzie próbować wpasować tam stare zegary.
Ewentualnie kupić dwie wtyczki, rozcapierzyć oryginalną i kombinować.

W kokpicie mk7 jest zegarek wskazówkowy i wchodzi zam wtyczka z kilkoma pinami, ma ktoś opis wyprowadzeń tego czasomierza?
  
 
Cytat:
2009-02-12 12:42:40, snipek pisze:
Za 100 zł dostałem cały przedni kokpit z zegarami, przełącznikami i tunelem środkowym od mk7. Po pierwszych oględzinach doszedłem do wniosku że to może podejść. Jest tylko problem z deską rozdzielczą ( w desce mk7 są dwie listwy sygnałowe a w mk5 tylko 1), chyba trzeba będzie próbować wpasować tam stare zegary. Ewentualnie kupić dwie wtyczki, rozcapierzyć oryginalną i kombinować. W kokpicie mk7 jest zegarek wskazówkowy i wchodzi zam wtyczka z kilkoma pinami, ma ktoś opis wyprowadzeń tego czasomierza?


a licznik mk7 masz na linkę jak w mk5, czy same kable?
  
 
licznik w mk7 jest na linkę i bez wyświetlacza


[ wiadomość edytowana przez: snipek dnia 2009-02-12 14:57:31 ]
  
 
Cytat:
2009-02-12 14:14:34, snipek pisze:
licznik w mk7 jest na linkę


ten z wyświetlaczem też?
  
 
Udało się !!!
Kokpit z mk7 pasuje do mk5.
Jest tylko kilka problemów które można bardzo prosto rozwiązać:
1 - tunel środkowy nie podejdzie. - Zostawiamy stary.
2 - Stara deska ( z mk5) rozdzielcza wchodzi na "siłę". ( Chyba że komuś chce się przelutowywać wtyczki na takie aby pasowały do deski z mk7).
3 - wtyczka do zegarka jest identyczna ale... wtyczki do przełączników przeciwmgielnych i podgrzewania szyby trzeba wyciąć z jakiegoś szrota mk7 i przelutować. Nie pasują.
4 - Regulatory nawiewów
Zostawiamy stare, zmieniamy tylko środkowy przełącznik od prędkości nawiewu na ten z modelu mk7, gdyż gałka nie pasuje do starego.

Przy dobrym zaplanowaniu i przygotowaniu odpowiednich narzędzi - 2 godziny roboty.
Aha jeszcze jedno będzie potrzebny kompan do pomocy, który przyda się w 3 momentach:
1 - przy wyciąganiu starego kokpitu
2 - zakładaniu nowego
3 - browar lepiej sączyć we dwóch
  
 
No no gratki Poczestuj nas jeszcze jakimis fotami
  
 
Jak założe nowe radio. To porobie parę.
Niestety podczas montażu nie miałem aparatu i fotorelacji nie będzie.