POLONEZ TRUCK Polonez 1,6 BOSCH - PROBLEM ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum i "szczęśliwym" posiadaczem Poloneza TRUCK PLUS 1.6 z układem wtryskowym Monotronick BOSCH. Od tygodnia walczę ze swoim autkiem, a wszytsko zaczęło się tak.
Na początku zauważyłem że nie chciał chodzić na benzynie na niskich obrotach. Zaraz po odopaleniu trzeba go było trzymac na wysokich obrotach jesli zszedł na niższe gasł i nie odpalał.
Na gazie palił ciężko ( było dosć chłodna ) ale palił . W ubiegłą sobotę postanowiełm zmienić filtra paliwa. Zdjąłem również obudowe filtra powietrza aby sprawdzić wiążki przy module. Po tym zabiegu amen ani na benzynie ani na gazie.

W przeciągu tygodnia sprawdziłem że :
- iskra jest na każdym cylindrze
- paliwo dochodzi do modułu zapłonowego
- czujnik wału korbowego opornośc 86 ohm prawdiłowa
- ECM podmieniłem nowy
- cały moduł zapłonowy z wtryskiwaczem, silnikiem krokowym, potencjometrem - używany ale sprawdzony przy mnie był demontowany.
- wzrokowo bezpieczniki OK
- przekażniki wtrysku sprawdzony OK

A DALEJ CISZA.
Czy może ktoś miał podobny problem. Czego jeszcze szukać. Następne co przychodzi mi do głowy to centralka gazu. Będę wdzięczny za wszelkie porady.
  
 
spróbuj odłączyć akumulator na jakis czas aby sie wgrała fabryczna mapa komputera.

miałem tak pare razy, ze komp zapamietywał złe ustawienia. A pozniej programowanie żeby "lpg" widział

wkazdym badz razie po resecie kompa powinien palic dobrze na benzynie.
  
 
Cytat:
2008-02-23 08:09:08, frezzer pisze:
...wkazdym badz razie po resecie kompa powinien palic dobrze na benzynie.



Tyle,że Kolega podmienił ECM i dalej jest to samo. Jakie parametry ma czujnik temperatury silnika? Zadam może głupie pytanie: czy montując filtr paliwa nie zamieniłeś króćców stronami? Czy czuć benzynę w gardzieli wtryskowej jak próbujesz odpalać? Czy podczas kręcenia rozrusznikiem poruszają się dźwigienki zaworowe? Jak z ciśnieniem sprężania?

[ wiadomość edytowana przez: MichalSW dnia 2008-02-23 17:41:17 ]