Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2007-02-01 22:46:52 Raczej ciężka sprawa Możesz spróbować wymyć pędzelkiem w benzynie ekstrakcyjnej. Jakiekolwiek dłubanie odpada.
Pozdro |
grzesik1 HF MEMBER Mercedes-Benz Nowogród Bobrzański | 2007-02-02 07:37:18 Witam, ja troche z innej beczki, jak sprawdzic czy wtrychy leją?? i ile twoj scoup pali? pozdrawiam |
BartBartez HF MEMBER Coupe/Accent Gryfino | 2007-02-02 09:33:36
Ja mam mgiełkę, ale dopiero ok 7cm za "dyszą" więc to chyba jeszcze nie to. Mam racje? |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2007-02-02 10:00:24 nigdy tego w hyund nie widzialem ani nie robilem, ale w hondzie rownomiernie szlo, prawie od samego wtrysku |
BartBartez HF MEMBER Coupe/Accent Gryfino | 2007-02-02 13:21:51 A czy ktoś sie orientuje czy wtruski w turbo i N/A są takie same?
Bo mam listwe od turbo. |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2007-02-02 15:55:17
Wtryski w turbo sa wydajniejsze. A co do "stukania" wtrysków to oczywiście że je słychać ale porównałbym to bardziej do cykania Zrób eksperyment skoro masz wolne wtryski Podepnij taki jeden pod akumulator to wtedy usłyszysz Pozdro |
BartBartez HF MEMBER Coupe/Accent Gryfino | 2007-02-02 17:11:06
A myślisz, że słychać je przy uruchomionym silniku??? jak tak to przepraszam A jaki byłby efekt gdybym zamontował wtryski od turbo??? |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2007-02-02 17:13:51 Tak może je być słychać przy zapalonym silniku ale to o niczym nie świadczy.
Jak zamontujesz wtryski od turbo to będzie go zalewać i nic dobrego z tego nie wyniknie Pozdro |
karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-02-02 17:22:55 czesc
Co do podpinania wtryskow pod akumulator to bym nie radzil. Chyba ze masz wprawe i odlaczysz je po ok 20ms, w przeciwnym razie mozesz zjarac cewke wtryskiwacza Wtryski turbo maja mniejsza rezystancje od normalnych. nie zakladaj bo bedzie go zalewac dak jak mowi doman1001 mgielka powinna tworzyc sie tuz za dysza, i sprawdz symbol wtrysku bobrze bo sa rozne( wydajniejsze i mniej wydajne a ECU podaje na wtryskiwacz mase na okreslony czas w ms i jak bedziesz mial wydajniejsz to moze ci troszke wiecej palic i troszke go zalewac) Wtryski u mnie tez cykaja (slychac je) sale napewno nie stukaja |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2007-02-02 17:30:26
Będzie zalewać bo maja większą wydajność dostosowaną do turbo |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2007-02-02 19:47:15
no dobra jesli maja wieksza wydajnosc bo sa wieksze ok. ale wlasnie sygnal dla nich idzie z ecu, wiec w zasadzie powinny dac taka sama dawke paliwa i podac zgodnie z czasem ecu, rozumiem ze sytuacja by byla na odwrot komp z T/C a wtryskiwacze N/A czy sie myle |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2007-02-02 20:27:47 No dobra sygnał idzie z ECU na jaki czas otworzyć wtryski ale wtryski o większej wydajności mają większe dysze więc w tym samym czasie będzie podane więcej paliwa (otworza się na taki sam okres czasu ale paliwa podadzą więcej bo ciśnienie na listwie jest stałe). Nie wiem jak to jeszcze napisać i czy nie wyszło mi masło maślane
Rerasumując będzie zalewać i wzrośnie spalanie. Uff Pozdro |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2007-02-02 20:34:05 myslalem ze wieksze spokojnie podadza tylko tyle paliwa ile z n/a
no to one juz w tym momencie zalewaja ? |
BartBartez HF MEMBER Coupe/Accent Gryfino | 2007-02-02 21:55:52
Może i wyszło masło maślane ale najważniejsze że załapałem o co chodzi. Chociaż właśnie teraz w czasie pisania tego postu wpadła mi nutka wątpliwości. Mianowicie na wolnych obrotach a nawet na wyższych(do momentu włączenia się turbinki) silnik działa jak N/A - zgadza się? Dostaje tak samo mało powietrza co N/A i musi wytworzyć taką samą mieszankę jak N/A, więc wtryski muszą podawać tak samo mało paliwa jak N/A - bo inaczej by go zalewało. Mam rację czy musze się wstydzić?? |
karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-02-02 22:17:54
No tak tylko trzeba sie liczyc z tym ze ecu tez jest turbo i wturbo sa jeszcze dwa zawory przy regulatorze ciśnienia paliwa i zawór stabilizujący ciśnienie doladowania (oba sterowane przez ECU) cisnienie w listwie jest zwiekszane przy wysokich obrotach przez co podczas otwarcia wtryskiwacza przeplywa wieksza ilosc paliwa niz przy nizszym cisnieniu paliwa w listwie wtryskowej [ wiadomość edytowana przez: karol208 dnia 2007-02-02 22:22:09 ] |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2007-02-03 09:04:43 no tak jak juz jest b9o nie wiem
wtryskiwacz z gt wytworzy takie samo cisnienie jak ten z na ???bo zalezno jest to od cisnienie na listwie |