Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() norm Escort Gdańsk | 2007-12-08 16:33:43 Witam!
Mam problem ze skaczacymi obrotami. na poczatku filmiku widac o co mi dokladnie chodzi. mam tez troszke za wysokie obroty 1100. Co moze byc przyczyna takiego skakania obrotow i tego ze sa za wysokie. Sprawdzalem potencjometr przepustnicy i pomiary byly w normie.Gdzie znajde wezyk odpowietrzenia skrzyni korbowej w moim silniku ? tutaj filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=FhG95rUi2y4 z gory dzieki za pomoc |
![]() norm Escort Gdańsk | 2007-12-09 16:06:48 up, moze ktos mial podobnie ? |
![]() R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-12-09 20:10:18 Mam taki sam silnik i też czasmi mam z nim problemy.
Powodem kłopotów z obrotami może być: - silnik krokowy - sonda lambda Osobiście obstawiam krokowca, tzw. przewód odpowietrenia skrzyni korbowej (tzw. bo tak naprawde nie ma z nim nic wspólnego) znajduje się za silnikiem tuż poniżej pokrywy zaworów. Są tam dwa wężyki które łączą się ze sobą za pomocą trójniczka i dalej biegną jednym wężykiem do separatora oleju (to taka czarna okrągła puszeczka po lewej stronie za pokrywą zaworów. Separator jest połączony bezpośrednio z pokrywą zaworów i z filtrem powietrza. Raczej to nie będzie ten trop ponieważ jak miałem uszkodzony separator to objawem było gaśnięcie na biegu jałowym. Jeśli natomiast któryś z wężyków spadnie to wtedy samochód również gaśnie, ale dodatkowo sychać pod maską syk zasysanego fałszywego powietrza. Powodzenia. |