Cinquecento moje auto

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Taki tam temacik coby posopamowac.
Bylismy pewni ze auto jest zalewane, dzisiaj okaząło się ze jest zuełnie odwrotnie paliwo uciekało i auto jechało sporo wolniej niz moze.
Nie było cisnienia paliwa prawidłowego.okazało sie ze podcisnienie było źle podłaczone i traciło na dole auto.
Aha jeszcze jedno w sobote przed 1/4 zakatowałem łozyska z tyłu i hamulce sie zapiekły wiec tylne koła stawiały konkretny opór ale na ansteny raz wymienimy je.
licznik nie działa za dobrze ale wg obrotów na 5 biegu przy 150 zaczyna bardzo drgac klapa wiec bede musiałwstawic seryjną
  
 
Silnik zatarłeś...
Hamulce zapiekłeś...
Co będzie następne?
  
 
nie wiem.
Ale bartek wywali lwreszcie p... reczny
  
 
u czucza to stadart boy tylko to autko wiecej pojezdziło na tym nowym silniczku niz na starym .Teraz przynajmnije niezle wymiata wiec czu ostrorzności nigdy zawiele bo szkoda...pozdro
  
 
Hamulce nowe, zapieczone łozyska wymienione juz.
Dolot niby lepiej ale kurde auto lekko jest przylewane.
najciekawsze ze na centomani te nsam objaw ma 8 uzytkowików 1,2 16v i jedyne rozwiązanie jakie widzą to inny komputer bo ten z 16 tak ma i tyle
  
 
Do tego silnika były/są różne kompy?
On się różni od tego w 8v?
  
 
tak ale po modyfikacjach ponoc da sie wpasowac z 8v.
Jezeli nie wyeliminujemy przelewania poprzez strojenie bede zmuszony wywalic kompa i przejde na dwa webery - i jest to ciekawe rozwiazanie bo powinno dodac kialkanascie kucyków
  
 
Jak wywalisz ecu to jak bedziesz sterowal zaplonem ? pewnie chciales powiedziec, ze trzeba wywalic wtryski i zalozyc emulator od lpg.
Ps. Moze wszyscy maja czipy od tommiego i w gratisie tyle paliwa
  
 
bez chipa jest jeszcze gorzej.
A jak wywalisz kompa dajesz koło pasowe od 1,0 fire gaznikowca + czujnik koła + digiplexa na 6800 i mamy zpałon a kompa nei ma.
Mp-rally własnie takie cos uskutecznił w swojej 130 konnej 1,2
  
 
mam dylemat czy kupowac to:


czy też to:

wtlysk

pierwsza opcje jest taka że odkrecam sruby i wtyczke od kompa, wkłądam nowa wtyczke lub przjesciówke i wkrecam nowy kolektor i podpinam listwe - 5 godzin i mamy dodatkowe konie.Druga jest trudniejsza ale da kilkanascie kucyków wiecej i musze sie zastanwoic co dalej zrobic.
  
 
A w drugim wypadku to wysterujesz te wtryski sobie srubokretem ? Jesli dobrze widze to ecu nie nalezy do zestawu, porzytek bylby jedynie z mozliwosci zrobienia itb. Czyli co, juz go nie zalewa ?
  
 
w drugim przypadku robi sie kolektor dolotowy , montuje rzeźbiony tps, a streuje się za pomocą wtrysków 16v i strojenia na hamowni.
  
 
czuczu czasami najprostsze metody sa najmniej zawodne. im prostrze rozwiazanie tym mniej sie psuje. wprawdzie jakies tps'y, itb czy dorabianie kolektorow dol/wyl to dla mnie czarna magia ale bardziej przemawia do mnie 1 rozwiazanie.
  
 
pozyjemy zobaczymy.czekam na wypłate i robimy stage2
  
 
Mp-rally (z którego samochodu pochodzi to zdjęcie) jaką mam moc na "tym czymś"?
  
 
ło to

to autko i wypluło 135 koni
  
 
no tak przebudowany cieniasto naprawde maszynka zarabiscie mi sie podoba nie tylko wyglada ale i pewnie zasuwa
  
 
no w chwili obecnej ten cc z linku ne izasuwa bo zakładaja dól 1,4 sportowe wałki + 4 gaźniki i celują w 155 koni
  
 
sorry nie moglem sie powstrzymac (piekne te spawy sa )

  
 
To jest evo1 obecnie jest juz zrobiony tigiem kolektor przynajmniej ten nowy wyglada inaczej