[sebastianb43] Niebieski Esii ciąg dalszy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Na forum jestem już kilka miesięcy i jakoś nie było czasu się przedstawić. Jestem szczęśliwym posiadaczem Escorta HB w 3 drzwiach z silnikiem 1.4 o mocy 75 KM. Auto jest z 1997 roku i nie cały rok w kraju. Nie jest zagazowane . Tak wiem ten silnik troszkę za mały przydał by się 1.6 16V ale jakoś mam szczęście do tych poj miałem taką samą w Peugeocie 306.

Jak na skromny budżet ucznia coś tam się dzieje przy modyfikacjach Essiego są one możne nie znaczne ale cieszą. Auto jest ciągle w ruchu dojeżdżam nim do szkoły 15 km w jedną stronę.

Dokonane modernizacje:

-Centralny zamek z pilota (założenie uniwersalnych siłowników w miejsce oryginalnych które strasznie było słychać )
- Brak listew ochronnych na drzwiach
-W miejsce halogenów włożona siatka
-Końcowy wydech zwykły z końcówką WM Sport
-Wydech środkowy sportowy i wszystkie rury Firmy Automotavie czy coś takiego
-Przyciemnione tylne boczne i tylna szyba na 80 %
-Zegary i wszystkie przełączniki i oświetlenie wnętrza zrobione na niebiesko
-Nowe kable zapłonowe
-Nowe amory i sprężyny tył
-Nowe tuleje i sworznie wahaczy
-Żarówki Ala Xenon
-I takie tam drobnostki

Planowe modernizacje:

-Alu 15" pewnie oryginał Forda
-Grill plaster miodu przerobienie go na bez znaczka
-Pomalowanie ramki przednich lamp na czarno
-Białe kierunki
-Wywalenie sportowego wydechu i założenie normalnego i zostawienie tylko końcówki dla ładnego wyglądu
-Elektryczne szyby + domykanie z pilota
Car Audio :
-Radio Clarion z USB DXZ388RUSB
-Subwoofer Blaupunkt 250 RMS
-Wzmacniacz Blaupunkt
-Głośniki tył i przód również firmy Blaupunkt

Oto kilka zdjęć troszkę brudny ale jest ;D
Dodam więcej jak umyje ;P









I są miniaturki ;P

[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-01-02 15:10:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-01-08 15:13:25 ]

[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-02-01 18:34:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2011-03-23 18:20:30 ]
  
 
ładnie kolego, tez jestem "uczniem" i wiem jak to jest z modzeniem, niedługo chyba otworze tez swój temat.

Trzymam kciuki, żeby plany się zrealizowały.

-----------------
FEFK #2481
  
 
ale nastepnym razem przeskaluj zdjecia bo mi sie na monitorze niemieszcza ładny ess
  
 
Wszystko pięknie kolego, tylko edytuje te fotki, bo rozjeżdża się cała strona przez nie. Poczytaj o wstawaniu fotek przez imageschacka.
  
 
km7 i dla mnie to juz jest plus daj mu Angelki to bedzie glancik
  
 
wiem wiem u mnie tez się nie mieszczą następnym razem będą miniaturki dzięki
  
 
Wstaw foty jeszcze raz i zmniejsz po prostu rozdzielczość i bedzie ok albo miniaturki


-----------------
FEFK #2481

[ wiadomość edytowana przez: kylo32 dnia 2010-01-02 13:45:21 ]
  
 
ja to bym tu glebe proponowal
  
 
Cytat:
2010-01-02 13:51:27, kamil_cabrio pisze:
ja to bym tu glebe proponowal



Gleba i felga to oczywistość więc się o nich nie wspomina
Jak nie chcesz angeli to pryśnij oryginały w środku już będzie ciekawiej, a tak ogółem to powodzenia w modach
  
 
Tak jak wspomniałem wcześniej dodaje kilka fotek po umyciu.

Postanowiłem go w końcu umyć bo osad z soli nachodził już na szyby.
Na myjni jak go myłem ukazał się okrutny widok rudej Naprawdę ta zima Essiemu da się we znaki. Tylne nadkola zamierzam robić ale dopiero w czerwcu bo bd troszkę gotówki Zamierzam wspawać reperaturki i mam jeszcze do pomalowanie cały tyli zderzak. Na wierzchu są już widoczne grzyby ( pęcherze z rdzą ) jestem naprawdę ciekaw jak się ma ta blacha wewnątrz pewnie dużo lepiej nie wygląda. Jak dalej bd utrzymywać się śnieg co ciekawe co zostanie z tych nadkoli a tu trzeba przejeździć do czerwca msakra
Mam tylko nadzieje że nie zrobią się z tego dziury bo bd to koszmarnie wyglądać sami zobaczcie....







[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-01-08 15:43:22 ]
  
 
Wez zdrap ta rdze i pomaluj podkladem - nie pozwol ,zeby bardziej zarlo - moze sie uda bez wspawyania reperaturek - co oryginal to orginal wg mnie. Duze ogniska to nie sa wiec warto ratowac.
  
 
Oj chyba nie warto ....
Poprzedni właściciel już go szpachlował zęby sprzedać i mu to nie wyszło bo jak go oglądałem przy kupnie to było widać że go robił i też tanio poszedł minął od tego czasu rok tam jest teraz więcej szpachli niż blachy i nie ma innego wyjścia ale to musi zaczekać do czerwca

PS. wuja ma kadetta którego co rok szpachlował i na nowo zakwitał zimą jak wspawał reperaturki to problem zniknął teraz już jest 3 zimę na nowej blasze i zero rdzy
  
 
pod tymi pecharzami jak i progu juz sa dziuy mialem to samo takze repertury zostaja i wymiana progow pewnie tez niebawem
  
 
Próg jest tylko w tym jednym miejscu miejscu opanowany rudą na szczęście.
A takto to progi są lux
  
 
a jaki masz kolor? bo ja przez chwile jakbym swoje auto ogladal hehe ja mam f5 i identyczne kolpaki na 14"
  
 
Cytat:
2010-01-08 16:18:20, sebastianb43 pisze:
Próg jest tylko w tym jednym miejscu miejscu opanowany rudą na szczęście. A takto to progi są lux



a puknij tam młotkiem to się przekonasz czy takie lux
  
 
Wizualnie są idealnie żądnych pęcherzy tylko w jednym miejscu tym widocznym na foto wyskoczył jeden grzyb

Cytat:
a puknij tam młotkiem to się przekonasz czy takie lux



Wole niee bo się jeszcze okaże że progi bd musiał zrobić
  
 
wystarczy test srubokreta sproboj wbic srubokret w prog jak wejdzie wiadomo jak nie to blacha zdrowa
  
 
Witam

Mam takie pytanie nie wiem jak odpowietrzyć układ chłodzenia w essim 1.4 mk7 nie mogę znaleźć jednoznacznej odp na forum lub za słabo szukam Wymieniłem dzisiaj chłodziwo na nowe weszło ok 6.5l i nie wiem jak odpowietrzyć układ robiłem to po przez naciskanie węza od chłodnicy na odkręconym korku od zb wyrównawczego. Teraz gdy go przytrzymam to puchnie więc chłodziwo krąży a możne jest jakiś odpowietrznik do tego lub jakiś inny sposób

Z góry dzięki
  
 
odpal silnik, nastaw nawiew powietrza na najcieplejszy i max obroty dmuchawy i poczekaj jak się płyn rozejdzie po układzie. Jeżeli będzie za mało to dolejesz...