Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-07-26 08:33:39 Na początek proponuję wyczyścić przepływomierz i silniczek krokowy. |
radek7219 BMW E36 Jarocin | 2007-07-29 19:03:51 mam ten sam problem . Niestety po wymianie silnika krokowego i przepływomierza nic się nie poprawiło! |
520LBI blisko | 2007-07-30 16:50:38 hej a ja bym proponowal na poczatek zmienic lub sprawdzic filtr powietrza |
seba27 BMW E-36 KOMBI Bartoszyce | 2007-07-31 15:44:56 panowie może sonda sie skączyła |
m_cichon BMW E36 318 Skawina | 2007-08-01 07:00:06 Witam,
Co do składu mieszanki gazu, to i tak to nie ma znaczenia bo na benzynie też występuja takie objawy. Jeżeli chodzi o sonde to na gazie jest nie potrzebna, więc i tu pomijam ten problem. Poza tym sode wymieniałem na jesień zeszłego roku. Pozdrawiam. |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-08-02 13:42:08 Jaka masz instalację LPG, że sonda jest niepotrzebna? |
m_cichon BMW E36 318 Skawina | 2007-08-02 13:51:54 Mechanicy mi powiedzieli, że sonda potrzbna jest tylko do benzyny. Przy LPG sona nie jest potrzebna. Mam zwykłą instalację LPG chyba II generacji. |
eryk325e36 BMW Friend E46 330CI F/L :) Birmingham | 2007-08-02 22:42:57 Wydaje mi się że to raczej nie przepływka tym bardziej że silnik pracuje tak samo na benzynie jak i gazie. W przypadku uszkodzonej przepływki większe problemy występowały by na benzynie. Hmm potrzebny jest raczej dobry mechanior jedyne co mi jeszcze przychodzi to zapchany katalizator o ile go masz??? ale rzadko się coś takiego zdarza ale jeśli się przytrafi yo dochodzi nawet do zgaśnięcia silnika i jest problem bo z reguły wszyscy szukają gdzie indziej. |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-08-03 21:28:10 Weż jednak pod uwagę, lambdę, w II generacji LPG sonda jest wykorzystywana do sterowania LPG.
Podłacz auto do komputera może coś wykaże. Problem z lambdą wykaże też komputer w serwisie gazowym. |
NIMNUL AUDI 100 S4 2.2T QUA ... Kraków | 2007-08-04 10:56:43 mam u siebie to samo i raz już udało mi sie to wyeliminować - okazało sie ze to popychacze (tzw. szklanki) niestety ja chciałem oszczędzić i wymieniłem na najtańsze podróbki za 40 pln od sztuki i wytrzymały niespełna półroku a od razu Wam powiem że to chodzi o dosłownie jedna z nich która przy maksymalnych obrotach się w jakiś sposób zawiesza i dlatego silnik przez chwilę pracuje na 3 gary ( pytanie tylko jak zlokalizować tę jedna walniętą )
|
m_cichon BMW E36 318 Skawina | 2007-08-05 19:45:11 No to chyba mam juz problem rozwiazany, bo u mnie w ostatnim czasie silnik zaczal klekortac, czyili popychacz do wymiany. jak wymienie to dam znac.
dzieki za pomoc!!! |
m_cichon BMW E36 318 Skawina | 2007-10-16 07:22:27 Witam,
Trochę czasu minęło ale PROBLEM ROZWIĄZANY!!!! Wystarczyło wymienić popychacz i przeszlifować dźwigienkę zaworową Koszt z wymianą 100zł. dziękuję NIMUL za podpowiedź gdzie szukać. Do następnego razu. Pozdrawiam. |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-10-16 13:43:56 Popychacz jasna sprawa, ale po co szlifować dźwigienkę?? |
m_cichon BMW E36 318 Skawina | 2007-10-16 14:01:10 Witam,
Ja się na tym nie znam. mechanik powiedział że dźwigienka była wyrobiona i musiał ją przeszlifować Dla mnie ważne jest że działa. Pozdrawiam |